06.01.2016

Top 5 Wednesday | Favorite Fandoms


Uhm, ar cam fi fost vremea să mai scriu și în rubrica asta, iar cum filozofia mea de câțiva ani este „no fandom life, no true life”, asta ar trebui să fie amuzant.

  1. Harry Potter. Da. știu, nu am terminat încă toate cărțile, și da, știu, probabil că nu există o carte mai citită decât asta, și asta se vede și în fandom. O tonă de artă pentru orice personaj, edituri cu școlile de vrăjitorie și casele de la Hogwarts și cele mai bune și interesante fanfictionuri pe care le-am citit eu recent (sau vreodată). Sunt sute de teorii în circulație, vise și idei pentru chiar o mai bună variantă a cărților și iubesc zumzetul acesta neîntrerupt din jurul seriei ăsteia.
  2. Percy Jackson. La fel ca și mai devreme: există o tonă de oameni foarte implicați în lumea lui Rick Riordan, în toate felurile posibile. Și-mi place că aici există o pasiune constantă și atât de multă iubire-critică, că mă simt ca acasă.
  3. The Raven Cycle. În fandomul ăsta totul fie a) doare ca naiba b) te face să zâmbești ca idiotul c) te lasă cu gura căscată de cât de bine arată. Cele mai faine edituri aici le-am găsit, iar glumele sunt de-a dreptul morbide. A+ pentru headcanonuri și scenarii.
  4. The Song of Achilles. Aici îți accepți soarta și plângi destinul altora SAU scrii modern AU în care personajele tale mult iubite au parte de fericirea pe care o merită. Sunt, momentan, membru al unui blog care scrie pentru #patrochilles și interesul, dorințele și ideile fanilor mă lasă mereu plină de mândrie.
  5. Hirunaka no Ryuusei. Asta e o manga, terminată deja, deci fandomul este cam mort din păcate. Și da, ca orice fandom are certurile între cupluri visate, dar am întâlnit unii din cei mai faini oameni pentru că scriam despre aceleași personaje și îmi place că suntem de acord că manga asta este una din cele mai proaste pe care am sfârșit să o citim, dar persoanele care au făcut același lucru sunt cele care au făcut efortul să merite.
PS: Nici o formă de divertisment nu există fără fani! Stay awesome! (cumva am reușit să postez asta înainte de miezul nopții, yay)

3 comentarii:

  1. Ah, magica si fascinanta lume a fandomurilor <3 Postarea asta mi-a trezit pofta de Tumblr :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna :) Ai primit o leapsa de la mine: http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2016/01/leapsa-reminds-me-tag.html xx

    RăspundețiȘtergere
  3. Hirunaka No Ryuusei, OH DA! Manga asta e menita sa scurga emotiile din tine, dar in acelasi timp, e atat de nenorocita pentru ca personajele sunt atat de bune :(

    RăspundețiȘtergere