13.08.2015

#citesteogramada | ziua 3


Salutare, salutare! Așa cum am și bănuit, nu am avut pe cât timp mi-aș fi dorit pentru a citi, dar am fost la anticariat din nou, m-am ales cu destul de multe cărți (pe lângă alte lucruri), am trecut un hop nasol și relativ, a fost o zi chiar bună.

  • Dragonul Maiestății Sale de Naomi Novik; 112 pagini
  • The Bread We Eat In Dreams de Catherynne M. Valente; 36 pagini

Număr de pagini citite azi: 148

Număr de cărți citite în total: 3
Număr de pagini citite în total: 743

Ce citesc momentan: The Bread We Eat In Dreams

Am citit ce mai aveam din Dragonul Maiestății Sale și am reușit să o termin! Yay! Sinceră să fiu nu mă așteptam. Am început ziua cu o povestire de la Valente (care m-a încântat pe cât lăsat mască), dar după plimbările mele, deja mă simțeam obosită și fără vlagă. Pe drumul de întoarcere am mai citit o poezie și încă o povestire, ambele tot din cartea lui Valente, care mi-au plăcut la fel de mult. La momentul respectiv deja se făcuse destul de târziu, eram obosită, mă luase și somnul, dar nu m-am lăsat până nu am citit ceva și despre Temeraire, iar așa a ajuns cartea să-mi alunge și somnul și să mă mai facă și să o iubesc. Pe scurt, vă recomand cu căldură ambele cărți din care am citit azi. Mâine, nu știu ce va mai fi, dar mi-aș dori să citesc Bătrânul și marea de Hemingway pentru că se apropie școala alarmant de repede și aș face bine să fiu gata, mai e și scurtă și presimt că o să-mi placă.
Voi cum stați?

6 comentarii:

  1. wow ce tare, te felicit ca ai reusit sa termini Dragonul Maiestății Sale intr-un timp asa de scurt. Eu am citit cartea asta in iarna si cu chiu cu vai am terminat-o, dupa aceea am intrat in reading slump. Tie ti-a placut?

    Pentru maraton am inceput ieri Ms. Marvel, am terminat cartea cu Poirot si am inceput Oryx si Crake de Atwood.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Mie una mi-a plăcut foarte mult, sunt fană a dragonilor și povestea mi s-a părut foarte interesantă. Voi reveni și cu o recenzie ceva mai încolo și voi spune exact ce și de ce mi-a plăcut :)

      Felicitări pentru succesul de ieri!

      Ștergere
  2. Astept si o recenzie pentru Dragonul Maiestății Sale (si eu sunt fana a dragonilor).
    Vad ca ai reusit sa citesti destul de mult, felicitari si lectura placuta in continuare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur va apărea una pe blog (am scris-o deja, în engleză, pe goodreads).
      Mulțumesc, de-asemenea succes și ție cu maratonul tău!

      Ștergere
  3. Ce mult ai citit! Eu sunt la a doua carte a acestui maraton.
    Abia aștept să văd cum o să ți se pară Bătrânul și marea. Am auzit numai lucruri bune despe ea și aș vrea și eu să o încerc.
    Lectură plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am citit cele mai lungi cărți, și nici nu le-am citit de la nu capăt de la altul pe toate în timpul acestui maraton.
      Și eu sunt curioasă, mai citisem odată cam 50 de pagini din ea, nu m-am simțit prea impresionată, dar orice se poate schimba în paginile rămase.
      Mersi, la fel și ție!

      Ștergere