29.10.2015

25 Bookish Facts About Me


  1. Aristotel și Dante descoperă secretele universului este genul de carte pe care trebuie să o recitesc în fiecare anotimp.
  2. Ador să îmi însemnez cărțile, să îndoi colțurile paginilor unde vreau să revin în mod expres, să plesnesc cotorul cărților, orice ca să se vadă că au fost citite și mult iubite.
  3. Regret că nu am crescut citind Harry Potter.
  4. Am cărți cărora le asociez anumite melodii; odată ce se întâmplă asta, nici nu mai pot asculta melodia respectivă fără a mă umple de sentimentele specifice cărții.
  5. Am o pijama anume în care citesc dimineața. Dacă nu o port, prefer să mă schimb sau să nu citesc deloc.
  6. Cu puține lucruri mă mândresc mai mult decât cu rafturile mele și colecția mea de semne de carte.
  7. Până anul ăsta nu am avut card la biblioteca județeană și mi-am dat seama mult prea târziu ce am pierdut în tot acest timp.
  8. Nu adaug niciodată manga sau benzile desenate pe goodreads pentru că simt că înșel sistemul; deși le consider literatură, nu sunt întocmai cele mai lungi lecturi și am impresia că îmi câștig mult prea ușor numărul de cărți citite.
  9. Iubesc cărțile de la anticariat mai mult decât orice altceva pe lumea asta.
  10. Sunt intimidată de poezie.
  11. Undeva în lumea asta există cărți pe care le-am avut, am refuzat să le citesc și sper că cineva le iubește în locul meu.
  12. Cel mai mult îmi place să citesc în tren.
  13. Am fost mituită cu seria The Queen's Thief pentru a face școala de șoferi.
  14. Vreau să încep un grup/club de carte de ceva vreme.
  15. Urăsc să citesc la lumina becului. Dă-mi lumină naturală sau un e-reader.
  16. Trăiesc pentru stilul de scris și ideile lui Catherynne M. Valente.
  17. Am peste 100 de cărți cumpărate și necitite, iar numărul este în continuă creștere.
  18. Nimic nu mă face mai fericită ca oamenii care mă întreabă de ce cărți am mai citit și mă ascultă trăncănind jumătate de oră despre cât de mult se iubesc doi ratați sau iubesc eu o poveste.
  19. Am citit În noapte de Haruki Murakami într-o noapte, când mergeam cu trenul. A fost magic și am adorat totul legat de experiența asta.
  20. Dacă trece prea mult timp în care nu reușesc să citesc nimic, intru în panică. Cam ca în ultima vreme.
  21. Nimic nu face cărțile să arate mai bine decât #bookstagram și eu sunt obsedată.
  22. Mereu o să aleg cărțile necartonate.
  23. Urăsc când o ediție cartonată are acea supracopertă, iar coperta de dedesubt este identică cu supracoperta. Dă-mi o mică surpriză!
  24. Sunt cea mai mulțumită atunci când oamenii citesc o carte/serie pentru că am recomandat-o eu sau am vorbit foarte mult de ea. Mulțumesc de încredere!
  25. Îmi iubesc blogul și îmi pare rău că este într-o stare continuă de abandon. Viața pare mai ușoară în cărți, când orice problemă are și rezolvare și nu trebuie să iei decizii. 
Puteți să o considerați o leapșă și să încercați și voi să scrieți o astfel de listă :)

Un comentariu:

  1. Drăguță ideea, am mai văzut-o la un moment dat pe undeva și mi-a plăcut și atunci :) Îmi place să citesc despre obiceiurile livrești ale oamenilor.
    Sunt de acord cu numărul 8, și eu fac la fel, parcă prea ușor crește numărul ăla cu manga. Îmi plac, dar se citesc foarte repede și simt că trișez. Le adaug pe Goodreads, dar fără dată, așa nu apar pe lista de cărți citite pentru challenge.
    Și numărul 24 se potrivește și la mine, e un sentiment plăcut :D

    RăspundețiȘtergere