29.11.2015

Sara's mailbox #13

A venit în sfârșit momentul să scriu această postare! Sunt tarentuziasmată să împărtășesc cu voi toate cărțile pe care le-am mai adăugat la bibliotecă; sunt multe, am tot avut ocazii să-mi cumpăr cărți, și nu m-am putut abține. A fost ziua mea și am câteva cărți de arătat de pe-atunci, am vizitat anticariatul de câteva ori, a fost și Bookfest, ediția de Brașov... Și fără alte introduceri, cărțile:


Acestea le-am cumpărat de la anticariat, pe parcursul a mai multe incursiuni. Vreau de mult timp să citesc seria lui Stieg Larson și m-am entuziasmat foarte tare când am văzut primul volum (chiar și împărțit, în ediția de cumpărat la ziar) și practic, a trebuit să-l cumpăr. Omul demolat este luat pentru că e un SF cu o idee foarte bună, și mă bucur că mi-a și plăcut cartea (există și o recenzie pe blog, aici). Iar Orsinian Tales am cumpărat-o doar pentru că am auzit numai lucruri bune despre autoare (același motiv și pentru o altă carte a ei, pe care am arătat-o în mailboxul trecut) și având în vedere că este o colecție de povestiri scurte în engleză care a costat cât un covrig, nu cred că a stricat să investesc în ea.


Aici sunt cărțile primite de ziua mea. Primele două, din seria Secretele nemuritorului Nicholas Flammel le-am primit de la Ozy, mulțumesc foarte mult! Încă nu am apucat să le citesc, dar ador coperțile și presimt că o să-mi placă mult, mult. Deathless este o carte pe care am vrut să o citesc de foarte mult timp, mai ales după ce am aflat cât de minunat scrie Valente. și acum că o dețin, o să-mi fie mai ușor să o încep oricând doresc. Deci nu, nu am citit-o, dar uitați-vă puțin cât de superbă este! Am mari așteptări de la ea, descrierea de pe spate este genială și sunt sigură că mă va satisface. The Song of Achilles este altă carte pe care o vreau de mult timp, și de data asta am citit-o, mi-a și plăcut enorm de mult, este superbă din o mie de motive, iar acel „semn de carte” pe care îl vedeți (de fapt un choker de-al meu), este pentru că încerc să fac o postare cu toate citatele mele preferate din carte și pe blog.
Și, o altă carte pe care am primit-o, dar nu apare în poze pentru că i-am împrumutat-o unei colege, este The Raven Boys, primul volum din The Raven Cycle, și mă bucur că am și cartea în format fizic.


Aici sunt două cărți pe care le-am cumpărat din pură întâmplare. În timp ce așteptam să pierd timpul ca să ajung acasă, am intrat prin librării, iar la Cărturești am dat de Just One Day, carte pe care o citisem în vară, în zile foarte călduroase și leneșe, și care mie mi-a plăcut foarte mult la momentul respectiv. Și tocmai iubirea și nostalgia m-au făcut să mă hotărăsc asupra ei și pur și simplu a trebuit să o am. Îmi place coperta asta mult de tot și va veni o vreme când o să o recitesc (probabil chiar vara viitoare).
Cimitirul animalelor am cumpărat-o de la un Inmedio, mai mult din întâmplare, pentru că nu am citit nimic de Stephen King încă, iar cartea pe care o mai aveam scrisă tot de el era cea fantasy pentru copii, nimic din genul care l-a consacrat. Nu am citit-o încă, am vrut să o încep și termin de Halloween, dar pur și simplu nu a fost să fie, iar acum este în așteptare.


Ei bine, aici începe distracția. După cum am spus, am ajuns la Bookfest Brașov. Din păcate, nu am participat la nici un eveniment, cumpărăturile le-am terminat în aproximativ o oră (eram cu mama, pe fugă), mai eram și răcită, cu o voce foarte dubioasă (există posibilitatea să fi ridicat niște semne de întrebare; vocea clar nu se potrivea cu apariția mea), dar asta nu m-a oprit din a-mi cumpăra o tonă de cărți, la prețuri foarte bune. Sper ca experiența să se mai repete și în anii viitori, cu poate mai multă implicare din partea mea. Dar a fost primul târg la care am ajuns, a fost foarte drăguț, mi-a plăcut atmosfera și au fost o grămadă de vânzători la standuri foarte drăguți și simpatici, care au reșit, în mai multe rânduri, să îmi aducă zâmbete pe buze.
Sabriel, Lirael și Abhorsen le-am luat de la standul Litera, la un preț tare bun, și sunt așa fericită să le am, pentru că am auzit numai lucruri bune și mi-au fost recomandate de o grămadă de lume, booktuberii mei preferați au vorbit mult de seria asta și cândva, o să le citesc și eu și sper că o să-mi placă la fel de mult. Jocurile foamei a fost o alegere evidentă când am ajuns la standul celor de la Nemira. Am citit primul volum, împrumutat de la un prieten, mi-a plăcut și oricum voiam să am, la un moment dat, seria, și ce pretext mai bun decât ăsta? Plus, domnul de la stand a fost așa simpatic!


O altă serie de la Litera, despre care nu știu absolut nimic în afară de faptul că sunt puțin cam mare comparativ cu publicul țintă, că are coperți interesante și că mi-a fost recomandată de o prietenă. Sinceră să fiu, eu chiar cred că o să-mi placă (până la urmă, nimeni nu-și cumpără o carte care crede că nu o să-i placă, nu?).
Și, pentru că încerc să-mi completez trilogia Farseer, tot de la Nemira am luat și cel de-al doilea volum, Asasinul regal. Acum trebuie să văd de unde fac rost de primul volum, având în vedere că e out of print de mult, mult timp. Of, of.


Și ultimele cărți cumpărate cu ocazia târgului au fost cele din poza de mai sus. An ember in the ashes, pentru că am văzut un citat care mi-a plăcut și care îmi promite cupluri care să mă distrugă, iar la momentul respectiv nu știam că o să fie tradusă și la noi, plus că îmi place super mult coperta.
Aristotel și Dante mi-a plăcut foarte mult când am citit-o în vară, și nu m-am putut abține. Am și recitit-o, dacă tot am văzut că o am, și i-am dat-o și mamei, căreia i-a plăcut la fel de mult. Trăiască cărțile bune și care te distrug emoțional.
Ultima carteste tot de la Nemira, și am citit recenzia Andreei, care m-a făcut să vreau să o citesc, și mă bucur că o am acum. Mai ales că trebuia să fie în listă și ceva care să aducă aminte de Andreea, ea fiind cea de la care am și aflat de târg în primul rând. Mulțumesc!!



De-aici înainte sunt doar cărți împrumutate, toate de la verișoarele mele, pentru că sunt tare drăguțe și-mi scuză lăcomia literară. Noroc că sunt și răbdătoare. Primele două cărți sunt pentru ora de literatură universală, și o să ajung cât de curând la ele. Marile speranțe este la alegere, și eu am mers pe cealaltă variantă, deși am citit mai de mult romanul ăsta, dar nu mai țin minte nimic și vreau să-l recitesc cândva. Caminante la mine de imediat 3-4 ani, mi-a fost recomandată de profesoara de română din generală, și da, încă nu am ajuns la ea. Cândva, mai ales că Viața pe un peron mi-a plăcut mult.


Și ultimele lucruri de prezentat în postarea asta: o tonă de cărți împrumutate. Colecționarul îmi trebuie pentru la școală, din nou, iar restul sunt cărți care fie au o descriere super captivantă, fie sunt scrise de autori care-mi plac, fie am vrut să le citesc de ceva vreme, fie am văzut recenzii interesante. Nici una dintrele nu este citită încă, dar cât mai curând, sper (are și răbdarea o limită, totuși). 

Dacă doriți recenzii la vreuna din cărțile menționate și citite, vă rog nu vă sfiiți să întrebați! Momentan citesc primul volum din Mizerabilii, și îmi place mai mult decât mă așteptam. Sper ca până la sfârșitul anului să termin în întregime opera lui Victor Hugo.

4 comentarii:

  1. Oh, nu cred că am mai specificat vreodată chestia asta, dar îmi place la nebunie cum ți se văd cărțile pe mileul (sper că nu am greșit denumirea) de pe măsuță. Scoate așa de bine cărțile în evidență, plus modelul foarte fain!
    Nu am citit niciodată cărți din Seria neagră (parcă așa se numea), dar tot zic că voi încerca să dau o șansă unei cărți de acolo, cu toate că (din câte am înțeles) majoritatea sunt cărți polițiste, iar eu sunt cam necunoscută de acest gen.
    Am pe lista de must have trilogia Jocurile foamei, doar că nu ediția pe care ți-ai cumpărat-o tu, ci cea paper back, deoarece mie nu prea îmi plac edițiile hard cover. În general sunt neprietenoasă cu genul acesta de coperte, dar dacă nu am nicio opțiune de alegere, mă conformez.
    Oh, vai, ce văd eu acolo! "Furtună pe Windhaven". Sper din tot sufletul să-ți placă, dar presimt că nu-ți va fi indiferentă după ce o vei citi, deoarece am o vagă impresie că va fi pe gustul tău. Genul acesta de poveste. Cu multă, multă plăcere, și sper să te bucuri din plin de fiecare ediție a Bookfest-ului, de acum înainte! :)
    Cu toate că nu am menționat în comentariu mai multă cărți care mi-au făcut cu ochiul, cam toate îmi par interesante, și sper să citesc recenzii la ele.
    Lectură plăcută! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e un mileu și deși nu ai mai specificat, mă bucur să aud că-ți place, mai ales că a fost ales mai mult din conveniență locul (fiind unul dintre puținele unde am lumină naturală).
      Păi, cândva-cândva nu o să mai fii o necunoscută cărților polițiste, dar acum depinde. Este și horrror, și nici eu nu sunt chiar așa prietenă cu vreunul dintre ele, dar eh, totul are un început.
      Eu le-am cumpărat foarte ieftin, 10 lei volumul, așa că nu m-am mai putut plânge că sunt ediție cartonată sau nu, dar de obicei și eu prefer paperback :)
      Mulțumesc!! Și eu cred că o să-mi placă, deși va mai trece ceva timp până să o citesc, din păcate.
      Voi încerca pe cât posibil să scriu recenzii la toate cărțile pe care le citesc! Mersi, și la fel îți doresc și ție!!

      Ștergere
  2. SPER SĂ ÎȚI PLACĂ CĂRȚILE DE LA MINE PENTRU CĂ DACĂ NU, AM SĂ ÎȚI CUMPĂR ALTELE PÂNĂ O SĂ NIMERESC CEVA PE GUSTUL TĂU! :D
    Lectură plăcută și sunt de acord cu Andreea - mileul ăla face totul să arate atât de drăguț (care este sinonim cu Sara, deci să arate atât de Sara)
    Decembrie minunat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. HAHAH, mulțumesc, să știi că asta mă face să vreau să le citesc mai repede, măcar de te liniștesc :))
      Complimentele tale mă fac să mă topesc, aww <3 Decembrie minunat îți doresc și ție!!

      Ștergere