05.02.2016

December + January Favorites

Da, da, știu că e puțin aiurea să fac două luni de preferate împreună, mai ales că de obicei scriu mult în această rubrică, doar că mi-a fost relativ greu să mă organizez și să scriu cum și cât aș vrea pe blog. Greșeala mea.

Cel mai important eveniment al lunii decembrie a fost clar vizita de la Ozy și trupa ei în Brașov. Din păcate, o vizită prea scurtă, dar foarte plăcută, plină de zâmbete, care m-a lăsat cu atâta iubire și fericire în suflet, că nici acum nu am trecut încă peste (și probabil nici nu o să se întâmple asta, de fapt). Pentru cei care vor să fie mai la curent cu ce fac eu, pe unde umblu și cum îmi duc traiul când nu citesc sau ignor blogul, recomand instagramul


Pe lângă multele lucruri minunate primite de Crăciun, mi-am cumpărat cutiuța asta super drăguță de la Cărturești. Este, după cum puteți vedea, relativ micuță, dar este mărimea perfectă pentru gențile mele și pentru ce vreau eu să fac cu ea: de obicei o umplu cu mandarine sau curmale, și o iau la școală pe lângă oricare-mi e masa în ziua respectivă.

Lunile astea m-am jucat două jocuri video, ambele superbe și minunate în propriul lor mod: Undertale și Dragon Age 2. 
Primul a fost datorită minunatei mele senpai, al cărei cont este acum conectat cu al meu, și care îmi recomandă jocul ăste de muuult timp. Nu am ajuns foarte departe cu povestea, dar cred că are cel mai interesant concept din câte am găsit eu într-un joc și sunt o grămadă de perks and quirks și totul este frumos și minunat și dureros, iar dacă aveți șansa, vă implor să vă jucați,
Dragon Age 2 l-am început pentru că Dragon Age Origins nu era încă instalat și nu mai aveam răbdare, așa că am început ce aveam deja pregătit pe laptop, iar 2-3 săptămâni mai departe, după o perioadă de jucat intensiv, am rămas blocată la ultimul quest. Nu cred că sunt pregătită emoțional să termin jocul ăsta încă, și asta spune multe despre cât m-am putut atașa de poveste și personaje ;;


Dacă ajungeți în Brașov, recomand cu toată căldura GlazeHaze: o nouă gogoșerie deschisă în buricul târgului, cu o tonă de sortimente ieftine și delicioase. Nu știu ce mi-a luat atâta să o încerc, dar jur că sunt puține locuri în care am mâncat gogoși mai bune. Ozy, data viitoare, ăsta-i primul loc în care vă aduc ;)

La începutul lunii am fost foarte sucită de cartea An Ember in the Ashes, încât nu am putut să merg mai departe cu viața mea până ce nu am scris un fanfiction. De-asemenea, am mai adăugat la colecție un fanfiction pentru ciclul Moștenirea, iar dacă vreți să citiți ceva din ce mai scriu eu, aici este profilul meu de AO3. Posibil să găsiți ceva din ce cunoașteți.


Legat de machiaje, am descoperit câte ceva: în primul rând, rujul lichid, care este pur și simplu o minune. Este cam greu de aplicat dacă ești neîndemânatic, pentru că se șterge super greu, deci trebuie să fii super atent, dar rezistă ore în șir, chiar și dacă bei/mănânci, iar odată ce se usucă pe buze, devine mat și arată pur și simplu superb. Sunt îndrăgostită, și mă bucur că am și culoarea aia de vișiniu închis care mă prinde tare bine.
Oja neagră este așa de importantă pentru mine momentan. Nu știu ce mi-a luat atât să îmi cumpăr una, dar am cam dat-o pe mono culori (și mai mult decât de obicei), așa că mi-am propus să încerc și o ojă în ton. Arată superb, rezistă relativ bine, iar cu unghii lungi (pe care din păcate nu le mai am momentan), arată genial.
Iar celălalt ruj este de la Avon, mat, în nuanța Au Naturale, și îl ador. Clar, acum prefer rujurile mate, iar aceasta este o nuanță tare plăcută, pe care pot să o port când pur și simplu nu am chef de culori aprinse, și deși de obicei nu prea mă prinde portocaliul, a fost o surpriză plăcută să văd cât de mult îmi place acesta.


Recent am prins o reducere foarte bună în Accesorize, și cum îmi sosise alocația, am mers și am profitat, cumpărându-mi geanta din imagine. Am început să car din ce în ce mai puțin cu mine la școală, și era timpul să trec pe ceva mai mic. Mi-a plăcut mult modelul, are îndeajuns de multe compartimente, plus că nici culoarea nu e îndeajuns de dubioasă încât să nu poată fi asortată. Sunt tare mulțumită momentan, și mă bucur că am investit. Până acum, deși cam face gaură în bugetul meu, Accesorize nu a dezamăgit.


Am ajuns acasă de la școală într-o zi cu un colet așteptându-mă în mașină și am urlat, efectiv. Prietena mea din Filipine, despre care vorbesc mult prea rar pentru cât de importantă este pentru mine, mi-a trimis un colet plin de iubire și lucruri minunate. Încă mă fac fericită, iar între timp (adică luna februarie, dar hei, regulile sunt făcute să fie încălcate), am primit și un pachet de la my senpais (fără poze, din păcate) și, pe scurt, sunt o foarte iubită prietenă și sunt pur și simplu foarte fericită și îndrăgostită de tot ce înseamnă prietenia noastră. Nu cred că există cuvinte să exprime cât de multă bucurie acești oameni aduc zilnic în viața mea.

Șii, ca să închei postarea pe un ton și mai vesel, câteva recomandări:

  • Stasia (blogger cu un instagram superb), care și-a reînceput activitatea pe blog și care împărtășește cu noi cum este traiul în Japonia și ce merită vizitat și cumpărat, dacă ajungem vreodată pe-acolo. Am descoperit-o acum aproximativ un an, și este una din persoanele mele preferate, pur și simplu ador să văd ce aventuri mai are.
  • So Sonia (filmmaker pe youtube), pur și simplu m-am îndrăgostit de filmele ei. Sunt foarte plăcute, spune multe lucruri care pur și simplu rezonează cu mine, iar vocea ei este extrem de plăcută. Eu nu am putut să mă opresc din a-i viziona filmulețele până ce nu le-am terminat, efectiv.
  • shemightbemonica (booktuber), cu un păr adorabil și o personalitate tare plăcută, gusturi bune și videoclipuri diverse, mi-a cam furat inima de pasionată de cărți. 
Și asta a fost toot, mulțumesc dacă ați citit până aici. Nu știu dacă să promit că o să fiu mai activă, pentru că ceva îmi spune că nu o să mă pot ține de promisiune.
PS: ați fi interesați să citiți postări pe-aici și cu alte subiecte, pe lângă cărți (și cele preferate)?

6 comentarii:

  1. Îmi place vișiniul rujului, de ceva timp ador culoarea, chiar dacă mi-e teamă să încerc așa ceva pe buze, pentru că la mine culorile se văd mai intens decât par în ambalaj :))
    Accesorize mie mi se pare cam scump, au chestii drăguțe, ca și geanta din poză, dar eu până acum nu am văzut la ei prețuri mai normale, ca să zic așa, nu am nimerit niciodată la reduceri.

    Dacă ai și altfel de idei de postări, eu una aș fi interesată să le citesc, sunt curioasă să văd la ce te-ai gândit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt destul de palidă, dar am și părul închis la culoare și se potrivește cât de cât la cum arăt. Și, până la urmă, până nu încerci, nu ai de unde să știi ;)
      Eu am avut noroc, am prins reduceri de până și 70% (erau lucruri de la aproximativ 80 de lei, reduse la 20 de lei - a cam fost mană cerească să merg la cumpărături atunci). Nici eu nu cumpăr foarte des lucruri de la ei, doar că nu am putut să trec pe lângă astfel de reduceri.
      Aaah, mă gândesc la ceva postări, să vedem și ce o să apară întâi și întâi.

      Ștergere
  2. ADOR SĂ FIU MENȚIONATĂ ÎN POSTĂRILE TALE - ÎȚI SIMT TOATĂ IUBIREA!
    Ești minunată, Sara! Super alegeri - ai gusturi minunate + mi-am luat și eu din rujurile mate de la Avon! Abia aștept să vin la gogoșărie, hihihi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *can you feel the love tonight playing in the background*
      Aaaah, mulțumesc de toate complimentele, și abia aștept să revii <3

      Ștergere
  3. foarte frumos coletul din filipine. Imi place cutiuta cu crocodilul foarte mult. :)

    RăspundețiȘtergere