13.10.2015

The Coffee Book Tag


Mulțumiri Ancăi că îmi ține blogul și buna dispoziție în viață ~

1.Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
O să fur răspunsul, dar: seria Un cântec de gheață și foc. Chiar și după două volume, nu mă pot numi fan; trec greu prin volume, nu sunt atașată de personaje pe cât aș vrea și simt că îi lipsește acel ceva care ar apropia-o de inima mea. Poate că asta este doar problema mea, dar stilul lui nenea Martin și pur și simplu volumul uriaș de capitole sunt intimidante, deci este cam greu să intri în serie. Plus că ai nevoie de atenție sporită, dacă vrei să știi în ce parte a Westerosului ești.

2. Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
Misterul de Crăciun de Jostein Gaardner. Destul de evident de ce zi festivă este legată; este o lectură simpatică și interesantă, potrivită pentru zilele de decembrie, care mereu parcă trec prea repede și sunt prea puțin friguroase. Aaah, acum vreau să vină Crăciunul...

3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
A rămas până acum una din preferatele mele: Eragon de Christopher Paolini. Și nu, nu o să fac vreo leapșă fără ca răspunsul la una din întrebări să fie seria asta. Am crescut visând la dragoni și elfi și am așteptat, cu sufletul la gură, volumele. Nimic nu se compară cu sentimentul de a crește odată cu o carte care-ți place.

4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final. 
Soulless de Gail Carriger. Pentru cât de mult mi-a plăcut acest prim volum, nu vorbesc prea des despre el. Oricum, nu există un singur moment mort în toată cartea asta, fiecare personaj este un tip de desert, sunt glume bune și replici arzătoare la fiecare pas, iar lumea creată e probabil una din preferatele mele. Chiar ar trebui să mă reîntorc la seria asta cât de curând.

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.
The Wrath and the Dawn de Renee Ahdieh. A devenit populară peste noapte, dintr-odată mă trezesc că toată lumea vorbește de cartea asta, iar partea rea? Nu o am și o vreau atât de tare! Nici măcar un am mari așteptări, doar îmi place foarte mult ideea și cele câteva citate peste care am dat...

6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
Radu Tudoran. Simt că, pentru cât de interesante sunt cărțile lui, prea puțină lume vorbește despre ele. Am adorat Toate pânzele sus! (pentru mine, este chiar mai sus decât cărțile lui Jules Verne), iar O lume întreagă e un fel de poveste care încă aștept să mi se întâmple. Sincer, dacă vreți aventură, încercați Radu Tudoran.

7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
Mi se întâmplă mult prea des, dar hai să zicem The Paper Magician. Conform titlului, coperții și descrierii, trebuia să fie mult mai bună și interesantă. Cu toții ne înșelăm totuși, și se pare că nici eu nu am scăpat de asta,

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a a fost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
Gazda de Stephanie Meyer chiar este amestecul perfect, și scuză-mă, a fost mai mult decât satisfăcătoare. Mi-a frânt inima în repetate rânduri, mi-a dat speranță doar ca să mi-o zdrobească, iar per total, a fost absolut incredibilă. Încă o recomand și mi-ar plăcea să spun că nu o să mă las până ce cineva nu o citește, tocmai că o recomand eu.

Mai departe pasez leapșa Leontinei și Andreei, dar și oricui altcuiva care are nevoie de ceva cafea pentru blog, hah.

6 comentarii:

  1. Wow, nu credeam că Un cântec de gheaţă şi foc dă atât de multă bătaie de cap. Sunt la zi cu serialul şi voiam să citesc şi seria, doar că mereu e împrumutată atunci când ajung eu la bibliotecă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Presupun că depinde de fiecare persoană. Eu zic că dacă reușești să pui mâna pe serie, cu siguranță merită încercată. Până la urmă părerile sunt împărțite, și cel mai bine e să ți formezi singur propria opinie atunci când poți :)

      Ștergere
  2. Merci pentru leapșă, o chiar e drăguță :)
    Sunt de acord cu Game of thrones, și mie îmi ia mult timp să citesc volumele, și cumva îmi plac mai mult când mă gândesc la ele decât când le citesc, dacă asta are sens.
    Încă cred că Gazda e o carte mult mai bună decât seria Twilight, și mă bucur că nu a apărut nicio continuare a ei, cred că ar fi stricat totul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Plăcerea mea ~
      Nu, știu ce zici, și eu am cam aceeași impresie. Prefer să diger după toate informațiile, decât să încerc asta când deja citesc seria.
      Părerea mea e împărțită, într-un fel? Vreau un volum doi, doar dacă va avea un plot bun, care să nu strice minunăția actuală.

      Ștergere
  3. Mulțumesc pentru leapșă, Sara! :)
    Mie mi se pare că, cu toate că "Cântec de gheață și foc" este o serie destul de complexă, stilul lui Martin o face să fie citită cu mai mult ușurință. La mine așa se întâmplă.
    "Gazda" chiar a fost o carte care mi-a întrecut cu mult așteptările, deoarece atunci când m-am gândit să o cumpăr am făcut-o mai mult din cauza fenomenului "Twilight" de pe atunci. Aveam impresia că atunci când o voi citi, voi aveam în cap doar asemănările dintre acea serie și cartea asta. Nu spun că cea cu vampiri nu mi-a plăcut, doar că așa mi se întâmplă atunci când citesc altceva de la un autor de genul ei; să găsesc doar asemănările, deosebirile mai puțin. Mi-a plăcut foarte, foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu cea mai mare plăcere!
      Nu pot să zic că mă chinui când citesc cărțile, trec relativ rapid prin volume și sunt momente când îmi e greu să scap din universul lui, dar tot e ceva ce nu-mi place, ceva ce pur și simplu nu pică bine pentru mine, și nu știu să explic cu exactitate fenomenul.
      Eu nu am citit Twilight, recunosc că nu mai am nici interesul să fac așa ceva (cine știe... în viitor, poate), dar Gazda mi-a cutremurat existența, pe puțin spus.

      Ștergere