02.02.2016

January Wrap Up



Luna asta am cam dat-o înapoi la capitolul citit, din păcate. Am reușit să citesc doar două cărți, și cred că pentru o vreme (până termin cu bacul), nu o să ating un număr prea extraordinar.

  1. An Ember in the Ashes de Sabaa Tahir, cu cel mai groaznic titlu în română (Elias și spioana cărturarilor). Am stat trează până la 5 să termin cartea asta și să plâng de frustrare în fața idioțeniilor întâlnite. Am iubit-o, dar în același timp tot sunt foarte, foarte supărată pentru ce s-a întâmplat. 4/5
  2. Interpret de maladii de Jumpa Lahiri. Cred că pur și simplu colecția asta de povestiri scurte nu a fost pe gustul meu. Nu sunt mare fană a operelor realiste oricum, iar din păcate nu cred că am un gust literar format atât de divers încât să îmi pese prea mult de ce am citit în cartea asta. 2/5
Și atâââât! Dar dacă îmi sunteți prieteni pe goodreads, știți deja că am început o tonă de cărți, iar februarie poate e chiar luna în care le și termin ;)

Un comentariu:

  1. Stai puţin, acum văd şi eu legătura dintre Elias şi spioana cărturarilor şi An ember in the ashes :)) Nu pot să cred că nu mi-am dat seama că sunt aceeaşi carte, ai dreptate: traducerea titlului e groaznică!

    RăspundețiȘtergere