27.11.2015

October + November Favorites

Pentru că noiembrie cam este luna cea mai ocupată din primul semestru, destul de logic, nu am reușit să postez mai nimic din ce îmi propusesem. Și din cauză că luna octombrie a fost și foarte stresantă, mi-am schimbat domiciliul (dacă vreți să mă găsiți în Brașov într-o zi, anunțați cu o zi înainte ca să mă prindeți) și viața mea a fost cam peste tot, nu am avut oportunitatea nici măcar să scriu postările lunare cu care eram obișnuită, și de aia și combin două luni. Era nevoie măcar de o mică explicație.


Preferatele prezentate în postarea asta vor fi, pe cât posibil, în ordine cronologică. În octombrie m-am revăzut cu Ozy, care este incredibil de drăguță și m-am bucurat enorm că am apucat să ne vedem pentru că mă apucase dorul de ea din vară (și acum mă apucă iară, de când ne-am văzut ultima oară). A fost ziua ei, ziua mea putin mai devreme, iar desenul de mai sus l-am primit de la ea, aia fiind o eu Hufflepuff. Îl ador și stă la loc de cinste.


Uhm, nu știu cum o să fie văzută informația asta, dar mie îmi place Selena Gomez. Am crescut și cu ea ca actriță, și cu ea cântăreață și îmi place să fiu la zi cu lansările ei. Bineînțeles, sunt probabil și printre primii oameni care îi pot găsi defecte, dar nu schimbă cu nimic că îmi place melodia de mai sus de mor.

Welcome to Nightvale este unul din cele mai minunate și populare podcasts, și asta pe bună măsură. Pe scurt, vocea showului este Cecil Baldwin, radio host în misticul oraș Nightvale, situat în mijlocul orașului și populat de o tonă de personaje care mai de care mai dubioase și evenimente care de care mai fantastice, dacă nu uneori chiar de-a dreptul înfricoșătoare. Fiecare episod prezintă o tonă de detalii despre Nightvale, într-un stil foarte dreamy, și ador așa de mult să ascult dimineața poveștile dubioase din acest podcast.

Acum trecem deja la luna noiembrie, în care am participat la nanowrimo. Sunt șanse absolut minuscule să ajung la 50.000 de cuvinte anul ăsta, dar măcar am încercat și am descoperit o tonă de lucruri, doar pentru că am scris și am avut nevoie de inspirație, începând chiar cu faptul că am citit ceva mai mult și am sfârșit prin a scrie și multe fanfiction-uri, care în cele din urmă mi-au adus poziția de contribuitor la un blog de fanfiction pentru #patrochilles (Patrocle și Ahile, ca un cuplu din cartea The Song of Achilles/Cântul lui Ahile). Fericirea mea este imensă, și iată că scrisul des și mult s-a dovedit a fi util. Plus, îmi place la nebunie, iar timpul meu liber acum este împărțit între scris și citit (și școală, bleh).


Am început și două seriale, pentru că ce e școala fără dorința de a uita de existența ei? Primul este unul coreean, Bride of the Century și întrunește toate clișeele unei drame coreene, și în același timp pe mine mă ține în priză acolo, plus că actorii sunt tare frumușei (cel puțin cei doi principali), și și personajele lor sunt tare simpatice (și vrând să le urăsc, tot nu am putut). M-am cam oprit în pom cu vizionarea, fix într-o porțiune tare intensă, și sper să revin la el cât mai curând.
Al doilea serial este Scorpion, pe care îl adăugasem la lista de văzut de când am văzut o publicitate pe AXN și m-am cam îndrăgostit de idee. Nu prea știam eu cu ce exact este serialul ăsta, dar nu regret că l-am început. Mă uit la el cu mama, când prindem amândouă îndeajuns de mult timp liber, și are absolut de toate: secvențe de acțiune care îți îngheață sângele în vene, personaje care mai de care mai iubibile, un cast care încearcă să fie variat, relații care sunt bazate și strict pe o frumoasă prietenie, plus o grămadă de geniale (la propriu) idei aduse la un loc care fac totul de o mie de ori mai interesant.

Am împrumutat o tonă de cărți foarte faine de la verișoarele mele, pe care abia aștept să le citesc, și o să vă vorbesc mai multe despre ele într-o postare viitoare, pe care o promit de mult, cu toate cărțile noi cumpărate și primite (și împrumutate) din ultima vreme.

Și vă las cu o ultimă melodie, pentru că nanowrimo a fost și motiv să caut noi melodii, iar eu am îndrăznit în sfârșit să o ascult pe Halsey, de care știam de mult și de care îmi place foarte mult de prima oară când am auzit de ea, și pe care nu am îndrăznit să o ascult până acum ( nu am nicio idee de ce).



6 comentarii:

  1. Nuuu cred că ai pus semnul de carte de la mine - mi se pare atât de diferit de ce desenez acum și a trecut doar o lună!
    Toată lumea a citit Cântul lui Ahile înafara mea și simt că deja TREBUIE să pun mâna pe el. Abia aștept să pot plânge lângă editurile minunate de pe tumblr!
    Aș fi încercat și eu NaNoWriMo dacă aș mai fi scris, dar nu e una dintre activitățile pe care încă să le practic.
    În orice caz, spor mai departe și succes cu toate în decembrie! (MAI ALES PE 18-20 CÂND NE VEDEM IAR)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Practice makes perfect, iar tu ești mai aproape de perfecțiune cu fiecare desen pe care îl văd!
      Nu vreau să fiu persoana aia, dar o să fiu persoana aia, și trebuie să îți spun că da, chiar trebuie să o citești, chiar cred că ți-ar și plăcea??
      Păi, eu zic că oricând vrei să te întorci la această activitate, ea te va aștepta. Oricum, important e să faci ce-ți place și simți că ai nevoie la un moment dat, iar dacă scrisul nu se mai încadrează, asta e.
      Mulțumesc, la fel și ție!!! Abia aștept să ne vedem!!!

      Ștergere
  2. Uuuu, asculţi Halsey. Nu ştiu de ce, dar şi eu am ezitat destul de mult timp să o ascult, chiar dacă ştiam de ea de ceva vreme. Şi am auzit mai multă lume care a făcut la fel. Nu ştiu de ce, poate din frica de a nu fi dezamăgit, căci pare pachetul perfect.
    Şcoala asta încurcă pe toată lumea, eu zic să o desfinţăm. Mai mult timp de seriale şi cărţi nu-mi sună deloc rău.
    Oricum, sper că te-ai descurcat la NaNoWriMo şi că ai scris cum ţi-ai dorit (poţi să spui tu ce vrei, dar eu ţin prea bine minte volumul tău de povestiri scurte de pe wattpad şi era frumos).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să știi că chiar pare pachetul perfect, și chiar e! Sunt surprinsă de ce personalitate faină este Halsey, și acum regret puțin că nu am ascultat-o mai devreme. Am cam ajuns total obsedată.
      Susțin ideea. Sau cel puțin să o facem la alegere, fără note, să poată și profesorii să predea ce le place, și noi să învățăm doar ce vrem. Toată lumea fericită, nu?
      Hah, mulțumesc! Nu am ajuns la numărul de cuvinte dorite (doar aproximativ 34.000 de cuvinte atinse), dar da, am scris cum am vrut: ceea ce e, totuși, mult mult mai bine decât pe-atunci! (deși poate, și atunci, aveam lucrări satisfăcătoare)

      Ștergere
  3. Uhhh, ador Welcome to Night Vale <3 desi nu am apucat sa ascult prea multe episoade, e absolut genial.
    Anul asta imi propusesem sa particip si eu la NaNoWriMo, dar viata mi-a luat-o pe dinainte si, dupa ce ca oricum nu aveam timp sa scriu, mi-am si amintit de dorinta asta ambitioasa abia pe vreo 20 noiembrie. Ma bucur ca tu ai avut mai mult noroc decat mine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu am ascultat prea multe (sunt pe la 10, deci chiar puține), dar iubirea mea arde mai tare ca soarele. Ador foarte mult starea pe care mi-o dă.
      Hah, e întotdeauna și anul următor! Mă voi asigura să anunț mai din timp participarea, poate mai convertesc lume :)

      Ștergere