05.09.2016

August Wrap-Up


Sunt cam dezamăgită de mine luna asta. Deși am fost plecată și m-am luptat cu un reading slump toată vara, tot simt că aș fi putut citi mult mai mult de-atât. În cele din urmă, asta e și sper că mă voi descurca mai bine pe viitor.

  1. All The Bright Places de Jennifer Niven. Groaznică. Teribilă. Nu vreau să mai vorbesc niciodată de această carte și cu siguranță nu voi mai citi nimic de la această autoare. 1/5
  2. Kings Rising de C. S. Pacat. În sfârșit am terminat seria asta și nu ar fi putut avea un sfârșit mai glorios. Mă simt satisfăcută și fericită de modul în care a decurs povestea și am ajuns atașată foarte tare de personaje. A fost minunat. 5/5
  3. Addicted to You de Krista & Becca Ritchie. O carte practic erotica, care are totuși o mulțime de alte teme la care nu mă așteptam. Simt că au fost foarte bine adăugate și dau poveștii adâncimea necesară să facă din ea nu doar o altă carte de relaxare, ci de de nu, una care chiar să te ducă cu gândul la o mulțime de subiecte. 4/5
După cum puteți vedea, blogul meu a ajuns cam semi-părăsit. Sunt mai activă pe goodreads, dar adevărul este că am început să mă gândesc la blog ca ceva ce trebuie să fac și nu mai am aceeași bucurie ca înainte atunci când postez. Nu știu când, cum și ce o să mai postez, dar voi rămâne la zi cu postările voastre și voi răspunde la comentarii. Mwa!

3 comentarii:

  1. Am trecut și eu printr-o perioadă în care blogul nu mai avea haz, dar acum nu îmi mai pot închipui cum ar fi fără el. Chiar mă gândeam că nu ai mai postat prea des, iar mie îmi plac postările tale, dar pe de altă parte e și ăsta un hobby și înțeleg sentimentul.
    Oricum, mult succes în continuare în ceea ce vrei să faci! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că e perioada aia de schimbare; plec la facultate într-un oraș total nou, o să trebuiască să mă obișnuiesc cu un nou program și deși încă nici nu sunt în febra mutării, tot e un stres și se simte trecerea la o nouă etapă. Eu sper totuși că starea e dată de lipsa de lecturi din vara asta, și că va dispărea odată ce mă voi apuca de citit ca lumea.
      Mulțumesc mult ;-;

      Ștergere
  2. Unde pleci la facultate?If I may ask☺

    RăspundețiȘtergere