07.09.2016

Top 5 Wednesday: Characters I'd Want As Family

Mi-am mai adus aminte și de topul acesta; și numai bine, că luna septembrie este plină de subiecte interesante, începând chiar cu acesta! Am cam în fiecare carte câte un personaj pe care aș dori să-l adopt sau să-l am ca parte constantă a vieții mele, deci ar trebui să fie interesant:

  1. Simon din Simon vs. The Homo Sapiens Agenda. Cred că ne-am înțelege foarte bine, aș merge la toate spectacolele lui și i-aș face prăjituri pentru prietenul lui. Plus, este adorabil și mi-ar plăcea să-l am ca frate mai mic. #pls
  2. Jude din A Little Life. L-aș adopta de când e bebe și i-aș arăta toată iubirea, răsfățul și binele pe care-l merită. Asta în contextul în care mie nu-mi plac copiii. Dar jur, Jude, dacă ai fi parte din viața mea, aș ști să-ți arăt de ce meriți să și rămâi ;_;
  3. Alexia Tarabotti din The Parasole Protectorate. Cea mai sassy, deșteaptă și interesantă protagonistă peste care am dat în peregrinările mele de cititoare. O iubesc atât de tare; vreau să facem mișto de bărbați împreună și să cucerim lumea. Cer prea mult? Ei bine, având în vedere că este un personaj fictiv, da. Dar măcar pot să visez.
  4. Ronan Lynch din The Raven Cycle. Vorbind de vise, aș vrea să-l am pe Ronan în familia mea. Putem fi doi ratați răutăcioși împreună (dar el făcând-o mai bine decât mine) și am vorbi non-stop doar prin sarcasm. Plus, promit să-i hrănesc animalul de companie.
  5. Murtagh din Ciclul Moștenirea. Din nou, vreau doar să am grijă de el și să-i ofer tot confortul și grija de care sunt în stare și să-i demonstrez ce om minunat și plin de potențial este. 

Un comentariu:

  1. Ce subiect super si interesant!! Atatea posibilitati.. Pacat ca nu poate fi real..

    RăspundețiȘtergere