05.08.2015

Premiile Liebster

Mulțumesc Diana și Yuki pentru că m-au nominalizat pentru Premiile Liebster, este incredibil de drăguț din partea amândurora! Au trecut cred că 3-4 ani de când am văzut ultima oară așa ceva prin blogosfera noastră românească, deci sunt entuziasmată!

Reguli:
– Multumeşte-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul către blogul ei in postare;
– Răspunde la toate intrebarile primite;
– Nominalizează 11 bloggeri;
– Formulează 11 intrebari la care să raspundă cei nominalizaţi de tine;
– Nu poţi nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizaţilor un link la postarea în care i-ai numit, pentru a-i informa.

Întrebările Dianei:
1.Te-ai gândit vreodată să faci vlogging?
Da, de destule ori, am chiar și tentative părăsite.

2.Care este genul tău preferat de muzică?
Ascult orice îmi place cum sună, să fiu sinceră, în mare pop (k-pop e obsesia actuală) și melodii care să mă facă să vreau să sar în sus și să dansez, rareori cam alt gen de muzică, dacă chiar este o melodie care îmi place sau îmi aduce aminte de o carte sau vreau să mă relaxez (atunci caut playlisturi medievale pe 8tracks).

3.Despre ce îți place să scrii cel mai mult?
Pe blog, îmi plac postările de favorites, iar recenziile sunt mereu o plăcere. Scris în general, îmi plac textele scurte care sunt la limită cu un jurnal, fanfiction-urile și fantasy, deși experimentez des.

4.Care sunt planurile tale de lectură pentru luna asta?
Păi nu prea îmi place să-mi fac planuri dinainte, luna august va fi și destul de ocupată, dar organizez un maraton de lectură, deci sper că cel puțin cele patru cărți pe care plănuiesc să le citesc atunci le voi duce la bun sfârșit. Oh, și cele câteva cărți pentru școală, pentru că nu știu când s-a dus timpul așa de repede, dar așa de încet.

5.Ai vrea sa participi la Summer read-a-thon'ul de pe blogul Anddeea?
Din păcate, nu, pentru că în același timp este propriul meu read-a-thon și bineînțeles că îmi voi fi fidelă mie.

6.Ce hobbyuri ai?
Îmi place să scriu, să mă uit la seriale, desene animate și anime-uri și să pierd vremea pe internet. Blogul, și deci și cititul, nu se mai pun, nu?

7.Prietenii tăi sunt cititori fideli al blogului pe care îl deții?
Nu aș spune că sunt cititori fideli, unii prieteni doar știu de existența lui și mă ascultă vorbind de el, alții îl vizitează ocazional, iar cei care sunt cititori care revin și revin, sunt prieteni pe care mi i-am făcut prin intermediul blogului/wattpadului.

8.Ce îți place cel mai mult la blogurile pe care le urmărești?
Personalitatea persoanelor care scriu postările, stilul de scris, ideile care nu mă plictisesc, recenziile care mă captivează. Îmi place să cred că în lista de bloguri pe care le urmăresc sunt fie persoane cu care am onoarea să fiu prietenă, fie persoane cu care mi-ar plăcea să fiu prietenă.

9.Motto'ul după care te ghidezi în viață e...
Nu consider că am un singur motto, nu îmi place ideea că te vei ghida o viață întreagă după o singură zicală, după un singur set de valori, pentru că ne schimbăm, ni se schimbă modul în care vedem viața, etc. Dar, momentan: You are great in your own way. Sunt o mare militantă pentru pozitivitate.

10.Dupa ce criterii iti organizezi cartile?
Raft cu citite și „am cărțile ăstea de o grămadă de timp, când le voi citi”, raft cu cărțile hardcover, raft cu cărțile vechi și „am cărțile ăstea de o grămadă de timp”, raft cu preferate, raft cu cărțile în engleză, raft cu serii, raft cu cărțile dintr-o anumită colecție + GOT.


11.Ai un sfat legat de blog pentru mine?
Pas, din păcate nu știu îndeajuns de multe despre blogul tău pentru a răspunde la această întrebare.

Întrebările lui Yuki:
1. Ce părere ai de piaţa de carte din România?
Mie îmi place să fiu o optimistă și să cred că încet-încet, începem să ne îmbunătățim. Bineînțeles, cel mai probabil lucrurile stau altfel și nu am o opinie expertă pe acest subiect. Dar îmi place să văd atâtea traduceri, atât de rapide și edituri care fac publicitate cărților pe care le scot, este un pas înainte și astfel vor fi atrași mai mulți cititori. Eu îmi pun speranța în generațiile puțin mai avansate decât mine, în generația mea, și în generațiile ce vor urma.

2. Ai avut vreodată gânduri sinucigaşe legate de o carte? Să o arzi, să o arunci undeva?
Yep, față de Orașul Oaselor, păcat că nu era cartea mea.

3. Cât timp petreci citind?
Depinde de zi, de chef, de carte. Sunt zile în care nu citesc nimic și zile în care termin o carte. Citesc mai puțin în weekend decât în timpul săptămânii, și bineînțeles, mult mai mult în vacanță, decât când sunt la școală. Hai să zicem că dacă am face o medie, aș ajunge pe la o oră/zi.

4. 5 filme care te-au impresionat?
Titanic, Ookami Kodomo no Ame to Yuki, Big Hero 6, Treasure Planet, Avatar. Să fiu sinceră, nu știu ce e cu lista asta incredibil de lame care nici măcar nu conține doar filme preferate, dar aparent mintea mea este blocată și în acest moment, chiar nu-mi pot aminti nici un alt film pe care să-l fi văzut și să mă fi impresionat. Și, de-asemenea, după cum puteți vedea, genurile variază.

5. La ce animeuri/desene animate te uiţi?
Momentan sunt la zi cu Steven Universe, aștept o continuare la Bee and Puppycat, și urmăresc cu interes Ore Monogatari, Gangsta. și Akagami no Shirayukihime.

6. Preferi ediţia paperback sau hardcovera unei cărţi?
Paperback, sunt cam obsedată de cărțile care fac flip-flop (aka, dacă ții cartea de cotor și scuturi mâna, paginile se revarsă).

7. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte?
Da, sunt în veșnic proces creativ.

8. Ce planuri de viitor ai?
N-am. Încerc, pe cât posibil, să fac ce-mi place și ce mi se pare că sună interesant, și văd unde ajung cu asta. Mi-ar plăcea un tatuaj sau două, și păr albastru totuși. Oh, și o schimbare de rame de ochelari, care, din tot ce am scris până acum, e cel mai posibil să se întâmple.

9. Ce gen de muzică asculţi?
Am un răspuns potrivit și la un răspuns la niște întrebări de la Diana, așa că voi zice doar pe scurt: pop.

10. Ne poţi povesti ultimul vis avut?
Să fiu sinceră, uit așa repede visele, nici nu ai idee. În unele din cele mai recente vise ale mele, pe care încă mi le mai pot aminti, ei bine cineva încerca să mă omoare, iar eu la rândul meu omoram oameni. Surprinzător, după s-a schimbat într-o cafenea drăguță și o persoană cu un zâmbet cald în fața mea.


11.Ce părere ai de autorii din România?
Despre cei contemporani știu prea puține pentru a avea ceva de spus, dar cred că avem potențial, cred că avem autori care nu au parte de îndeajuns de multă publicitate și cred că mult mai multe cărți de autori români ar trebui traduse în engleză (sinceră să fiu, sunt sătulă ca lumea să știe doar de Cioran și, poate, mai rar, de Eliade). Autorul meu român preferat este Constantin Chiriță.

Întrebările mele, pentru: Ozy, Leontina și Mirunish (și oricine mai dorește să răspundă la setul meu de întrebări):
1. Cea mai mare reușită literară? (ai convins o persoană să citească cartea ta preferată, blogul tău a fost la știri, ceva de genul)
2. Ce te inspiră?
3. Versul/versurile preferate dintr-o melodie?
4. Gluma preferată?
5. Cea mai bună chestie pe care ai mâncat-o?
6. Cu ce asociezi cartea (sau una din cărțile) preferată?
7. De ce casă de la Hogwarts aparții?
8. Care este prima carte de care-ți amintești să o fi citit?
9. OTPs? Împărtășiți iubirea!
10. Care e luna ta preferată și de ce?
11. Dacă orice persoană de pe planetă ar putea să știe automat o limbă la alegere, care ar fi alegerea ta?

Și asta este! Mâine ar trebui să apară și TBR-ul pentru read-a-thon, unii participanți deja au scris o astfel de postare (mulțumesc, sunt așa entuziasmată să văd dacă o să ne atingem scopul), ceilalți sunt invitați să o facă dacă doresc și s-au hotărât, iar până una altă, o zi faină!

6 comentarii:

  1. Și eu citesc cam așa, într-o zi deloc, într-o zi mai mult. Azi nici nu m-am atins de carte, dar poate o termin în seara asta sau mâine. Citesc acum Blaze de Stephen King și e plăcută până acum. Foarte simpatică leapșa, a fost plăcut să aflu ceva nou despre tine! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am mai citit dintr-o carte de aproximativ o săptămână, poate chiar mai mult, și îmi dă o stare nașpa, dar nu prea am ce face. Oh! Eu nu am citit încă nici o carte de Stephen King, nu știu ce părere să am despre el ca autor, sunt puțin intimidată de genul său literar principal.
      Mersi! Mă bucur să văd că există persoane interesate, și și eu ador să citesc răspunsurile pe care le dau alții la lepșe. Dacă dorești să răspunzi la întrebările pe care le-am pus, ești invitata mea! ~

      Ștergere
    2. Decât să citești cu forța mai bine când pur și simplu simți că vrei, pe principiul ăsta merg, deși uneori îmi face rău. :)) Și aici mă refer la lecturile obligatorii, lecturi de care practic nici nu m-am atins. Am citit de Stephen King Cimitirul Animalelor și Carrie, amândouă mi-au plăcut, în special prima. Îmi place genul horror și în filme, dar și în cărți, mi se pare fascinant cum o carte sau un film poate să-ți creeze sentimentul ăla de teamă. Chiar mi-a fost puțin frică când am citit Cimitirul Animalelor. *_*
      Mulțumesc și eu! Am postat leapșa deja, dar dacă am timp am să îi fac un edit sau am să postez separat! ^^

      Ștergere
    3. Oh, eu sunt destul de okay cu lecturile obligatorii. Din principiu nu-mi prea place mie să mi se bage ceva pe gât, dar dau o șansă oricărei cărți, măcar să fiu în cunoștință de cauză când mă plâng. Eu am văzut filmul de la The Mist, dar sunt cam fricoasă de fel și nu știu cât de bine aș rezista. Am totuși „Ochii dragonului” și o voi citi, iar dacă-mi place stilul de scris, atunci cred că voi da o șansă și cărților sale horror.
      Îmi pare rău, nu văzusem la momentul când am trimis comentariul. Ei, cum crezi tu că e mai bine ^^

      Ștergere
  2. Aloha :)
    Imi plac mult raspunsurile tale si nu ma pot abtine sa nu raspund si eu la intrebarile propuse de tine :3

    1) Cred ca lucurile astea se intampla zilnic. Desi nu pare mare chestie, pentru mine fiecare lucru marunt (un nou abonat, un nou like, un nou comentariu etc.) e o reusita literara :3
    2) Hmm, lucrurile marunte, amintirile, persoanele influente si cartile preferate :)
    3) Hmm, ce zici de o melodie care m-a ambitionat mult? Pink - Fking perfect!
    4) Nu stiu, nu-s prea amuzanta :))
    5) Tort cu oreo. Si. Nu. Regret. Nimic :P
    6)
    7) Mai, nu stiu! Chiar nu stiu ce case sunt. Scuze, dar sunt martianul care n-a citit/vazut Harry Potter T-T
    8) Fantasy? Cred ca Jurnalele lui Stefan? Sper sa nu ma insel :/
    9) Sterolineee (TVD)
    10) Octombrie. Seriale. Halloween. Ah, si ziua mea de nastere :D
    11) Latina? As stii multe vraji :))

    xx
    Diana NM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hello, bine ai venit și mă bucur că ai vrut să răspunzi întrebărilor mele! Mi-au plăcut și mie răspunsurile tale, și trebuie să mărturisesc că eu am citit Harry Potter pentru prima oară în noiembrie și nici în momentul actual nu am terminat încă toate cele 7 volume (lucrez la asta) și da, ia din magie, dar nu înseamnă că-mi plac mai puțin decât mi-ar fi plăcut când eram mică.

      Ștergere