01.11.2015

October Wrap-Up


După cum cred că ați putut observa și din marea lipsă de activitate pe blog, nu am citit foarte mult luna asta. Am reușit să termin doar 2 cărticele, pentru că sunt absolut minuscule, și nu, nu am nici o scuză importantă. Și vine noiembrie, particip și la nanowrimo, iar posibilitatea ca eu să citesc ceva mai mult este redusă. Ei, vom vedea.

  1. Omul demolat de Alfred Bester. Un roman SF cu o idee interesantă, o execuție captivantă și cu ceva mici probleme care însă nu au scos prea mult din plăcerea lecturii. Mi-a plăcut și consider că la cele aproximativ 200 de pagini, a făcut o treabă grozavă. 4/5
  2. The Flinch by Julien Smith. Este mai degrabă un fel de eseu motivațional, care încearcă și cumva reușește să-ți schimbe viața. Are în jur de 50 pagini, se citește într-o oră și are multe idei interesante din care se poate învăța și multe sugestii care-mi dau aripi. 4/5 și un fel de mic rezumat al cărții aici.
Asta este probabil una din cele mai scurte postări de acest gen de pe blog. Nu vă așteptați să mă vedeți prea mult totuși, îmi pare rău... Am o leapșă de completat, vorbit de niște lucruri preferate și să vă prezint și ce cărți noi mi-am mai tot luat și primit.... Se va întâmpla cândva. Momentan, urați-mi succes la a scrie cât mai mult posibil luna asta. 

4 comentarii:

  1. Lectură plăcută în continuare și mult succes cu nanowrimo! :) Eu nu am încercat niciodată, deși de ceva ani tot văd evenimentul prin online.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Pe mine mă îndeamnă să scriu mai mult și îmi place foarte, foarte mult. It gives me a purpose :)

      Ștergere
  2. Mult succes la nanowrimo. Interesanta provocarea aceasta. Scrii in engleza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Și da, scriu în engleză ~

      Ștergere