11.09.2015

Sara's mailbox #12

Pentru că a fost ziua mea și am primit și cărți și bani, aș putea să vă arăt frumusețile. De fapt, deși mai sunt cărți care trebuie să ajungă, mai bine de jumătate din cărțile din această postare vor veni cu mine la gazdă, iar acolo nu e lumină bună pentru a face poze și e puțin cam peste mână să le car după mine într-un weekend doar pentru câteva poze, va trebui să mă mulțumesc cu atât, iar restul vor apărea în postări viitoare.


O verișoară dintr-un alt oraș, care a venit la mine cu ocazia zilei mele de naștere, mi-a adus și aceste cărți. Ea a ajutat la organizarea bibliotecii din orașul ei, însă secția de limbă engleză a fost desființată, și le-a fost permis să ia ce cărți doresc. Și, surprinzător, ea s-a gândit la mine și mi-a adus mie o grămadă de cărți. Cred că cel mai entuziasmată sunt de Slaughter house-5 și de cea scrisă de Sue Townsend (am auzit o tonă de lucruri bune despre ea și cărțile ei). Și sunt foarte intimidată de James Joyce, pentru că sunt mari șanse că nu o să-l înțeleg. De cealaltă carte nu am auzit, dar dacă cumva voi știți ceva, împărtășiți păreri!


Aceste două cărți mi le-am luat eu în diferitele mele plimbări prin diferite locuri. Pentru că acum sunt total obsedată de colorat, mi-am luat și cartea românească, subțire și ieftină, care mai are și jocuri pe deasupra, în mare pentru că m-am gândit că e potrivită să o iau la școală, în zilele mai libere. Mumia pare o carte absolut genială, descrierea de pe spate este foarte interesantă și sinceră să fiu, o să continui să fierb în suc propriu până când o să o citesc. Nu am mai citit nimic de Anne Rice până acum, dar mă aștept la ceva bun.


Prietenii care mi-au luat și primele volume din ASOIAF au continuat tradiția, iar acum o să pot citi volumul 3! Sunt foarte entuziasmată, iar faptul că până acum am trei ediții diferite nu face decât să mărească iubirea față de serie. Sunt atașată emoțional de modul în care au ajuns în posesia mea, să fiu sinceră, hah. 
Despre dragoste și alți demoni am primit-o de la două colege, și îi ador titlul, deși lumea îmi tot zice că Marquez scrie foarte dubios. Hm, eu sunt doar foarte curioasă, dar nu cred că o să-mi satisfac curiozitatea prea curând, pentru că dacă o să o citesc, sigur o să fiu sucită și nu sunt pregătită pentru așa ceva.


La începutul săptămânii au fost zilele Nemirei pe libris, și nu m-am putut abține, așa că mi-am comandat câteva cărți. Una dintre ele nu mai era în stoc, dar una peste alta am luat niște cărți chiar faine (dacă e să zic eu). Cartea cimitirului am luat-o pentru că Neil Gaiman, iar eu îl iubesc pe omul ăsta și am nevoie de toate cărțile lui în viața mea. Cred că asta este o chestie car evoluează în fiecare cititor: obsesia/pasiunea pentru un autor, dinainte să-i fi citit cărțile; poate din cauza unor citate, a unei emisiuni, a unui videoclip sau din cauza părerilor altora. Ăsta a fost cazul cu verișoara mea mai mică și Gabriel Garcia Marquez, doar că ea a fost dezamăgită în timp ce eu sunt în vârful unui munte și urlu de entuziasmată ce sunt că toate așteptările mele au fost întrecute de ceea ce poate face Neil Gaiman.
Dacă sunteți pe blog de ceva timp, știți și că eu nu am citit, până acum, o carte SF, așa că am zis că o să îndrept asta. Mașina timpului am luat-o pentru că era foarte ieftină (11 lei!! și sunt trei volume într-o singură carte) și descrierea mi-a plăcut mult (dă-mi călătorii în timp și sunt a ta) și am zis că e potrivită pentru citit lent, pe-acasă (pentru că chiar e mult prea masivă ca să o car după mine la școală). 
Mâna stângă a întunericului am luat-o pentru că Ursula K. Le Guin este gen regina genului SF și nu mi-am putut stăpâni curiozitatea. 

Și asta a fost! Am realizat abia în timp ce scriam postarea că am uitat poza de grup, dar acum e prea târziu; mi-e prea frig și lene ca să mai schimb ceva. Verișoarele mele mi-au comandat cele trei cărți ieșite până acum din The Raven Cycle, și abia aștept să ajungă!!!! (venite din Anglia, nu au putut fi aici până la 1). Plus că mi-am mai comandat și eu două cărți pe care le voiam de mult timp, așa că o nouă postare va apărea mai curând decât ați crede, hehe.


16 comentarii:

  1. EU VREAU SĂ ÎMI CUMPĂR RAVEN BOYS pentru că simt că nu mai rezist fără! Superbe cărțile, despre Joyce și eu sunt cumva sceptică deoarece nu știu cât voi înțelege. Cărțile lui Gaiman mereu arată superb. Cât despre cartea lui Anne Rice, lectură plăcută pentru că știu că e o autoare minunată deși nu am citit cartea!
    ZI FAINĂ SĂ AI, SARA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. TE SIMT, plus că chiar cred că sunt exact pe stilul tău (știu că eu pun paie pe foc, oupsie). Mhm, de aia o să și las cartea aia deoparte pentru un număr nedefinit de luni/ani hahah.
      Mersiii!! ZI FAINĂ ȘI ȚIE!!! <3

      Ștergere
  2. Uuu, imi plac noile tale achizitii ^-^ Nu stiu ce sa-ti spun despre niciuna pentru ca n-am citit nimic din ele sau altceva scris de acesti autori. La multi ani cu intarziere ^^" si lectura placuta :3 !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru comentariu și urări, oricum! ~

      Ștergere
  3. Foarte frumoase achizitii. Imi plac mult..Si eu vreau The Raven boys, am auzit atatea despre cartile alea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Eu deja mi-am exprimat dragostea eternă pentru seria aia, deci nu pot decât să te îndemn să ți le iei când ai posibilitatea!

      Ștergere
  4. La multi ani si felicitari pentru noile achizitii! Sa le citesti cu placere! ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult spor la citit și colorat! Am și eu o revistă „Pauza ta de relaxare”, dar e prima ediție. Poate am să mi-o iau și pe a doua. Mi se par foarte simpatice și sunt și ieftine. Din câte am înțeles, în ediția pe care o ai tu sunt niște tutoriale pentru realizarea mandalelor. Cum sunt? ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Eu una zic că tutorialele sunt folositoare, pare destul de okay de realizat, dar eu personal nu mă văd încercând.

      Ștergere
  6. Abia aștept sa aflu ce vei crede despre volumul 3 din ASOIAF, eu mai am un pic din a doua parte și totul devine tare complicat și ciudat pe acolo :)) Sper să o termin weekend-ul ăsta, am senzația că o citesc de prea mult timp deja.
    Lectură plăcută, și aștept păreri despre cărțile pe care le vei citi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E posibil să mai dureze până ce chiar o să ajung să-l citesc, dar cred că o să fac o mini recenzie plină de sentimente pe goodreads, probabil.
      Mersi, și sper că vor ajunge recenzii și pe blog :)

      Ștergere
  7. O să îți placă Marquez, sunt sigură! Scrie genial acest om. Eu am citit până acum doar două cărți de ale lui, dar e printre scriitorii mei preferați. Deși nu am citit cartea pe care o ai tu, sfatul meu e să ai răbdare cu el și să nu o abandonezi, chiar dacă poate părea „dubioasă” la început. Spor cu toate lecturile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că înainte de cartea prezentată aici, voi citi „Un veac de singurătate”, îmi trebuie la școală; ești prima persoană pe care o aud cu păreri pozitive despre autorul ăsta, deci eu merg cu speranță înainte.

      Ștergere
    2. Vreau și eu la școala ta! :D
      Cred că e o idee bună, și eu am început cu Un veac de singurătate și sincer nu știu cum am reușit să mă motivez să trec de prima jumătate a cărții, dar până la urmă a meritat tot efortul. Sper din tot sufletul să nu te dezamăgească.

      Ștergere
  8. Marquez e naspa si o sa te plictiseasca.

    RăspundețiȘtergere