14.08.2015

#citesteogramada | ziua 5

Azi nu am citit prea mult:

  • The Bread We Eat In Dreams de Catherynne M. Valente; 89 de pagini

Număr de pagini citite azi: 89

Număr de cărți citite în total: 5
Număr de pagini citite în total: 1030

Ce citesc momentan: Nimic

Inițial, astăzi am vrut să încep Spitalul municipal, carte care era și în TBR-ul pentru read-a-thon, dar are un scris minuscul; chiar și așa, purtătoare de ochelari cum sunt, nu vedeam dacă țineam carte mai departe de 5 cm de ochi, și m-am gândit că mai bine o las pentru când nu mai îmi trebuie ochii. Așa că în schimb am decis că voi termina The Bread We Eat In Dreams, ceea ce am și făcut, cu chiu cu vai totuși, pentru că după am intrat într-o stare soră cu depresia. Cam asta-mi fac ideile geniale și melodiile triste, combinate cu un stil de scris imaculat și lumi fantastice incomplete, dure sau părăsite. Cred că este foarte posibil ca această carte să fie preferata anului (??!!!) și clar este colecția de povestiri scurte preferată. După m-am simțit prea nașpa ca să mai pot face și altceva, deci nu a fost o zi tare productivă, dar (!), odată terminată cartea asta, am ajuns la 200 de cărți citite pe goodreads!! (yay) 
Mâine nu am nici cea mai mică idee ce o să citesc, deși nu cred că mă voi simți prea bine/diferit, așa că va fi probabil o manga sau un YA ce se citește ușor și de care nu trebuie să-mi pese prea mult. 
La voi cum merge? 

2 comentarii:

  1. Felicitări! Se vede că tu chiar te-ai pus pe citit :D
    La mine acest read-a-thon a cam murit :)) După o săptămână foarte agitată la muncă, și după ce fratele meu mi-a instalat in sfârști sims 4 pe laptop, numai de citit nu mi-a mai ars. Concentrarea mea e la pământ, dar se termină până la urmă și perioada asta aglomerată și mă voi reapuca de citit, hopefully.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Păi, m-am gândit că ar trebui ca măcar eu să citesc ceva mai mult, fiind inițiatoarea proiectului.
      Hei, se înțelege total de ce a murit, deci nu-i problemă! Important e să te relaxezi și să te bucuri de timpul liber ~

      Ștergere