13.08.2015

#citesteogramada | ziua 4


Deși mai e o oră până la miezul nopții, știu sigur că nu o să mai citesc, în mare pentru că mă dor groaznic ochii.

  • Bătrânul și marea de Ernest Hemingway; 172 pagini
  • The Bread We Eat In Dreams de Catherynne M. Valente; 26 de pagini

Număr de pagini citite azi: 198

Număr de cărți citite în total: 4
Număr de pagini citite în total: 941

Ce citesc momentan: The Bread We Eat In Dreams

Cu chiu, cu vai, am reușit să termin Bătrânul și marea. Mi s-a părut plictisitoare, nu mi-a plăcut absolut deloc, dar pot să recunosc măcar că există posibilitatea să fiu și prea necoaptă de lume ca să pot înțelege mesajul din spatele a câtorva zile de pescuit. Oricum, la momentul actual, nu mi-a făcut nici o plăcere să o citesc și am încercat să clătesc gustul amar cu câteva povestioare scurte, una mai incredibilă decât cealaltă. Maratonul merge însă foarte bine, sunt chiar înaintea programului și sper să meargă tot așa și în zilele rămase. Ne apropiem destul de rapid de sfârșit (oh doamne, când au trecut patru zile?), dar sper că încă nu a ars motivația voastră și că vom reuși să ajungem la sfârșit cu toții mândri de ce am reușit să facem săptămâna asta (fie că e o singură carte sau zece, irelevant atâta timp cât tu ești mulțumit cu tine!). Până una alta însă, lectură plăcută în continuare! 

8 comentarii:

  1. bravo ai citit un numar impresionant de pagini intr-un timp foarte scurt. Spor la citit in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Auzisem de „Bătrânul și marea” doar vorbe de bine și chiar voiam să o încerc. :)) Oricum am să o încerc și sper să îmi placă și să înțeleg cât de cât ceva. Eu sunt fana cărților cu multă acțiune, nu știu dacă va fi pe gustul meu.
    Baftă în continuare cu maratonul, Sara! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, nici eu nu știu dacă va fi pe gustul tău, dar în același timp eu sunt și militanta ideii că trebuie să încerci din toate, ca să știi sigur ce-ți place.
      Mersi!! ^^

      Ștergere
  3. Mie nu mi-a plăcut Bătrânul și marea și chiar mă întrebam ce părere vei avea. Nu mi s-a părut groaznic, doar că eram, sincer, plictisită.
    Felicitări pentru numărul de cărți! Eu am citit doar 500 de pagini și vreo 3 benzi desenate din Harap Alb Continuă. Voi face un wrap up după ce SPER să mai citesc! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a părut groaznic de plictisitoare, am trecut prin ea ca prin smoală, nu mi-a plăcut deloc. Of.
      Mulțumesc!! Lasă că e bine și așa. Abia aștept să văd cum o să fie, în cele din urmă, wrap-up ul tău!

      Ștergere
  4. Încearcă de la Hemingway Fiesta sau Sărbătoarea continua. Bravo pentru întreaga chestie și ai citit foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, o să încerc și asta! Mersi de recomandare.
      Mulțumesc!!

      Ștergere