16.08.2015

#citesteogramada | ziua 7 + wrap-up + sara, ce faci?


În ziua șapte am fost iar plecată, și undeva printre primele cărți pe care le-am văzut prin Cărturești, m-am hotărât că nu am de gând să citesc nimic de fapt, și asta am și făcut. Dar, cum zice și poza, am cumpărat cărți, pe care o să vi le arăt și vouă cât de curând, pentru că am cumpărat cărți săptămâna asta cât zilele de vară până acum la un loc. Dar, acum e timpul să vorbesc despre altceva, și anume toate cărțile și paginile pe care am reușit să le citesc în timpul read-a-thonului #citesteogramada:

  • The Paper Magician de Charlie N. Holmberg; 140 pagini
  • Parfumul de Patrick Suskind; 175 pagini.
  • Dragonul Maiestății Sale de Naomi Novik; 365 pagini
  • The Bread We Eat In Dreams de Cathrynne M. Valente; 178 pagini
  • Bătrânul și marea de Ernest Hemingway; 172 pagini
  • The Raven Boys de Maggie Stiefvater; 229 de pagini
Număr de cărți citite în total: 6
Număr de pagini citite în total: 1259

Yep, un număr relativ mare. S-ar fi putut și mai mult, dacă nu mi-ar fi fost dat, cu foarte mult stil, programul peste cap din cauza propriei incompetențe  și a unor întâmplări neprevăzute. Oricum, eu sunt mândră de mine. Țin să spun totuși că, din cele șase cărți, patru fuseseră începute înainte de maratonul propriu-zis, și trei dintre ele erau și în TBR-ul inițial. Mă bucur totuși că am citit atât de multe cărți începute deja, pentru că altfel cine știe când mă mai înduram să mai citesc din ele și să le termin. Oricum, recenzii vor veni pentru The Paper Magician, Parfumul, Dragonul Maiestății Sale și The Raven Boys.

Cu ocazia asta am descoperit și că îmi plac maratoanele de lectură, chiar foarte mult, pentru că așa măcar am o scuză pentru faptul că stau și citesc toată ziua, hah. Au reușit să se strângă câteva postări în #citesteogramada, atât pe twitter cât și pe facebook (mulțumesc celor care au avut timpul și dorința), puteți vedea și voi cum s-au descurcat ceilalți participanți! Eu sper că v-ați distrat, că așteptați cu nerăbdare să aflați câștigătorul  volumului pe care l-am pus la bătaie cu ocazia acestui read-a-thon, și că poate veți dori să mai luați parte la un viitor #citesteogramada, pe care deja îl planific (poate în toamnă/iarnă?? aștept păreri).

Acum, o să spun și motivul principal pentru care am dorit să fac publică toată treaba cu maratonul (aș fi putut la fel de bine să citesc doar eu mult, în intimitatea inimii și creierașului meu): aducerea bloggerilor împreună. Pentru că vreau, din toată inima, să formăm o comunitate puternică, prietenoasă și plină de oameni ce iau inițiativă și se implică. Și simplul fapt că a existat dorința de a fi participanți la acest read-a-thon m-a umplut de fericire și mulțumesc tuturor ce au dat atenție inițiativei mele! Mulțumesc și celor care au comentat la postările mele zilnice, și celor ce s-au interesat de părerea mea în legătură cu cărțile pe care le-am citit. Mulțumesc celor care au împărtășit vestea pe propriile bloguri, dar și celor care mi-au încurajat inițiativa încă din stadiul său pre-existențial (kudos to Ozy). Despre asta vorbeam!

Sunt foarte emotivă, cu atât mai mult cu cât mă gândesc la blog, la oamenii frumoși pe care i-am cunoscut prin intermediul blogului și la toate oportunitățile și lucrurile bune pe care le-a adus în viața mea. Inclusiv acest read-a-thon, pentru că acum un an nici nu m-aș fi gândit că aș fi reușit să fac așa ceva, chiar și mic cum a fost. Este timp să creștem.

Pe scurt, ce-am încercat să spun în ultimele două paragrafe: este important să aveți inițiative. Este important să vă împărtășiți ideile cu alții, este important să vă lăsați inspirați și motivați de cei cu care aveți lucruri în comun și este important să puneți lucrurile în mișcare, pentru că cel mai greu e să începi. Atâta timp cât mă doriți, mă declar mama voastră spirituală, iar dacă vreodată sunteți nesiguri în legătură cu începerea unui proiect legat de cărți, promit că vă trimit cât de multe citate motivaționale și poze cu pisici îmi este posibil la momentul respectiv (și e posibil ca chiar eu să mai am încă o surpriză de acest gen pe viitor, încă pun la punct detaliile).

Aici s-a încheiat partea de „sara, ce faci?” a postării acesteia. Din nou, sper că participanții la maraton s-au simțit satisfăcuți la sfârșitul acestei săptămâni (sau cel puțin, nu vinovați că nu au reușit să citească la fel de mult ca alții, pentru că nu e o competiție, este o ocazie de a fi toți la un loc și a ne motiva reciproc), iar câștigătorul read-a-thon-ului va fi anunțat cândva săptămâna viitoare, și va fi ales prin random.org! O săptămână mai puțin stresantă să aveți!

7 comentarii:

  1. POSTAREA TA E ATÂT DE MOTIVAŢIONALĂ ŞI PLINĂ DE EMOŢIE
    Nu sunt deloc satisfăcută cu cât am citit mai ales pentru că ştiu că pot mult mai mult de atât şi e vina mea că nu am ştiut deloc să-mi organizez timpul săptămâna asta. Dar sentimentul de a lua parte la maraton a fost aşaaa drăguţ. Felicitări pentru iniţiativă şi pentru numărul de pagini citite! Şi pentru postarea care pe mine mă face să vreau să urc pe un munte (de cărţi)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MULȚUMESC, de fapt asta am și vrut să fie, am vorbit sincer și dorindu-mi să ating inimile cititorilor mei.
      Mulțumesc oricum, eu mă bucur că ai vrut să participi oricum, în ciuda a tuturor celorlalte chestii!! ȘI DA, BE THE KING OF THAT MOUNTAIN OF BOOKS!!

      Ștergere
  2. Wow, cate carti ai citit! Eu nu am carti asa micute si m-am avantat in a citi o carte clasica de 500 de pagini si am mers ca un melcusor cu cititul, dar sunt foarte multumita ca am reusit sa o termin ^_^ Poate data viitoare nu ni se vor mai suprapune "maratoanele" si voi putea participa si eu la #citeste o gramada ^_^ Lectura placuta in continuare! Pupicii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu multe le-am avut deja începute, destule au fost și scurte; au făcut material perfect de maraton.
      Felicitări pentru reușita ta!! Sper și eu și lectură plăcută îți doresc și ție! <3

      Ștergere
  3. O sa particip cu siguranta si la urmatorul Read-a-thon....cel mai bine ar fii sa fie in vacanta de iarna pentru ca atunci am avea mai mult timp....Felicitari pentru cartile citite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Va fi ori în vacanța de Crăciun, ori în cea dintre semestre... Mai vedem, cu siguranță voi anunța din timp. Mersi, și la fel și ție!

      Ștergere
  4. Mamă cât ai citit. Mă bucur că ai reuşit să citeşti atât de mult, şi eu aş vrea să mîă apuc de Bătrânul şi marea ^^

    RăspundețiȘtergere