08.02.2016

Totally Should've Book Tag

Mulțumesc, din nou, Dianei pentru această leapșă! Are o tonă de întrebări care îmi plac și sunt entuziasmată!!

1. O carte care ar trebui să aibă un sequel (o continuare).
Îți voi dărui soarele. Sunt destul de sigură că vreau o carte întreagă despre cum cei doi gemeni se înțelegeau în copilărie, zi după zi de activități, și încă una avându-i fericiți, creând artă și iubindu-se până îi doare.

2. O carte/serie care ar trebui să aibă un spin-off.
Vreau o serie doar despre Nasuada din ciclul Moștenirea, sau o carte despre primii piloți de Jaeger din Pacific Rim. Cred că ar fi interesant. 

3. Un autor care ar trebui să scrie mai multe cărți.
Erin Morgenstern, care oricum lucrează la o nouă carte, și trebuie doar să am eu răbdare. Doare inima să aștepte atât, totuși. Și, cred că în categorie ar mai intra: Megan Whalen Turner, pentru că sunt sigură că ar avea unele din cele mai bune și interesant sucite situații pe care eu le-am întâlnit vreodată și Neil Gaiman, pentru că nu poți avea niciodată îndeajuns de mult Neil Gaiman în viața ta. Cred că ultima regulă se aplică și pentru Haruki Murakami, totuși.

4. Un personaj care ar trebui să rămână cu altcineva.
Elias fucking Veturius. Și cred că am spus totul cu asta. Nimeni nu merită o prietenă așa cum a avut el, iar frustrarea mea este imensă. Urăsc și iubesc An Ember in the Ashes în același timp, cu aceeași intensitate.


5. O carte care ar fi trebuit să se termine altfel.
Al patrulea volum din seria Legendele clanului Otori. Mă bucur că nu este tradusă și la noi și regret că eu am citit-o. Adică... nu cred că regret neapărat, dar cred că aș fi fost mult mai fericită și satisfăcută dacă m-aș fi oprit după doar primele trei volume. Povestea s-a dus pe apa sâmbetei după primele 50 de pagini, și deși a rămas captivantă, au fost atât de multe întâmplări și răsturnări de situație care au stricat totul...

6. O carte după care ar trebui să se facă un film.
THE NIGHT CIRCUS! THE NIGHT CIRCUS! Ar ieși cel mai dreamy film ever, iar dacă s-ar respecta și plotul, cu siguranță și unul foarte emoționant și fascinant. Sunt destul de sigură că eu l-aș numi printre preferate. Daar, drepturile de filmare au fost cumpărate, se lucrează la un script... speranța trăiește.

7. O carte după care ar trebui să se facă un TV show.
*râs malefic pe fundal* Cred că aș plânge dacă aș vedea măcar una din cărțile pe care o să le enumer aici devenind seriale: The Lunar Chronicles, THE RAVEN CYCLE, The Queen's Thief series, The Parasole Protectorate Series!! Pe scurt, cred că absolut toate seriile pe care le-am numit au ingredientele potrivite să facă un serial glorios: au povești ce prind la public, personaje minunate, un amestec egal de acțiune, romanță și discuții savante... Sincer, ce ți-ai mai putea dori?

8. O carte care ar fi trebuit să aib un singur fir narativ.
O să fiu a bitter bitch, dar An Ember in the ashes. Ștergeți-o pe Laia din memoria colectivă a cititorilor și creatorului ei și eu o să fiu cea mai fericită persoană din lume. Pe bune, chiar cred că ar fi ieșit o poveste mult mai bună urmărindu-se doar povestea lui Elias, lumea lui Elias, viața lui.

9. O carte care ar fi trebuit să aib un alt cover.
The Song of Achilles. Pe bune, coperta, deși se potrivește cu perioada istorică descrisă și probabil are o semnificație importantă în relație cu textul, nu prea arată cât de minunată și superbă este cu adevărat cartea asta.

10. O carte care ar fi trebuit să păstreze cover-ul original.
Hoțul de Megan Whalen Turner. Nu mă înțelegeți greșit, ador coperta absolut plăcută din punct de vedere estetic, dar cea originală este atât de potrivită, spune atât de multe despre carte în sine, iar coperțile celorlalte volume sunt și mai glorioase. 

11. O carte care ar fi trebuit să se oprească la primul volum.
Moromeții sau Iubim de Octav Dessila. Știți, nu prea am citit cărți care să nu-mi placă sau care să decadă în calitate atât de tare încât să consider că mi-ar fi mai bine doar cu primul volum.... cu excepția cărților românești. Bună treabă!


Okay, asta este leapșa!! O pasez mai departe: lui Ozy, Leontinei, Andreei și oricui o mai dorește! Salutări obosite!!

4 comentarii:

  1. Heey :> Ma bucur ca ai avut timp sa faci tag-ul. Imi plac raspunsurile tale si m-ai facut curioasa in privinta "An Ember in the ashes". O pun pe lista prioritatilor :))
    xx

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu că a durat ceva, și mersi de răbdare! Vai, cartea aia m-a distrus emoțional din toate privințele, nici nu cred că mai pot să fiu la fel ca înainte să fi citit An Ember in the Ashes.... Sper să revii cu păreri despre carte după ce o termini + discuții despre personajul tău preferat :)

      Ștergere
  2. Da, sunt total de acord cu tine în privința cărții "Circul nopții" și "Moromeții". Părerea mea e că se fac filme după tot felul de cărți care chiar nu merită o ecranizare, și după asta, care efectiv te distruge psihic și emoțional - îmi imaginez cât de fain s-ar vedea scenele alea magice din carte, pe un ecran ^^ -, nimic. Cât despre "Moromeții", eu încă nu i-am găsit rostul celui de-al doilea volum; parcă sunt două cărți ce fac parte din lumi paralele. Dar, mda, cel puțin e bine că nu se cere la Bac.

    Cât despre leapșă, am tot văzut-o pe youtube și tot ziceam că o să o fac și eu, dar nu m-am mai ținut de cuvânt. Dar cum mi-ai pasat-o și mie, poate că o să mă simt constrânsă să-mi spun și eu părerea la cerințe. Așa că mulțumesc pentru nominalizare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. HAHAHA ACUM AM VĂZUT CĂ MI-AI DAT-o!
    Mulțumesc! :) Deși voiam să o fac de ceva vreme după ce am găsit-o pe youtube.
    La 3 am fix același răspuns, sper să nu-mi ceri copyrights. ;) ;)

    RăspundețiȘtergere