02.10.2015

September Favorites

Și a mai trecut o lună! În ultimele săptămâni de vacanță rămase mi-am cam băgat picioarele în orice avea legătură cu școala, și am preferat să-mi concentrez forțele asupra relaxatului, așa că am din nou un repertoriu variat de seriale, benzi desenate, fanfiction și muzică de prezentat.


Întâi și întâi, o multitudine de chestii drăguțe pe care le-am strâns de-a lungul lunii. De prima cană am vorbit deja, dar mi-am mai luat una (pe care o folosesc pentru zilele în care am chef de cereale cu iaurt), și are o pasăre adorabilă, plus un mesaj pozitiv care nu prea se potrivește cu diminețile mele, dar măcar îmi place acel verde. În îngrămădeala de cabluri și culoare, puteți vedea un cablu de date galben cu ursuleți Rilakkuma, un magnet prăjitură care mi se pare genial și mai e și moale/spumos (?). Stickerele cu bufnițe le-am găsit în Carrefour și sunt a-d-o-r-a-b-i-l-e, iar tot la tehnologie intră și căștile roz cu pisică și acel verde voodoo chestie care să țină căștile.

Tunein Radio este atât un site, cât și  o aplicație, unde găsești diferite posturi de radio, pe diferite genuri muzicale, din toată lumea și ai chiar și opțiunea de news și podcast, deși eu sunt interesată doar de muzică. Sunt mulțumită de ea momentan, am găsit o tonă de melodii și stații de radio care-mi plac, și aveam nevoie, mai ales că începusem să mă plictisesc de 8tracks.


Am văzut și doua anime-uri!! Și le-am iubit pe amândouă!! Skip Beat am început la recomandarea unei prietene, mi-a arătat ea primul episod și pentru că mi-a plăcut mult și părea genul de poveste care i-ar plăcea și mamei, am corupt-o. Ne-am uitat împreună, iar pentru că anime-ul se termină pe la capitolul 66 (iar momentan manga are peste 220 de capitole și încă merge), plănuiesc să citesc și manga, și după să-i împărtășesc mamei momentele cheie, pentru că amândouă iubim același băiat și-l vrem alături de minunata, incredibila Mogami Kyoko, care-mi face inima să salte de bucurie că astfel de personaje feminine există. 
De Haikyuu!! am mai vorbit deja, aproximativ acum un an, când am ajuns la zi cu manga. Ei, cu puțin înainte să înceapă școala, zăcând răcită în pat și simțindu-mă de parcă aș fi vrut să-mi scot mațele, am decis să văd și anime-ul (mai ales că apare al doilea sezon imediat - dacă nu cumva a început deja) și m-a umplut de căldură sufletească, fericire și zâmbete și râsete. Am și uitat cât de mult îi iubesc pe băieții din seria asta, toți mai serioși și stupizi decât ceilalți. Le ador pasiunea și motivația, și câteodată îmi doresc mult să fiu și eu măcar pe jumătate la fel de dedicată ca și ei. Cu ocazia vizionării anime-ului, am prins din urmă și manga, iar acum puteți să spuneți, fără nici un ocoliș, că sunt voleyball trash.


Satan and Me este cel mai genial comic peste care am dat de ceva timp încoace, în care Natalie, o simplă adolescentă, face din greșeală un contract cu Satana doar pentru că sângerează pe un tampon cu inscripții dubioase. Am citit toate 100 și ceva (foarte scurte) părți și m-am îndrăgostit iremediabil atât de poveste, cât și de personaje, și ador faptul că apare un capitol nou cel târziu la două zile. Viața mea e mai bună de când am Satan and Me pe feed. Și vorbind de benzi desenate minunate făcute de artiști pe măsură, Tapastic este locul în care vreți să vă aflați. Este și site, deși aici optez pentru varianta aplicație de telefon, pentru că e mult mai ușor să citești un comic on the go, pe telefon, decât să aștepți să ajungi acasă. Eu, în câteva zile, deja am găsit în jur de 20 de benzi desenate care mi-au atras interesul, și aștept răbdătoare capitole noi. Este un rai pe pământ, nu am cuvinte să explic cât de entuziasmată sunt în legătură cu asta (dacă vreți recomandari, aici sunt).

Searching for Superman este un fanfiction care mi-a schimbat viața, efectiv. Este JeanMarco (Shingeki no Kyojin/ Attack on Titan), puși în zilele noastre, având mult prea multe probleme pentru cât de tineri sunt, și întreaga poveste m-a distrus emoțional, atât prin caruselul de întâmplări, cât și prin capitolele kilometrice, scrise ingenios, și micile inflexiuni în personalitățile personajelor, ca să se potrivească situațiilor. Sinceră să fiu eu v-aș zice să-l citiți și fără să fiți familiari cu fandomul sau personajele, doar pentru că este scris atât de bine, că m-am simțit de parcă am descoperit totul din nou.

Și cam atât momentan! Mai puține preferate decât de obicei, dar tot îndestulătoare. Știu că postările au fost incredibil de rare în septembrie, doar că am fost mult prea obosită, și să fiu sinceră, cu cât  o să avansez mai mult în clasa a 12-a, cu atât mai rare vor deveni. Ugh.

2 comentarii:

  1. Omg, m-ai cucerit de la stickere :)) O sa dau si eu o fuga prin Carrefour - poate mai gasesc ceva ^^"
    xx

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, ador Skip Beat. E unl dintre anime-urile mele faorite. Are un subiect foarte interesant si nu te plictisesti deloc! S-a terminat intr-un moment extra interesant anime-ul si te trimite direct spre manga, ah :)))
    Aoleu cate chestii dragute, pacant ca in Moldova sunt extreeeeeeeeeeeem de rare :(

    RăspundețiȘtergere