26.02.2016

Book haul #14

Ok, postarea asta cerșește să fie scrisă de luni de zile, dar am tot întârziat. Oups. Și îmi pare rău că nu am mai postat... Daar, sunt mai activă pe goodreads, unde mă plâng de lecturi de școală și puteți fii la zi cu tot ce fac, în materie literară (sau mă puteți urmări pe tumblr, wow shameless promoting). Dar o tonă de cărți mi-au intrat în bibliotecă din octombrie-noiembrie până acum, și ăstea sunt minunățiile:



În primul rând, câteva din drumurile mele prin librării și InMedio s-au terminat cu noi cărți. Molima am cumpărat-o doar pentru că este scrisă și de Guillermo del Toro (regizorul filmului Pacific Rim), iar subiectul pare interesant și a costat doar 10 lei, deci nu m-a durut. A doua carte este o colecție de romane horror, clasice, și la momentul când am cumpărat-o, părea perfectă (era Halloween). Eu încă nu am citit nimic din ea, dar nu e timpul pierdut. Haiganu este o carte pe care am vrut-o foarte mult, autorul a și venit la o lansare în Brașov, de care eu din păcate am aflat fix ziua următoare, așa că doar am mers și mi-am luat cartea de la librărie și am plâns puțin în sinea mea.


Cred că v-ați dat seama după decorația de pe masă că am făcut pozele astea în jurul Crăciunului, nu? Hah. Aici sunt cadourile pe care le-am primit!! The Golem and the Djinni este o carte pe care eu mi-am cumpărat-o mie, pentru că îmi place să încalc regulile și este recomandată fanilor The Night Circus. The Lost Hero, primul volum din seria Heroes of Olympus, a fost un minunat cadou de la Ozy, căreia îi mulțumesc. Nici nu ai idee cât de fericită mă face să știu cartea asta pe rafturile mele! Iar American Gods a fost un cadou de Crăciun de la o prietenă din București, amândouă mare iubitoare Neil Gaiman.


Iar anul meu s-a încheiat cu mers pe la anticariate și târguri de vechituri, de unde bineînțeles că am revenit cu... cărți. Mda, sunt predictibilă în modul ăsta. Virginia Woolf este o autoare despre care știu mult prea puține, pentru cât de mult sper că îmi va plăcea. Așa că, atunci când i-am văzut jurnalul, a trebuit să-l am. Misterul lui Edwin Drood a fost o surpriză plăcută găsită la un târg de vechituri, este și într-o stare bună și am vrut să o citesc încă de când a apărut coperta foarte simpatică, reeditată la noi. Sunt destul de entuzismată. Cronici marțiene a fost cumpărată pentru simplul motiv că e scrisă de Ray Bradbury, și mi-a plăcut tot ce am citit de el până acum. Sara... hmm, e destul de sugestiv titlul, nu? Da, am cumpărat o carte doar pentru că are ca titlu numele meu. Niciun alt motiv. Și urăsc coperta aia creepy din tot sufletul meu. Iar Golem am văzut-o întâmplător, mi-a plăcut descrierea de pe spate, iar până acum nu am regretat că am citit o carte din colecția asta, deci...


Angelologia a fost an impulse buy. Am văzut-o, mi-au plăcut coperta, titlul și subiectul, și am dat 10 lei pe o carte de 500+ de pagini și ei bine, de-aia iubesc eu inmedio. 1984 am cumpărat-o din entuziasm pentru când vom vorbi desprea ea în ora de engleză, și încă nu am citit nimic de George Orwell și am auzit prea multe lucruri bune despre el ca să nu fiu entuziasmată. Și, pentru că nu mă pot abține, mi-am mai luat două cărticele din colecția Penguin Little Black Classics: o colecție de poezie (care cred că o să mă bage în depresie, judecând după titlu), și o colecție de scurte povestioare semi-horror? Hell yeah.


Și ultimele cărți pe care le voi arăta momentan fac parte dintr-o comandă uriașă pe care am dat-o imediat după anul nou și care mă umple de fericire. Jonathan Strange & Mr. Norrell este o carte despre magie și vreau să o citesc înainte să văd serialul (am cumpărat-o doar pentru că e uriașă și m-ar fi durut inima să o citesc în format electronic). Gods Behaving Badly este o interpretare a zeilor greci în epoca contemporană și sună ca un post de pe tumblr pus într-o carte și I am a whore for mythological stuff. Iar The Miniaturist, după ce am citit atâtea păreri bune, a fost imposibil să o mai ignor mult.


Pentru că o iubesc pe Maggie Stiefvater și mi-a plăcut foarte mult primul volum al seriei, mi-am completat colecția de The Raven Cycle cu restul cărților publicate la momentul actual. Și sunt mult mai frumoase decât arată în poze și plâng pentru că nu știu când o să ajung să le citesc.
Și, pentru că tocmai ziceam că îl iubesc pe Neil Gaiman, am mai cumpărat o carte: Good Omens. Este vorba de apocalipsă, prezentată de o vrăjitoare profetă? Cred? Nu știu, dar abia aștept să o citesc.

Șiii, asta a fost! Deja am noi cărți pe care le-am cumpărat, dar nu le-am mai adăugat la poze și vor apărea în postări următoare. Wow, da, ăstea sunt multe cărți. Și o poză de grup! (sunt mândră să vă spun că al meu turn nu a căzut). Știți, nu cred că realizăm cu adevărat cât de multe cărți cumpărăm până când nu le punem teanc. Și aaah, mă gândesc să fac un bookshelf tour în curând, mai ales că mi-am extins foarte mult colecția.


7 comentarii:

  1. Câte minunății aici!! Să le citești cu plăcere!
    Eu am citit Animal Farm de Orwell și mi s-a părut genială, mi-am luat și eu 1984 și chiar abia aștept să ajung la ea. Și acum vreau și eu The golem and the Djini și Jonathan Strange & Mr. Norrell. Dacă e cu magie, și mai ales pentru fanii Circul nopții I need it in my life! Încă sunt tristă pentru că Ering Morgenstern nu a mai publicat nimic, știu că scrie ceva de un timp, dar mai știu și că probabil va mai dura până să fie finalizat :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A, și am uitat o idee: sunt curioasă să văd noul bookshelf tour :D

      Ștergere
    2. Mulțumeeesc!
      Sunt tare entuziasmată de Orwell, mai ales că este așa iubit și apreciat. 1984 cel puțin chiar cred că îmi va plăcea. Sinceră să fiu, The Golem and the Djini pare superbă, îi ador și coperta, iar cealaltă carte este, din cele 5 pagini pe care le-am citit până acum, plină de potențial.
      Îți înțeleg tristețea! Îi ador stilul de scris și abia aștept o nouă carte, deși eu zic că mai durează 3-4 ani până o să apară (dar cred că, avându-l pe Christopher Paolini ca alt autor preferat, m-am obișnuit cu așteptatul excesiv, of).
      Whoaa, atunci o să încerc să mă ocup de el cât mai curând!

      Ștergere
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
    MAGGIE STIEFVATER ȘI GEORGE ORWELL
    LECTURĂ PLĂCUTĂ!!!!!!!!!1111

    RăspundețiȘtergere
  3. Wa, cât de multe cărți!
    Cât te invidiez pentru "Miniaturista"! Tot zic că vreau să mi-o cumpăr deoarece găsisem acum câteva luni horoscopul cititorului, și la zodia mea erau trei cărți, dintre care două deja le citisem și mai rămânea cartea asta. Plus că ideea mi se pare foarte interesantă.
    Da, să faci un tur al bibliotecii, da! De-abia aștept să-l văd!
    Lectură plăcută cu toate minunățiile astea!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am zis, nu prea am realizat eu cât de multe sunt până nu le-am pus într-un teanc.
      Încă nu am citit-o, și nici nu știu când o voi face, dar știu că-mi va plăcea cu siguranță. Prea mulți din prietenii mei o iubesc!
      Mă bucur de reacția pe care o primește sugestia mea!! Cu siguranță voi face un tur, cât mai curând.
      Și mulțumesc!

      Ștergere