30.09.2015

September Wrap-Up


Credeam că am citit puțin luna asta, și deși nu este cel mai impresionant număr, este cu siguranță mai mult decât mă așteptam. Am dus până la capăt 5 romane și un basm, jumătate fiind pentru școală.

  • Madame Bovary de Gustave Flaubert. Pentru ora de literatură universală, dar am avut așteptări prea mari și am sfârșit prin a fi foarte, foarte dezamăgită. 1/5
  • The Lady Most Willing de Julia Quinn (și alte două autoare), pe care am citit-o în română, dar nu țin minte titlul, așa că va rămâne varianta în engleză. Oricum, este o carte de dragoste, am simțit nevoia după ce am terminat Madame Bovary, și este ușoară, doar foarte drăgălașă și genul acesta de cărți mă fac să mă topesc pe dinăuntru. 4/5
  • Enigma Otiliei de G. Călinescu. Evident că am citit-o pentru română, iar din păcate, ura pentru cartea asta îmi iese prin toți porii. Nu mi-a plăcut absolut deloc, iar enigmatica Otilie m-a lăsat rece și frustrată. Păcat. 1/5
  • Urciorul de aur de Hoffman. Singurul basm, dar a fost îndeajuns de lung încât să își merite partea separată. A fost drăguț, au fost câteva secvențe chiar fascinante, iar una peste alta, o lectură chiar interesantă. Dar totuși, obișnuită cu altceva, am sfârșit prin a-i da doar 2/5.
  • Cioburi de stele de Amie Kaufman și Meagan Spooner. Am început cu siguranța că nu o să-mi placă, și am sfârșit prin a critica-o prea dur, dar a adora-o oricum. 4/5
  • Atingerea dragostei de Eloisa James. O altă carte de dragoste, doar pentru că pot și sunt distrusă de școală și școala de șoferi. Este un retelling după Frumoasa și Bestia și mi-a plăcut mult, mult de tot. Ador personalitățile și cuplurile formate de această autoare, și este posibil să o mai vedeți pe-aici, având în vedere că am confiscat toate cărțile scrise de ea de la mama. Da, o dau în romane romantice de duzină și nu regret nimic și nu am de gând să mă simt nașpa pentru asta. 4/5
Dacă cumva doriți o recenzie la oricare dintre cărțile prezentate aici și fără recenzie, doar spuneți-mi și este posibil să apară (nu promit nimic, pentru că am observat că nu mă pricep să mă țin de promisiuni). Nu prea am așteptări mari de la octombrie, tot ce pot face e să sper că o să mă descurc okay. Va apărea și postarea cu preferate curând ~

4 comentarii:

  1. EU VREAU O RECENZIE LA MADAME BOVARY PENTRU CĂ SUNT FOARTE CURIOASĂ!!!!
    Succes în octombrie, Sara! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SOON. Îmi hrănești sufletul de hateriță.
      Mulțumeeesc, succes și ție!! ~

      Ștergere
  2. Și eu aș fi curioasă să citesc o recenzie la Madame Bovary, știu că am vrut să mi-o cumpăr la un moment dat, dar mama m-a sfătuit să nu, chiar sunt curioasă să aflu mai multe.
    În mod ciudat, Enigma Otiliei a fost singura carte citită în liceu pentru română care mi s-a părut ok. Deși, to be fair, am renunțat după a treia carte din lecturile obligatorii în a 9-a :)) Cred în continuare că ar fi fost super ok ca și carte dacă nu avea finalul pe care l-a avut. Oricum, eu și cărțile pentru școală nu ne-am înțeles niciodată...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clar o să scriu una.
      Hmm, părerile sunt împărțite. Mie nu mi-au plăcut deloc personajele, iar discuțiile despre ea mi-au supt sufletul din piept. Groaznic. Nici eu nu mă înțeleg foarte bine cu ele, cel puțin nu cu cele de la română, dar încă nici nu arăt repulsie față de ele...

      Ștergere