21.12.2015

Chris Pratt Book Tag



Păi, mie mi-au plăcut foarte mult întrebările, așa că mi-am zis că nu strică să le împărtășesc și pe-aici, mai ales că blogul meu este într-o stare de abandon, din păcate. Și jur că tot vreau să mai scriu ceva, dar unde găsesc motivația necesară și idei? Videoclipul original aici.

1. Guardians of the Galaxy: Grupul de personaje preferat.
Fetele Gallagher, din seria cu același nume!! Nu pot să spun cât de mult mi-a plăcut susținerea dintre ele, interacțiunea și mi s-a părut un grup de fete așa de simpatic și sincer și aveau o relație așa de sănătoasă, chiar îmi place. Și chiar trebuie să recitesc seria asta, pentru că s-ar putea ca informațiile pe care le dau aici să fie eronate.

2. Andy Dwyer: Un personaj pe care-l iubești, în ciuda defectelor sale.
Murtagh, minunatul meu fiu din Ciclul Moștenirea. Este, cel mai probabil, personajul masculin preferat și are atâtea defecte, face atâtea greșeli, dar are o atitudine foarte matură și sănătoasă față de greșelile și defectele sale, și cu atât mai mult îl iubesc și îl respect pentru asta.

3. Anna Farris: OTP-ul tău.
O să zic două pentru că trăiesc periculos și pentru a încălca regulile. Primul: Kirito și Asuna din Sword Art Online. Oh, dar ăla e un anime, o să ziceți, iar eu o să vă contrazic spunându-vă că sunt și novels, iar deși iubeam cuplul ăsta și înainte, cărțile au fost cele care l-au ridicat la lună și mi-au făcut inima să plângă cu cât de mult se iubesc. Nu o să zic mai mult, pentru că am impresia că doar o să scriu multe „aaaah!!!” și „sunt perfecți”, așa că o să las așa. Iar al doilea cuplu: Eugenides și Attolia din seria The Queen's Thief pentru că sunt doi ratați ce se iubesc în ciuda tuturor lucrurilor rele dintre ei și care au o relație care bagă în ceață nu doar cititorii, ci și personajele ce-i văd. Ce ți-ai mai putea dori de la un cuplu decât nesiguranța sentimentelor unul pentru celălalt și multă durere?

4. Chris Evans: Brotp-ul tău (prietenia preferată).
Wanda și Melanie din Gazda. Știți deja că am adorat cartea aia, iar prietenia asta a fost motivul principal să fiu sinceră. Relația începută cu stângul, dar forțată de împrejurări să se transforme în conviețuire și mai târziu în prietenie, arată sentimentele fetelor atât de sincer, este atât de clar că le pasă și-și doresc reciproc binele și ambele merită fericire și iubire și multe, multe flori și multă, multă ciocolată.

5. Jurassic World: Un personaj badass.
Alexia Tarabotti din seria Parasole Protectorate. Este o femeie inteligentă, puternică, absolut carismatică și sunt sigură că poate să aibă cam pe oricine ar dori la picioare, prin variate moduri. O iubesc.

6. The Lego Movie: O carte care nu are parte de aprecierea pe care o merită.
Cum să pictezi un mort de Sarah Hall. Este o carte pe care eu am devorat-o și am iubit-o, încă mă gândesc la ea mult mai des decât ar fi normal și deși da, are subiecte mature, cred că multă lume ar aprecia mesajele din spatele poveștilor și ar iubi-o, numai dacă s-ar gândi că o carte cu un astfel de titlu ar putea fi măcar puțiiin interesantă (este).

7. Transformation: Cea mai bună evoluție a unui personaj.
Edmond Dante aka Contele de Monte Cristo din cartea cu același nume. #enoughsaid

8. Everwood: O carte pe care ai citit-o înainte să fie populară.
Flori pentru Algernon? Am cumpărat-o cu un proiect pentru școli, așa că la mine a ajuns cam cu un an înainte să o văd prin librării. Răspund cu asta, doar ca să nu zic Eragon din nou (imediat se fac 10 ani de când am citit primele două cărți, cineva să-mi dea o palmă și să mă aducă la lumea reală). Majoritatea cărților care mi-au venit în minte nu sunt populare, haha.

Leapșa o poate prelua oricine dorește!

2 comentarii:

  1. Cu actorul ăsta, sincer, nu prea am avut de-a face în filme. Nu cred să-l fi văzut vreodată în vreun film la care m-am uitat. Îmi este complet străin! Dar mi-ar plăcea să fac leapșa, deoarece nici nu am mai completat una de mult, iar întrebările sunt drăguțe.

    Într-adevăr, Wanda și Melanie din "Gazda" au o prietenie anume. Așa că țin să te aprob în totalitate. După mine, nu au avut o relație de prietenie ca oricare alta, și nu mă refer la faptul că au împărțit amândouă același corp, ci o legătură pe care am văzut-o foarte, foarte rar în alte cărți.

    Nu am citit încă "Contele de Monte Cristo", dar am văzut ecranizarea și mi-a plăcut mult de tot. Au fost momente în care îmi venea să plâng, atunci când se afla în închisoarea aia. Cred că dacă nu ar fi avut un motiv atât de solid pentru care să lupte pentru a trăi, s-ar fi dat bătut. Părerea mea e că a luptat să iasă de acolo mai mult pentru răzbunare, decât pentru faptul că era nevinovat. Dar cum nu am citit cărțile, nu am cum să-mi dau seama ce a fost cu adevărat în mintea lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am văzut doar în Parks and Recreation și pe tumblr, și nu mă consider fană, doar că mi-au plăcut prea mult întrebările ca să renunț la ele, of.

      Știu la ce te referi, este genul de relație în care s-a pus prietenia mai presus de toate, în care a existat mereu o dorință comună care să le lege, și care s-a format într-un timp îndelungat, încet, și cu atât mai mult e importantă.

      Cred sincer că ți-ar plăcea mult și cartea, este mult mai complexă, personajele sunt mult mai interesante și vei avea și mai multe informații, ca să poți veni cu și mai multe idei cu privire la conte ;)

      Ștergere