15.08.2015

#citesteogramada | ziua 6

Read-a-thon, mai degrabă „câte cărți deja începute pot termina într-un timp cât mai scurt?”.

  • The Raven Boys de Maggie Stiefvater; 229 de pagini

Număr de pagini citite azi: 229

Număr de cărți citite în total: 6
Număr de pagini citite în total: 1259

Ce citesc momentan: Nimic

Pe scurt, am mai terminat o carte! Nu citisem decât în jur de 100 de pagini din carte și deși mi-ar fi plăcut să o termin azi, nu mă așteptam să fie și realizabil, haha. Dar a fost și sunt așa de fericită, mi-a plăcut așa de mult!! Melodia care o să-mi aducă aminte de băieții cioară de-acum încolo clar o să fie „Transpose„ de la Bad Suns (sună foarte bine, btw!). Mai e o singură zi de maraton, dar nu cred că o să citesc foarte mult, voi fi din nou plecată o parte a zilei, iar după cred că voi fi prea obosită, dar hey, nu se știe niciodată. Oricum, câștigătorul la concurs va fi anunțat cândva săptămâna viitoare (marți cel mai târziu, sper eu).
Între timp, lucrez la o pagină în care să puteți găsi toate recenziile pe care le-am scris, în ordine alfabetică după autori (pentru sugestie, îi mulțumesc lui Ozy!), și de-asemenea și la una de wishlist, doar pentru că vreau să am toate cărțile pe care mi le doresc într-un singur loc. 
Cum a fost ziua a șasea pentru voi? Și ce planuri aveți pentru ultima zi a read-a-thonului?

8 comentarii:

  1. WOW CÂT AI CITIT ÎN TOTAL.
    EU am citit undeva la 900 de pagini și câteva benzi desenate, dar am avut o săptămână plină așa că îmi cer mii de scuze că nu am postat nimic.
    În orice caz, revin cu un wrap up luni după ce se termină totul!
    Aștept totuși o recenzie la The Raven Boys pentru că sunt așaa de curioasă - Maggie Stiefvater e gen autoarea mea preferată de YA. :3
    Succes șii mâine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, mulțumesc.
      Să știi că ai atins și tu un număr chiar foarte bun de pagini (eu încă nu am citit nicio bandă desenată, sunt puțin dezamăgită de răsturnarea asta de situație). Nu e nici o problemă! Înțeleg total și eu abia aștept să văd cum arată wrap-upul!
      Clar o să vină, vreau să laud cartea asta și să fac oamenii să o citească, trebuie să recunosc că este și aproape de inima mea, chiar mi-a plăcut orice am citit de la ea până acum ~
      Mersi!!

      Ștergere
  2. 6 carti in 6 zile, asta e ceva...felicitari si lectura placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Eu am inceput sa citesc o gramada de carti si nu le am terminat inca..dar o sa vad pe care o sa o pot termina azi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Ei, important este și că le-ai început! Spor și îți aștept postarea wrap-up cu nerăbdare.

      Ștergere
  4. Ești awesome! Bravo, bravo!
    Nu ești prima persoană care vorbește frumos despre cartea ”The Raven Boys”. Îi iubesc coperta și sună tare bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!! Și eu sunt destul de mândră de mine.
      „The Raven Boys” chiar a fost genul meu de carte. O să revin și cu o recenzie, poate așa o să vezi dacă este și genul tău?? Eu una o recomand totuși, chiar și pentru că e scrisă în stilul în care e scrisă.

      Ștergere