23.08.2015

Sara's mailbox #11

Am decis să fac un mic, rapid In my mailbox cu toate cărțile pe care le-am mai adăugat în bibliotecă vara asta, în mare pentru că imediat vine ziua mea și sunt sigură că primesc cel puțin 5 cărți, și nu am vrut să mai fac postări care să sperie lumea, așa că am preferat așa.


Nu am luat cărțile chiar în ordine cronologică, dar acum nu mai contează, Oricum, la Cărturești a apărut o nouă colecție de clasici, și toate cărțile sunt super ieftine, iar pentru că vreau să citesc A Song of Achilles, am vrut mai întâi să văd materialul original. Filmul cu Brad Pitt bineînțeles că l-am văzut, legenda foarte prescurtată o știu, dar am vrut să fiu la curent cu adevărata poveste, deci iată-mă cumpărându-mi Iliada și Odiseea. Sunt chiar entuziasmată de asta, literatură antică greacă este una din preferatele mele (oricum, este mult mai iubită decât cea română veche).
După, am fost din nou la anticariat (deja v-ați obișnuit să sparg acolo bani pe o groază de cărți) și mi-am luat o grămadă de cărți, printre care și al treilea volum din trilogia Farseer de Robin Hobb. Nu, nu am primele două volume, dar era ieftin și nu m-am putut abține. Nici nu știu despre ce e vorba (dar are o copertă cu dragoni, come on!).
Am pus ăstea două cărți-serii împreună pentru că uitați ce chestie mișto fac coperțile!! Nu mai vreau cărți dintr-o serie care să nu se potrivească în modul ăsta genial (glumesc, eu primesc tot ce mi se dă, dar știți, e foarte fain). 


Visul lui Joy tot de la anticariat este cumpărată, în mare pentru că Lisa See este o autoare ce mi-a fost recomandată și de care am auzit numai lucruri bune, deci sunt entuziasmată. Nu am nici o idee despre ce e cartea asta în particular, totuși.
Tot de la anticariat mi-am luat și Povestea anticarului (#ironie), de care nu mai știu exact dacă am auzit de bine sau de rău, dar a fost destul de populară pe câteva bloguri pe care le-am vizitat. Premiza sună interesant, iar eu am așteptări ridicate de la cartea asta. Plus că ador coperta.
Margaret Atwood este una din autoarele mele preferate, fără să fi citit nimic de la ea. Îi ador totuși personalitatea, citatele peste care am dat, iar încetul cu încetul, îmi construiesc imperiul de cărți scrise de ea. De data asta Oryx și Crake, care personal îmi dă speranțe mari și presimt că o să-mi placă.
Salcia oarbă, fata adormită de Murakami este în custodia mea pe durată nedeterminată, primită de la my senpai.

Asta e o poză de grup! Destul de jalnică, pentru că era deja târziu și lumina făcea chestii ciudate, dar oricum, nu contează. Bonus poză cu banda desenată care mă interesează intens la momentul actual: Thor, Zeul Tunetului; și pe care plănuiesc să o cumpăr la fiecare 15 a lunii, pentru cât timp mai apare (cinci numere din povestea asta, dacă nu mă înșel). 


8 comentarii:

  1. Cât de frumos arată primele patru cărți! Mai ales că au coperți ce se completează precum un puzzle. La fel și celelalte. Arată foarte, foarte bine! Cât despre banda desenată, chiar nu știam că există una și cu Thor. o.O Dar cum eu sunt super înapoiată cu industria benzilor desenate, totul e posibil. :))
    Lectură plăcută, să te bucuri de ele pe deplin! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Total de acord, sunt îndrăgostită iremediabil și orice cărți/serii o să mai văd așa, cu siguranță vor ajunge pe mâinile mele.
      Da, au început de luna trecută să traducă benzi desenate cu Thor, Iron Man și Deadpool. Luna trecută le-am luat pe toate trei, dar am ajuns la concluzia că momentan doar povestea lui Thor mă interesează intens.
      Mulțumesc!!

      Ștergere
  2. ce frumoase sunt cartile Iliada si Odissea, au niste coperti superbe. Prima carte din seria Farseer de Robin Hobb este Ucenicul Asasinului, si eu planuiesc sa o citesc de mult timp. foarte dragute achizitii, sa te bucuri de lecturarea lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am auzit doar lucruri bune despre Robin Hobb, deci sunt încrezătoare că-mi va plăcea seria toată.
      Mersi!

      Ștergere
  3. Să ai mult spor la citit și să te bucuri de toate! ^_^

    Și eu plănuiesc să citesc mai multe cărți din literatura greacă, dar și niște cărți clasice. Cel mai probabil la anticariat am să le caut, unul dintre locurile mele preferate. Mereu găsesc ceva frumos acolo, fie că e carte sau nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! ^^

      Sunt total de acord, la anticariat mereu ai ce găsi, dacă ai răbdare și dorință. Sper să găsești ce cărți vrei!

      Ștergere
  4. *.* Lectura placuta! Vreau si eu sa ma apuc de citit benzi desenate, insa mi se par destul de scumpe, asa ca am sa mai astept mult si bine pana sa-mi iau ceva de genul ~.~"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Eu sunt fană al genului, și nu mi se pare mult dacă știu că-mi va plăcea.

      Ștergere