27.09.2016

Summer Favorites (+September)

Au trecut 3 luni bune de când nu am mai scris o postare de genul. Între timp, favoritele nu mai sunt neapărat favorite, și tot am de vorbit despre îndeajuns de multe lucruri.

În iulie am participat la Camp Nanowrimo! Care este un proiect foarte asemănător cu Nanowrimo (despre care vorbesc de când am luat parte prima oara, acum doi ani), doar că are loc în aprilie și iulie și constă în a te motiva să scrii un anumit număr de cuvinte pe lună. Pentru că în iulie am dat bacul, am avut înscrierile la facultate și am fost plecată jumătate din timp, scopul meu final a fost să scriu 20.000 de cuvinte. Scop atins și împlinit, iar acum am câteva povestiri scurte în plus la activ.
Tot legat de Camp Nanowrimo, am participat anul ăsta și la primul meu tea & postcard swap. Am trimis ceai și cărți poștale în diferite părți ale lumii, primind și eu la rândul meu ceai și cărți poștale! Din păcate eu am primit doar 3 cărți poștale (deși eu am trimis 6), dar ceaiul este minunat.



Deși știam de foarte multă vreme de Troye Sivan, abia în vara asta m-am decis să-i ascult melodiile... și tot ce pot spune e că sunt îndrăgostită.


Dacă vă place teatrul și sunt intersați de o vedere din interior a ceea ce înseamnă scrierea unei piese și impactul unei piese asupra celor implicați direct în aducerea acesteia la viață, vă recomand articolul Oral History of Tony Kushner's Play "Angels in America. Este minunat; l-am citit fix înainte de bacul la română și nu m-am putut opri până nu a fost gata.

Dacă nu știați asta despre mine, pe lângă cele alte o mie de colecții pe care le am, mai colecționez și tote bags. Mai degrabă sunt doar foarte obsedată de cât de practice sunt și de cât de superbe pot fi. Așa că atunci când am văzut-o pe aceasta în H&M, nu m-am putut abține, mai ales că mă face să mă simt ca o vrăjitoare.
Trusa de machiaj este de la Sleek, paleta Storm cred (s-ar putea să mă înșel) și am primit-o cadou de la o prietenă foarte drăguță! Are exact culorile pe care prefer să le folosesc ~



Ossy mi-a recomandat site-ul ăsta minunat, TRAKT.TV, unde să faci listă cu toate filmele/serialele pe care le-ai văzut! Și jur, îmi salvează viața; am mereu probleme să-mi amintesc ce am văzut exact, și aveam nevoie de un site să țină pasul și cu asta, așa cum am goodreads pentru cărți și myanimelist pentru anime & manga.

Cea mai demnă de menționat experiență a fost cu siguranță SummerWell. Mi-am văzut trupa preferată (Years&Years) live și am plâns întruna, am fost în compania unor oameni minunați și toată experiența în sine a fost grozavă și abia aștept să o mai repet!


Și pentru că vara e vară, bineînțeles că m-am uitat la o tonă de chestii. Preferate însă mi-au rămas doar câteva. Galavant este o parodie musical cu o tonă de actori cunoscuți, un plot interesant, glume foarte bune și muzică genială. Nici nu pot spune în cuvinte cât de mult iubesc showul ăsta și absolut tot ce e în el. Vă rog dați-i o șansă, are 20 de minute episodul, iar dacă nu vă convinge cu primul episod, atunci nu știu ce aș putea să spun și să o facă.
Stranger Things, de care probabil ați auzit; este foarte popular pe tumblr. Are un cast incredibil, niște actori foarte, foarte buni, și este un serial foarte interesant. Netflix încă nu m-a dezamăgit cu vreunul dintre serialele lor, iar în general și devin preferate. 
Versailles, un serial recomandat tot de Ossy, care are în plin plan relația dintre Ludovic al XIV-lea și fratele său mai mic, Philippe d'Orleans. Are niște actori incredibili în roluri principale, estetică cuceritoare și momente de te distrug emoțional. La momentul de față am văzut doar 4 episoade, dar deja e una din minunile anului, din punctul meu de vedere.  


Și ultimul lucru despre care voi vorbi... este un alt... musical. Natasha, Pierre and the Great Comet of 1812 este o comoară de operă electropop care se folosește de aproximativ 60 de pagini din Război și pace pentru a spune o poveste minunată. Plus, sunt niște artiști incredibili jucând și cântând și nu pot să vă trimit îndeajuns de repede să-l ascultați.

În câteva zile voi pleca la facultate, sper să postez un wrap-up până atunci, și după nu știu exact când voi mai posta, având în vedere că nu am încă internet instalat. Sper că ați avut o lună bună!

Un comentariu:

  1. Am avut o luna groaznica, ma rog ultimele asa au fost, dar nu ma opresc din a spera ca o sa fie bine cat mai curand totul. Vara asta m-am indragostit de Narcos si Dominion, seriale super super, iar primul este de la Netflix.
    In mare totul a fost frumos, in afara de cateva experiente mai rele, dar asta e viata.
    Pupici ❤️
    Succes la Facultate!

    RăspundețiȘtergere