23.02.2017

Am revenit??

Ok, ok. Știu că a trecut foarte, foarte mult timp de când am postat ultima oară pe blog. Și acum mă simt puțin intimidată să revin într-un loc lăsat așa lăsat în urmă, dar vreau să fiu aici. M-am gândit îndelung dacă vreau să mai continui să scriu despre cărți (în general) și mai tot ce-mi trece mie prin minte, însă cu cât încercam să mă conving mai mult că o să-mi ajungă și goodreads/tumblr/twitter, cu atât mai mult simțeam că vreau să mă reîntorc în micul meu colț al bloggerilor români.

Ce s-a întâmplat de când am postat ultima oară, la început de octombrie? Am început o facultate, iar prin asta cred că dau motiv îndeajuns de important pentru absența asta îndelungată. Am ajuns într-un oraș nou, care trebuia descoperit, am ajuns singură printre oameni la fel de singuri pe care acum îi pot numi prieteni. Învăț lucruri noi și grele. Mă simt un pic intimidată de toată treaba, chiar și după prima sesiune, iar ajustarea la toate schimbările ăstea din viața mea mi-a dat totul peste cap, inclusiv timpul și cheful de citit. Dacă am citit ceva în perioada octombrie 2016-februarie 2017, au fost fie cărți pentru școală sau cărți care știam că se vor citi foarte rapid, pe care am reușit cumva să le strecor printre tot stresul.




Am fost relativ activă însă pe goodreads, unde am încercat să postez recenzii pentru majoritatea cărților pe care le-am citit, și chiar m-am și întors la cărți demult citite, dar care rămăseseră fără o recenzie scrisă. Am vizitat cele câteva bloguri pe care le urmăresc, și deși nu mi-am făcut simțită prezența, sunt acolo, mic cititor din umbră.

Am devenit pasionată de partea studyblr/studygram a internetului și ador să-mi petrec parte din timp holbându-mă la notițe frumoase și birotica altor oameni, iar asta a dus la o creștere în propria mea colecție de mape, markere, carioci, pixuri și washi tape. Am mai adăugat două plăntuțe la familia mea verde, și încă le caut nume (sugestiile sunt bine venite!). M-am uitat la destul de multe filme, am ascultat noi musicaluri, am devenit interesată de DnD (Dungeons and Dragons), am început să mă uit din nou mai regulat la animeuri. Hobby-urile mele sunt cam din toate domeniile de interes posibile și sar de la unul la altul fără nicio grijă. Iar acum că am din nou mult timp liber, trebuie să mă obișnuiesc cu ideea că pot să fac și altceva în afară de a învăța fără să mă simt vinovată.

Cât despre 2016, din punct de vedere literar... L-am terminat cu 60 de cărți citite, număr la care se adaugă de fapt și câteva povestiri scurte și romane grafice. Am cumpărat și primit 73 de cărți în total, deci anul ăsta plănuiesc să o las mult mai moale, iar în asta mă ajută și anticariatele scumpe de aici și lipsa generală de bani ca student.

Nu știu dacă sunt alte evenimente demne de menționat. Sunt fericită, pe cât se poate în condițiile în care abia țin pasul cu tot ce am de făcut pentru facultate. Am făcut multe lucruri mărunte, despre care cred că o să ajung (poate) să vorbesc în viitor tocmai din cauza impactului pe care-l vor avea.
Încă nu-s foarte sigură dacă mă voi ține de blog constant, dar voi încerca. Plănuiesc să traduc destul de multe recenzii din engleză (formatul inițial, de pe goodreads), iar dacă cumva sunt dorite, voi posta și wrap-ups și favourites și book hauls din lunile în care am lipsit. Am niște postări planificate cu niște idei și subiecte noi, pe care eu nu le-am mai dezbătut până acum. Încă mă gândesc la ce aș putea să fac pentru a reconstrui blogul în spațiul creativ care era înainte. Sugestiile sunt, din nou, bine venite! În caz că doriți să vedeți ceva anume sau să aflați mai multe despre mine, fie ca cititor în general sau ca studentă la Litere, mi-ar plăcea să știu.

Mulțumesc!

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit! :) Parte din experienţa ta de studentă la Litere cred că ar fi super interesant de citit, cel puţin pentru o viitoare (cred, sper) studentă ca mine.
    Aaaah şi mie îmi place mult partea de studygram, aşa că voi fi pe vecie interesată de obiectele de papetărie ale altora (lol). Dacă vei vrea vreodată să faci o postare în sensul ăsta, ai aici un copil fericit care în mod sigur ar citi-o. :)
    Mă bucur să văd că eşti fericită! Şi sper să ai parte în continuare de o experienţă grozavă în facultate, în ciuda stresului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar începusem să mă întreb dacă vei mai posta, deci mă bucur să văd că da :)
    Eu oricum citesc tot ce postezi, deci wrap-up-uri și bookhaul-uri nu strică niciodată. Aș fi curioasă și de experiența de la Litere. Nu am vrut niciodată să fac Litere, dar tot sunt curioasă.
    Știu cât de greu e să îți faci timp de blog cu toată facultatea și stresul, dar eu sper totuși că vei mai posta, măcar din când în când, dacă o să poți bineînțeles.
    Și mie îmi place să mă uit la cât de îngrijit și frumos au unii notițele, dar mai ales îmi place să mă uit la bullet journaling, deși eu una nu am avut și nu voi avea niciodată răbdare să fac ceva să arate drăguț. Prefer scrisul la laptop, mi se pare mult mai bun pentru mine.

    RăspundețiȘtergere