29.02.2016

February Wrap-Up


Luna februarie a fost absolut minunată, pentru că am citit mult și divers și sunt tare mândră de mine. Și da, mă puteți numi inconștientă.

  1. The Secret History of Wonder Woman de Jill Lepore. Asta este pentru atestatul meu, a cărei temă este „Wonder Woman and feminism”. Să fiu sinceră, am aflat o mulțime lucruri despre această eroină, cât și despre creatorul ei, perioada istorică și începuturile feminismului, și mi-a plăcut să o citesc. Uhm, am cam ajuns să fiu un fel de enciclopedie cu picioare când vine vorba de subiectul ăsta, și ador asta. 4/5
  2. Moromeții I de Marin Preda. Recitire pentru școală, greșeala vieții mele. Se presupune că ar trebui să citesc cel de-al doilea volum și, deși primul mi-a plăcut destul de mult, tot avântul meu a dispărut. Of, of. Despre cartea asta cred că e imposibil să nu știi câte ceva, așa că o să vă spun doar că îmi iubesc țăranii, cel puțin aici. 4/5
  3. Me Before You de Jojo Moyes. După ce am văzut trailerul la filmul care va apărea anul ăsta și am sfârșit în lacrimi, am știut că am nevoie de cartea asta în viața mea. Am sentimente contradictorii în legătură cu această carte, dar tot rămâne o foarte frumoasă poveste despre prietenie și dragoste și puterea individuală a fiecăruia. 4/5
  4. The Vanishing Act de Mette Jakobsen. Un scurt roman despre o comunitate izolată, văzută prin ochii mereu schimbători ai unui copil. Magică, cu un stil de scris tare plăcut, pe mine m-a lăsat cu pielea de găină și dorind să știu și mai mult. 4/5
  5. Isla and the Happily Ever After de Stephenie Perkins. Ultimul volum din seria Anna și sărutul franțuzesc și, din punctul meu de vedere, și cel mai bun (sau poate sunt doar eu biased pentru că tipului îi plac benzile desenate și este un dulce). Oricum, aveam nevoie de o lectură ușoară și drăguță, iar cu romanțe din zilele noastre nu dai niciodată greș. 4/5
  6. Shadow and Bone de Leigh Bardugo. Primul volum din trilogia Grisha. Am adorat lumea creată, am rămas confuză în fața unor detalii, am urât personajul feminin principal și le-am cam iubit pe toate celelalte și am rămas foarte intrigată de răufăcătorul seriei. Sunt intrigată și clar voi continua seria când voi avea cheful necesar. 3/5
  7. How Reading Changed My Life de Anna Quindlen. Un eseu foarte interesant despre ce înseamnă, de fapt, cititul pentru un mic șoricel de bibliotecă. Mi-a plăcut la nebunie și cred că este imposibil, ca cititor, să nu împărtășești aceleași sentimente ca autoarea acestei cărți. 5/5
Și asta a fost tot pe această lună! Încă am o tonă de cărți începute și momentan sunt în perioada aia în care vreau să citesc, dar parcă nu-mi place nimic. Pot doar să sper că, încetul cu încetul, îmi voi reintra în ritm. Cum la școală nu facem absolut nimic, eu doar citesc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu