25.12.2015

Crăciun Fericit!


Crăciun fericit, dragilor! Sper că aveți parte de biscuiții și dulciurile voastre preferate, de ceaiuri și băuturi la temperatura perfectă, cărți pe care le iubiți înainte să le citiți și toată iubirea pe care o puteți aduna în inimile voastre!
Eu am prăjitura mea preferată drept companie, o pisică căreia i-am urat deja Crăciun fericit de câteva ori, și o grămadă de prieteni și oameni dragi care mă fac să mă simt iubită. Deși nu se simte încă a Crăciun cu adevărat și nu este pic de zăpadă, eu sunt fericită și îmi doresc din toată inima să aveți și noi niște zile minunate în viitor!

Până una alta, dacă sunteți în situația mea și cumva zilele ăstea par cam plictisitoare, vă recomand această povestioară scrisă de una din autorii mei preferați, în format audio.

PS: Voi reveni cu topul cărților din anul ăsta ~

2 comentarii: