03.03.2016

February Favorites

Helău! Să fiu sinceră, credeam că o să ajung să scriu iar preferatele la două luni combinate, în martie, dar în cele din urmă mi-am zis să deschid postare nouă și să scriu, pur și simplu.

Primul lucru preferat: acest rucsac. Este de la Fjallraven, și înainte să aibă cineva atac de panică: l-am cumpărat la mâna a doua. Nu, nu am dat aproape 4 milioane pe un ghiozdan, slavă cerului. Eram super încântată când l-am găsit și la cât de mult îmi place, chiar nu îmi pasă de cum l-am găsit. I own one of the coolest and most expensive backpacks in existence. What are you doing with your life? Glumesc, scuze.

Luna asta de-asemenea am apucat să văd două filme: The 5th Wave, care a fost mult mai bun și interesant decât mă așteptam să fie, și deși da, se regăsesc unele clișee ale genului, cred că în general a făcut o treabă bună și pe mine m-a convins că vreau să citesc și cartea acum (da, sunt o cititoare groaznică pentru că nu am citit cartea înainte de film. bleah). După, mi-am vizitat bunicii pentru un scurt weekend și m-am întârnit cu Ozy & the Band (da, cel mai probabil o să schimb numele acestui grup de prieteni de fiecare dată când îl menționez) pentru a vedea Deadpool!! Cine nu vrea să vadă un film genial cu persoane care prind referințele pe care tu nu le-ai văzut, mâncând chestii bune și încercând să nu pari prea dubios când vrei să-ți donezi floricelele (long story short: eu acum am un pahar cu BB-8. awesome yet again).



Alt lucru pe care l-am iubit enorm în luna februarie a fost: Akatsuki no Yona. Eu nu am văzut anime-ul, am citit doar manga momentan. Sunt la zi și sunt îndrăgostită și nu cred că am dat încă peste o bandă desenată cu un personaj feminin așa puternic și inspirațional și motivațional. Povestea este absolut extraordinară, foarte bună și este situată într-un tărâm fantastic, stil medieval, combinând intrigi politice cu umor și ilustrație extraordinară. Iar personajele, pe lângă Yona care mi-a devenit ideal în viață, sunt de-asemenea superbe și îmi fac inima să plângă de fericire. Nu pot să zic în cuvinte cât de minunat este absolut totul la această manga. Dacă vreodată vreți să citiți ceva cu adevărat bun, citiți Yona.

Uhm, pentru cei care nu știu, pe lângă colecțiile deja existente în viața mea, cumva, din întâmplare (nu chiar), am ajuns să dețin o colecție de căni. Și eu o urmăresc mereu când am ocazia. Cana din imagine am luat-o de la un magazin de antichități și era singura și era prea drăguță să o las acolo, mai ales că se potrivește cu un ceainic pe care îl am. Mă simt ca o lady bând din cana asta, să fiu sinceră.
Și am mai primit o cană de la o colegă de serviciu a mamei, dar nu știu acum unde este și nici nu prea am motivația necesară să o caut. Oricum: are o vacă semi-beată pe ea și când o ridici de pe masă, cântă!!! Mi se pare tare amuzantă, și e numai bună în diminețile de weekend când trebuie să te dezmeticești de dimineață și nu-ți prea iese.

Și, pentru că scrisul și cititul de fanfiction m-a făcut foarte fericită luna asta: aici este profilul meu de AO3 (unde am scris atât pentru anime-uri/seriale, cât și pentru cărți), iar aici aveți un fanfiction pentru star wars cu un mic plot twist, iar aici un altul cu un fel de continuare la cel mai recent film. Da, am intrat fără să vreau în groapa de star wars și sufăr, pentru că nu am de gând să mă uit la filme până nu termin bacul (sau până cam pe-acolo). Da, asta face din mine un stil de scris minunat grozav: sclavă pentru un fandom despre care nu știu nimic. Șiiii, asta este! Martie deja a început, și deja am atât de multe lucruri de povestit, haha.

2 comentarii:

  1. Star Wars o să captureze ușor-ușor toată populația globului și vom fi toți niște distruși -emoțional, dar asta este; merită fiecare secundă de suferință!
    Ozy&The Band, sună ca o trupă de hipsteri, o să cânt la SW la anul!
    Să ai un martie minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de-acord, și abia aștept!!
      Să menționezi că eu v-am lansat, pwp!
      Mulțumesc, la fel îți doresc și ție! ~

      Ștergere