26.08.2015

Top 5 Wednesday | Series I Wish Had More Books


Pentru cineva care nu a făcut nimic memorabil vara asta, cu siguranță am ignorat rubrica asta. Dar! În sfârșit un subiect interesant mă scoate din groapa rușinii și mă pune să împărtășesc seriile pentru care mi-aș vinde sufletul dacă aș mai primi alte volume.

  1. Ciclul Moștenirea de Christopher Paolini. Autorul deja ne-a promis că nu are de gând să lase lumea acestei serii, umblă zvonul că va exista o a cincea carte (în care apar fix personajele mele preferate). Însă, dacă m-a învățat ceva creșterea alături de seria asta, atunci este că trebuie să am răbdare, și voi primi ce-mi doresc și chiar mai mult. 
  2. The Night Circus de Erin Morgenstern. Și da, trișez, pentru că nu este efectiv o serie și șansele să existe o altă carte sunt infime, dar asta nu mă oprește din a-mi dori o carte care să-mi arate cum circul face față schimbărilor, vreau sute de pagini cu o relație poliamoroasă între Bailey, Puppet și Widget și încă sute de pagini despre cuplul meu preferat. Nu, nu am rușine.
  3. Gazda de Stephenie Meyer. Se spune că această carte face parte dintr-o serie. Se termină de parcă ar fi mai multe întâmplări ce urmează. Dar mă sperie, pentru că am iubit cartea și mă îndoiesc că o să mai existe un alt volum care să atingă nivelul acestei cărți. Deci, într-un fel vreau o continuare, dar în același timp, nu. Ugh, greu cu iubirea asta pentru cărți.
  4. Legendele Clanului Otori de Lian Hearn. Numai dacă aș fi citit doar cele 3 volume traduse! Aș fi fost fericită și fără nici o grijă. Însă, aparent a trebuit să citesc și volumul patru, care a distrus totul. Singurul motiv pentru care vreau o continuare: sper la mai bine (știu că nu o să se întâmple, dar nu distrugeți visele unui suflet disperat).
  5. Contele de Monte Cristo de Alexandre Dumas. Aștept patru volume ca două dintre personajele mele preferate să ajungă împreună și nu văd nici o porțiune din viața lor împreună? Dumas, mă simt nesatisfăcută, iar dacă există ceva după moarte, o să fac tot posibilul să te găsesc și să te iau la întrebări.
Wow, am fost foarte pasiv-agresivă și disperată în această postare, dar asta e.

2 comentarii:

  1. Nu am citit "Circul nopţii", dar am auzit multe lucruri bune despre ea şi mă gândeam să mi-o achiziţionez. :)
    "Gazda" mi-a plăcut şi mie mult cum s-a terminat şi cred că o continuare ar fi dăunătoare, ca să zic aşa...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „Circul nopții” este cartea mea stand-alone preferată.
      Într-un fel, sunt multe lucruri rămase fără răspuns, luând în considerare acel ultim capitol, dar nu cred că o altă carte m-ar putea durea la fel de dulce ca asta :))

      Ștergere