04.09.2016

Leapșa Liebster


Mulțumesc mult Ana pentru leapșă! Dintre multele reguli pe care le are această leapșă, voi respecta foarte puține (nu nominalizez pe nimeni; am văzut leapșa asta circulând pe majoritatea blogurilor de care știu eu), dar măcar am cu ce să-mi mențin blogul în viață. Deci, mersi din nou, Ana!

1. Poţi descrie un moment în care te-ai simţit cu adevărat fericit?
Hmm... Asta e o întrebare destul de dificilă. Dar cred că de fiecare dată când mă întâlnesc cu prietenii mei sunt cu adevărat fericită. E ceva magic în a avea alături persoane care știi că te iubesc și te acceptă în ciuda a ceea ce ești.

2. Ţi se întâmplă ca oamenii să creadă că ai o altă vârstă decât cea reală?
Da, dar depinde de moment și de persoană. Am cam ajuns la perioada aia în viață în care copii cu câțiva ani mai mici decât mine mă salută cu „săru-mâna” și am o mică criză de fiecare dată când se întâmplă. În același timp, mi se mai dă și în jur de 16 ani, deci?

3. Ce culoare au ochii tăi?
Căprui, deși aș merge mai degrabă pe maro, pentru că sunt destul de închiși la culoare.

4. Cine a fost ultima persoană care te-a făcut să zâmbeşti?
O prietenă, ale cărei mesaje mereu mă bine-dispun.

5. Obişnuiai să ai prieteni imaginari în copilărie?
Nu, dar m-am jucat până târziu cu păpușile.

6. Ţi se pare greu să-ţi exprimi sentimentele?
Începe să mi se pară din ce în ce mai ușor. Nu mi-e rușine de ceea ce simt, de stările mele și cu siguranță nu îmi mai e rușine să mi le arăt.

7. Un vis pe care încă îl ţii minte?
Eu, blocată într-un oraș în care e mereu soare și o școală de magie foarte asemănătoare cu Hogwarts, dar în același timp mult mai creepy. Nu m-am hotărât încă dacă-i coșmar sau nu.

8. O carte pe care ţi-ai dorit să nu o fi citit?
All The Bright Places. Orașul Oaselor. Îmi regret multe decizii, oups.

9. Ce apreciezi la o persoană?
Modul de a gândi. Cât de conectată este cu lumea din jur. Ușurința cu care pot vorbi cu acea persoană. Acceptarea.

10. Ai un citat preferat?
Se schimbă constant. Dar cred că momentan rămâne:

“People populate the darkness; with ghosts, with gods, with electrons, with tales.”

Un comentariu:

  1. Ma bucur tare mult ca ai facut leapsa asta! :) Mi se pare extraordinar ca nu-ti e rusine sa exprimi ceea ce simti. Cat despre cărtile acelea, ei bine, ti-am citit recenzia si sunt destul de sigura ca nici eu nu vreau sa citesc All the Bright Places.

    RăspundețiȘtergere