22.08.2015

Leapșa cinefilă



Mulțumesc foarte mult Dianei pentru că mi-a pasat această leapșă!! Țin să spun totuși că nu sunt o mare cinefilă, și cam jumătate din filmele pe care le-am văzut, le-am și uitat. Dar voi încerca să dau răspunsuri pe măsura întrebărilor.

1)Care este filmul care te-a lăsat cu o impresie foarte bună (blowmind)?
The Man from Earth. Sute de mulțumiri prietenilor mei, de la care am aflat și alături de care am văzut acest film, a fost mult mai plăcut să-l văd alături de ei. Filmul poate părea chiar plictisitor, dar, pe scurt: înainte de a se muta, un profesor universitar ține o petrecere alături de colegii săi și în mijlocul acesteia, recunoaște că trăiește de 14.000 de ani. Lucrurile iau niște întorsături foarte interesante pe parcurs. Recomand.

2)Actorul/actrița cu care ai văzut cele mai multe filme?
Johnny Depp sau Anne Hathaway. Emma Watson și Lucy Liu cred că intră în listă, de-asemenea.

3)Serialul preferat?
Pushing Daisies. Pushing Daisies? PUSHING DAISIES! (este vorba despre un plăcintar care rezolvă crime datorită abilității sale de a aduce la viață morții printr-o simplă atingere). COOL, NU?
Mi-au mai plăcut, de-asemenea: Reign, Elementary și Da Vinci's Demons.

4)Un film pe care îl aștepți cu nerăbdare să apară?
Maze Runner, partea a doua. Nu cred că trebuie să mai explic ce este cu această serie. Am văzut prima parte cu două colege și sper că vom merge împreună și la partea a doua! Și de-asemenea, dorințe încă neîndeplinite: putem primi filmul la Circul Nopții?

5)Care este cea mai bună ecranizare după o carte?
Eu nu am văzut multe ecranizări după cărți și să și fi citit cartea respectivă. Dar, cred că voi răspunde cu Perfume. Am văzut întâi filmul, acum mulți ani, știu că mi-a plăcut mult. Nu știu dacă azi aș mai avea aceleași sentimente, dar o să rămân la răspunsul ăsta.

6)Cel mai naspa film din istoria filmelor?
Uhm, multe filme horror și Eragon. Nu vorbim despre cât de groaznic și nepus la loc a fost acel film. Mă doare inima să recunosc că singurul lucru bun din tot filmul ăla a fost actorul care l-a jucat pe Murtagh (jk i love him and i am glad we had at least that one good thing). Din principiu, refuz să mai revăd vreodată acest film, iar dacă totuși va trebui să o fac, mă voi asigura că iau toată fericirea din cei prezenți comentând diferențele carte-film.

7)Preferi să vezi filmul, după care să citești cartea sau invers?
Nu am preferințe. Dacă se întâmplă să văd filmul înainte, nici o problemă. Nu o să citesc o anumită carte doar ca să văd filmul, când am atât de multe alte cărți pe care vreau să le citesc. Uneori poate voiam să citesc cartea de mult timp oricum, și atunci da, o voi citi înainte să văd filmul, dar nu se întâmplă prea des.

8)Care este animația ta preferată și de ce?
Am o groaaaază. Îmi va lua destul timp să le enumăr pe toate, dar câteva care m-au impresionat: The Book of Life (foarte interesant + o grămadă de lecții), Up (extrem de drăguț), Steven Universe (asta este o serie? incredibilă), Treasure Planet (aventuri interspațiale), Ookami Kodomo no Ame to Yuki (preferata vieții mele, mor pe interior când e menționat filmul ăsta), Spirited Away (foarte bine făcut și interesant).

9) Cea mai tare replică dintr-un film care-ți place.
Now you listen to me, James Hawkins. You got the makings of greatness in you, but you got to take the helm and chart your own course. Stick to it, no matter the squalls! And when the time comes you get the chance to really test the cut of your sails, and show what you're made of... well, I hope I'm there, catching some of the light coming off you that day. (Treasure Planet)

10) Recomandă-ne câteva filme :)
Pacific Rim, 5 metri deasupra cerului (personal mi-a plăcut partea a doua mai mult), Ookami Kodomo no Ame to Yuki, Sense8 (serial, dar whatever), Solanin (personal nu am văzut filmul, dar am citit manga și TREBUIE SĂ ȘTIȚI POVESTEA). Ok, atât. Sigur mai sunt o grămadă, dar eu fiind eu însămi, habar nu am la momentul actual.

Nu pasez leapșa mai departe nimănui, dar presupun că cine dorește să o facă, este liberă să fure întrebări! După cum puteți vedea, nu prea o am cu filmele.

9 comentarii:

  1. Vaai, câte recomandări! :o Înainte să îți citeasc leapșa aveam de destul de multe filme pe listă, dar acum am mult prea multe. Vreau mult de tot să văd în seara asta Ookami Kodomo no Ame to Yuki. Din câte am văzut e anime, nu prea le am cu animeurile, dar chiar sper să-mi placă ăsta. Unde aș putea să-l văd? ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am găsit în cele din urmă! Îl las puțin să se încarce și-l vizionez! :3

      Ștergere
    2. Nu sunt sigură dacă o să le placă tuturor ce am recomandat eu, accept o grămadă de lucruri când vine vorba de filme, dacă asta înseamnă că eu încă mă distrez.
      Aaah, scuze că am răspuns târziu, dar mă bucur că ai găsit unde să-l vezi șiii sper să-ți placă!! Revino cu o părere dacă e posibil! ~

      Ștergere
  2. Perfume e absolut genial, îmi pare rău că am uitat să-l strecor şi printre răspunsurile mele ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hah, mă bucur că nu m-am înșelat în legătură cu calitatea acestui film! ^^

      Ștergere
  3. Ma bucur mult ca ai reusit sa completezi aceasta leapsa, sa stii ca nici eu nu sunt o prea mare cinefila. uit si eu destul de repede la ce ma uit :))
    Siii sa stii ca m-ai convins sa ma uit la The Man from Earth, am scris numele pe un biletel si l-am lipit de monitor :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aah, sper sincer să-ți placă filmul. Ți-am zis, ar putea părea chiar plictisitor, pentru că este destul de simplu și este muultă vorbărie, dar cine știe. Ăsta este cel mai recent film care m-a impresionat. Aș fi vrut să răspund cu Interstellar, dar după mi-am amintit că nu mi=a plăcut în mod special :))

      Ștergere
  4. Uau, mă simt puțin ciudat, deoarece de majoritatea nu am auzit, și mă uit destul de mult la filme! :)) Ciudaaat! În fine. "The Man from Earth" mi se pare super interesant, la fel și "Pushing Daisies". Cred că le voi da o șansă.
    Da, și în cazul meu, am văzut o grămadă de filme cu Johnny Depp și Anne Hathaway, dar și cu Kate Beckinsale, care este și una dintre actrițele mele preferate.
    Cu toate că nu am citit încă The maze runner, am văzut primul film și mi-a plăcut foarte mult. De-abia aștept să-l văd pe al doilea! Și, da, te susțin!!! Să se facă film după "Circul nopții".
    Filmul "Perfume" l-am văzut acum câțiva ani și mi-a plăcut super mult! Dar nu am citit cartea; de fapt, pe atunci nici nu știam că a fost făcut după una.
    Oh, da, "Pacific Rim"! Te rog, vreau partea a doua!!! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt prea hipsteriță să mă uit la filme de care a auzit lumea. Idk, se întâmplă cumva și tot peste chestii mult prea puțin cunoscute dau.
      Aaah, sper să-ți placă!! În special Pushing Daisies!!
      Oh Doamne, mă crezi că până acum nu știam de Kate Beckinsale? Oupsie.
      Eu am o prietenă care a citit seria The Maze Runner, și cum spoilerele nu mă deranjează, am lăsat-o să-mi împărtășească entuziasmul ei, deci eu știu ce se întâmplă în mare și abia aștept să văd și în film cum o să arate.
      Nici eu nu știam că e carte, atunci când am văzut Perfume.
      Aaah!! Cred că în 2017 apare partea a doua din Pacific Rim! Și. Sunt. Entuziasmată.

      Ștergere