06.03.2016

La mulți ani, Resfeber!


Blogul meu împlinește astăzi 2 ani!! Nu am nici o idee cum a trecut timpul, sau de ce scriu asta în loc să învăț la simulări. Dar, ce s-a întâmplat de la ultima postare aniversară:

  • m-am văzut, de multiple ori chiar, cu Ozy (al cărei blog rămâne #goals)
  • am organizat un read-a-thon, care sper că a fost plăcut și pentru voi
  • numărul vizitelor s-a dublat, 12 noi oameni au decis să-mi urmărească oficial blogul, am scris 82 de postări noi, dintre care doar 18 recenzii și am creat o pagină de facebook care între timp a ajuns abandonată
  • am ajuns la primul meu târg de carte (Bookfest Brașov)
  • am 230 de cărți citite pe goodreads (de la 159 de anul trecut)
Iar ăstea sunt mai multe cifre decât văd eu într-un an școlar, hah. Nici nu știu ce să zic exact, sunt puțin șocată la cât de bine s-a lipit acest blog de mine, de cât de persistentă sunt de a-l menține în viață chiar și când nu am despre ce să scriu (sau nu am cheful necesar).
 Mulțumesc enorm persoanelor care au comentat, care m-au citit și care mi-au menținut viu interesul pentru a continua să scriu. Mulțumesc că, încă un an, m-ați făcut să mă simt minunat primită într-o lume care vorbește pe limba mea când vine vorba de cărți. Sunt destul de sigură că anul ăsta am cheltuit mai mulți bani pe cărți decât pe orice altceva (și nu regret nimic) și deși în ultimele.... 5 luni (?) nu am fost pe cât de activă mi-aș dori, încă iubesc blogul ăsta cu tot ce am, mai ales pentru locul acesta sigur și grozav pe care mi l-a oferit. 
Sper că veți fi alături de mine și de-acum încolo! Iar dacă cumva doriți anumite postări (pe lângă bookshelf tour, care va veni foarte curând), vă rog menționați! De-asemenea, dacă suntem prieteni pe goodreads și v-ar interesa o recenzie mai lungă la una din cărțile pe care le-am citit/le citesc, din nou, say the word and I am yours. 
Și da, știu că această postare este puțin (mai mult) seacă, dar cam așa sunt și eu momentan. Clasa a doișpea face asta din oameni. 

9 comentarii:

  1. La mulți ani și la cât mai multe postări! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani! :* Sper să te mai vedem pe aici multă vreme. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani și mult succes pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani, Sara! SUnt destul de mândră pentru că întâlnirea cu mine este considerată o realizare! :3

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani, la cât mai multe postări și realizări!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Si multa baftă în continuare! <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulți ani! Ține-o tot așa! ^_^

    RăspundețiȘtergere