03.04.2016

March Favorites

Am zis încă de la începutul lunii că această postare va fi lungă. Martie a fost o lună agitată și plină de lucruri care mi-au meritat iubirea, deci am despre ce vorbi azi.

Primul lucru: m-am tuns. Și mi-am făcut șuvițe turcoaz, care însă devin cam verzi după prima spălare. Sincer, sunt atât de fericită de modul în care arată, iar complimentele sunt continue, la fel și entuziasmul meu. Dacă vă întrebați, este mult mai ușor să ai grijă de păr vopsit și/sau breton decât se spune, și asta vine de la o persoană foarte leneșă. Majoritatea, dacă mă urmăriți sau îmi sunteți prietene pe multiplele conturi, știți deja cum îmi stă!


O poză cu multeee din preferatele lunii. Semnul de carte cu sigla Wonder Woman și floarea făcută în tehnica quilling le-am primit drept cadou de primăvară de la niște prietene foarte drăguță și simpatice (Ozy & the Band, the second album). Și, pentru că sunt foarte entuziasmată de asta: atestatul meu la engleză este intitulat Wonder Woman and (her impact on) feminism, vorbesc mult despre asta și majoritatea prietenilor mei știu deja că la momentul actual eu sunt puțin obsedată de eroina asta.

Continuând, luăm banda desenata 8pt: exilul. După ce am plâns după ea vreo două săptămâni, am rămas fără bani în portofel și eu tot mi-am luat-o. A fost incredibilă, mi-a plăcut povestea la nebunie (iar în ce cliff hanger s-a terminat volumul, nu știu ce să mai fac să cer și continuare - nu cred că este încă publicată), personajele sunt foarte interesante și simpatice, iar arta aduce așa un mare bonus la întreaga atmosferă a poveștii. Am iubit tot ce se putea iubi, iar dacă sunteți curioși să citiți benzi desenate, nu am îndeajuns de multe cuvinte să o recomand.

Pe urmă vine o geantă de machiaje, dar pe care eu o folosesc drept penar. Dacă nu știți asta despre mine: sunt disperată după genți și penare și gentuțe și orice intră în categorii asemănătoare. Am cumpărat asta pentru că era mărimea perfectă să-mi încapă și sticky notes, și markere și și toate pixurile și creioanele pe care le vreau. Plus, mesajul este simpatic, a fost și la un preț bun și sunt mai mult decât mulțumită de ea până acum.

Întăritorul de unghii de la Eveline Cosmetics mi-a fost recomandat de o colegă. Am urmat tratamentul pentru aproximativ 2 săptămâni și jumătate și chiar a ajutat - aveam probleme cu unghiile exfoliate, iar acum totul e mult mai bine și am în sfârșit unghii lungi fără să-mi fie frică că o să se rupă la primul impact cu un obiect mai tare.

Undeva pe-acolo este și o pereche de cercei. I-am primit de la verișoarele mele, și după ce luni de zile am umblat fără cercei în urechi, aceștia m-au convins să renunț la acest obicei. Sunt și drăguți, simpli, merg și cu o ținută mai simplă și și cu una mai elegantă, și sunt rare zilele în care nu-i port.

Iar trusa de fard sunt destul de sigură că este o copie foarte ieftină după un Urban Decay, dar cum eu nu-mi permit originalul, mă mulțumesc și cu asta. Mie una mi-au plăcut foarte mult culorile, sunt în tonuri pământii, destul de delicate, nu ies prea mult în evidență și sunt mulțumită de ele până acum, plus că au și cele trei culori mate care ajută la a da un aspect mai finisat machiajului,
Și că tot suntem la tema de machiaj, o să menționez și apa micelară de la Nivea. Nu i-am făcut poză, dar o folosesc de ceva timp pe post de demachiant și este atât de bună. Pe lângă faptul că dă jos machiajul destul de bine, nu are nici tenta uleioasă pe care majoritatea demachiantelor o au și sunt tare mulțumită.



Am văzut două filme luna asta și le-am iubit pe amândouă!
Mândrie și prejudecată și zombi a fost tot ce mi-aș fi putut dori de la o astfel de adaptare. Se păstrează replici din cartea originală, ceea ce m-a făcut să oftez visătoare în scaunul meu, și acțiunea este destul de legată de modul de evoluție din original, în același timp adăugând alte secvențe foarte badass, tipice unei apocalipse zombie. Mi-au plăcut foarte mult secvențele cu fete frumoase stropindu-se cu sânge și mânuind o sabie, ascunzând pumnale pe sub rochii... Nu știu, este #aestheticgoals. Actorii de-asemenea s-au potrivit mănușă cu personajele. Singura mea problemă, inițială, a fost cu domnul Darcy (mi s-a părut că nu prea se potrivea, cumva), dar până la sfârșit a ajuns preferatul meu și să fiu sinceră m-am distrat de minune uitându-mă la filmul ăsta. Cu siguranță o adaptare pe care o recomand fanilor Mândrie și prejudecată.

Ah, Zootopia. Inima mea de adult căruia îi plac desenele animate a plâns de fericire. E de la creatorii Big Hero 6 (aka filmul meu Disney preferat până la momentul actual) și este un film cu atât de mult optimism, atâtea mesaje incredibile că m-a făcut să am lacrimi în ochi de nenumărate ori (prietena cu care eram chiar a plâns), iar la sfârșit eram goală pe dinăuntru. Sincer, sunt atât de fericită că cei mici din generație asta pot crește având astfel de filme, cu mesaje educative și pozitive, ca reper pentru viitoarea lor personalitate ;_;

Am ascultat un podcast foarte interesant luna asta, venind de la V.E.Schwab, autoare de 28 de ani, cu 9 cărți deja publicate, una în curs de apariție și 3 în lucru. O admir super mult și mi-a plăcut să ascult despre procesul ei de scriere, etc. Îl puteți asculta și voi aici :)



Și ultima chestiuță pe care am iubit-o luna asta: Hamilton, musicalul. A trecut o săptămână și jumătate de când am ascultat prima oară melodiile, iar de-atunci nu am mai auzit, nu am mai gândit, nu am mai vorbit despre nimic altceva decât Hamilton. Sunt îndrăgostită până peste cap, iar faptul că scriu deja fanfictionuri spune exact cât de mult îmi place.

Ok, asta a fost tot! Poate că nu au fost chiar atât de multe lucruri, în cele din urmă...

3 comentarii:

  1. Știu că tot ți s-a mai spus lucrul ăsta, dar chiar îți stă foarte, foarte fain tunsă așa și cu șuvițele alea! Chiar și o prietenă de-a mea când a văzut, întâmplător, o poză cu tine pe Instagram, credea că ești vreo persoană îmbrăcată în vreun personaj dintr-un anime. Cât despre bretonul pătrat, dacă ai părul mai des, da, îți este mai ușor să-l aranjezi (și din câte am văzut, tu îl ai așa), dar dacă părul îți este mai rar, atunci devine dificil. Dacă îl ai mai des, el se așează uniform și nu se dă în toate părțile atunci când te miști. În schimb, în cazul celor cu părul rar, bretonul având păr mai puțin, acesta va fi și mai rar și se va vedea și urât. Crede-mă, am trăit pe pielea mea, și cu toate că îmi plăcea cum îmi stătea cu breton, mă săturam să mă tot uit în oglindă să văd dacă acoperea toată fruntea! :)) Plus că, dacă părul ți se îngrașă și mai des, devine o corvoadă; se vede de-a dreptul dezastruos.

    Și eu am mari probleme cu unghiile! Mi se rup foarte repede și se crapă îngrozitor. Dar de un timp urmez și eu un tratament, eu am un întăritor de la Avon și deja se vede o diferență semnificativă. Și trusa de fard de pleoape îmi place! Culorile chiar sunt foarte frumoase!

    Un aprilie frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, mulțumesc mult de tot pentru compliment! Adevărul este că eu am noroc: părul meu este des și se și îngrașă greu, deci pe mine mă ajută și asta. Nu am realizat cât de norocoasă sunt până când nu am început să fac schimbări la el :)

      Whoa, mă bucur mult că funcționează! #betternailssquad E așa satisfăcător să-ți poți lăsa unghii lungi fără nicio problemă!
      Și mulțumesc! Un aprilie minunat îți doresc și ție!

      Ștergere
  2. Bună, Sara. :D Ai primit o leapșă de la mine aici:
    http://mybookbasket.blogspot.ro/2016/04/schimbari-pe-blog-leapsa-most-wanted.html

    Genială ideea cu întăritorul de unghii. Mă confrunt cu aceeași problemă acum și m-am săturat să nu-mi pot păstra unghiile lungi prea mult timp.

    RăspundețiȘtergere