03.01.2016

December Wrap-Up


În sfârșit, o lună de care sunt și eu satisfăcută.

  1. Ochi albaștri, părul negru de Marguerite Duras. O cărticică scurtă și destul de ciudată, scrisă într-un mod inedit și cu o poveste pe care nu sunt în stare să o rezum de nici un fel. Nu sunt încă sigură nici dacă mi-a plăcut sau nu, și este probabil una din cele mai ciudate (ca efect asupra mea) cărți pe care le-am citit. 4/5
  2. Weird Things Customers Say in Bookshops de Jen Campbell. O carte micuță și adorabilă al cărui titlu este foarte potrivit. De citit pentru amuzament și relaxare, plus că unele întâmplări sunt de-a dreptul potrivite să te lase cu gura căscată. Mi-a plăcut, am citit-o într-o zi, și abia aștept să citesc și continuarea, cândva. 4/5
  3. Scarlet de Marissa Meyer. Al doilea volum din The Lunar Chronicles, mult-mult mai bun decât primul și probabil și motivul pentru care m-am îndrăgostit de serie per total. Este mult mai intrigantă, cu personaje mult mai plăcute, în comparație cu primul volum. 4/5
  4. A Storm of Swords: Steel and Snow de George R. R. Martin. Dețin și citesc ediția în care acest al treilea volum este împărțit în două cărți, iar aceasta este prima. Dar vai, ador deja volumul trei mult mai mult decât primele două, preferințele în materie de personaje se solidifică și povestea ia minunate răsturnări. 5/5
  5. Regina de gheață de Alice Hoffman. Nu a fost exact ce m-am așteptat eu, dar nu într-un mod rău. Din contră, cartea asta mi-a plăcut, iar ea conține atât de multe povești despre atât de multe fețe ale vieții, că am rămas puțin trăsnită (pun intended) când am terminat-o. 4/5
  6. Cress de Marrisa Meyer. Acesta este al treilea volum și am vrut neapărat să-l citesc pentru că aici sunt în prim plan personajele mele preferate, încercând să formeze cuplul meu preferat. Aici lucrurile o iau la vale rău de tot și am cam stat cu sufletul la gură toată cartea. Apreciez din ce în ce mai mult ce devine seria asta. 5/5
  7. Captive Prince de C. S. Pacat. Wow, okay... Nu prea știu ce să scriu aici, cu exactitate. Este o carte interesantă, dar care tratează niște subiecte dure (sclavia, violul...), deci nu cred că este chiar pentru oricine. Dar are niște personaje foarte faine și o lume captivantă. 5/5
  8. Vengeance Road de Erin Bowman. Un western ya, care însă nu are nimic foarte extraordinar. Personajele sunt simpatice, dar povestea este destul de tipică, iar execuția putea fi mai bună. Și totuși, nu regret că am terminat anul 2015 cu această carte. 3/5
Cam plâng în adâncul meu când mă gândesc că nu o să mai văd o lună așa de bună mult timp de-acum încolo, dar hei, asta e. Măcar am terminat anul în forță!

8 comentarii:

  1. Ai citit foarte mult in decembrie, felicitari. Pare interesanta seria Lunar Chronicles, plus ca are niste coperti super.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!! Seria conține 4 retelling-uri la 4 basme populare (Cenușăreasa, Scufița Roșie, Rapunzel și Albă-ca-Zăpada), dar într-un cadru sf și... ei bine, are un potențial uriaș și știe să surprindă.

      Ștergere
  2. Oh! Ești prima persoană care spune ceva despre Ochi albaștri, părul negru! Am citit-o și eu în urmă cu câțiva ani și mi s-a părut atâât de ciudată și complexă și trebuie să recunosc că nu am înțeles-o foarte bine. Oricum, felicitări pentru titlurile citite, la cât mai multe! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că eu sunt cam la fel: nu cred că am înțeles îndeajuns de bine cartea asta și sunt încă situații care-mi ridică semne de întrebare...
      Mulțumesc!! Cât mai multe îți doresc și ție ~

      Ștergere
  3. Sara, cum de ai norocul ăsta să dai doar de cărți bune? Eu nici nu știu ce cărți am citit luna asta, am încetat să le mai număr pentru că mă deprimă numărul.
    VREAU CAPTIVE PRINCE PENTRU CĂ VREAU TOATE CĂRȚILE CU SUBIECTE DARK DIN LUME, MĂ FAC SĂ MĂ SIMT AȘA DE CIUDAT ȘI INTERESANT!
    Lectură plăcută în ianuarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că încă nu știu cu siguranță :)) Mă las dusă de instinct, și aparent își face treaba.
      CRED CĂ CHIAR ȚI-AR PLĂCEA CAPTIVE PRINCE OMG ;;;

      Mulțumesc, lectură plăcută și ție! ~

      Ștergere
  4. Ai avut o lună foarte bună! Eu nu cred că am mai citit atâtea cărți într-o singură lună de foarte mult timp.
    Lectură plăcută si în această lună! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din vară nici eu nu am mai atins un așa număr, și încă nu știu cum am avut reușita asta acum, dar nu mă plâng. Vacanța îmi priește, aparent!
      Mulțumesc, la fel!!

      Ștergere