11.08.2015

#citesteogramada | ziua 2



  • Dragonul Maiestății Sale de Naomi Novik; 253 pagini
  • The Bread We Eat In Dreams de Cathrynne M. Valente; 27 pagini

Număr de pagini citite azi: 315

Număr de cărți citite în total: 2
Număr de pagini citite în total: 595

Ce citesc momentan: Dragonul Maiestății Sale; The Bread We Eat In Dreams

Sunt relativ mulțumită de mine, se putea și mai bine, doar că după cam 7-8 seara mi-a pierit tot cheful și mi-e frică să nu constat că deja începe să-mi ardă cheful și motivația. Oricum, am început prima carte din seria Temeraire și îmi place foarte, foarte mult și abia aștept să scriu despre ea, imediat ce o să o termin. Am avut o încercare rapidă de a-mi repune cheful pe picioare, așa că am citit o poveste scurtă și și-a făcut efectul! Ador stilul de scris al lui Valente, iar ideile sunt impresionante și absolut minunate și bizare și nu pot să recomand îndeajuns această autoare, vorbesc cât se poate de serios!
Nu știu cât de mult o să apuc să citesc mâine, o să fiu ba plecată, ba ocupată mare parte a dimineții și după-amiezii, iar după o să am musafiri surpriză și nu știu dacă sau cât voi putea să citesc. I will try my best ~
Cum a fost cea de-a doua zi a maratonului pentru voi?

4 comentarii:

  1. Chiar dacă nu particip la maraton îți povestesc și eu ce am citit. :) Ieri m-am apucat pe la 10 seara de citit cât mai aveam din Cercul de Koji Suzuki și mai am super, super puțin. Am citit până la 1 cred și nu știu de ce am lăsat cartea din mână. Aveam șanse să o termin atunci, dar mi-am lăsat și pentru ziua de azi ceva...fix ce este mai interesant. Abia aștept să văd cum se termină!.
    Lectură plăcută, Sara! Dacă nu te ambiționezi mă supăr pe tine! (hihi, nu mă pricep cu motivarea :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooh, asta înseamnă că îți place! Mă bucur să aud asta!
      Mulțumesc :D Să știi că a fost foarte folositor și acel mic brânci, haha.

      Ștergere
  2. ai citit foarte mult bravo. eu am citit doar 125 de pagini pana acum si astazi termin cartea care am inceput-o luni. Ma misc asa de incet. Astazi termin Misterioasa afacere de la Styles - Agatha Christie si ma apuc de The other typist si un comic book daca am timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, încerc! Până la urmă ar fi rușinos, tocmai eu să vin cu sugestia și să meargă încet și greoi (crede-mă, mă simt uneori tentată) Nu am auzit de The Other Typist, dar titlul sună intrigant. Aștept să văd cu ce impresii rămâi după lectură!

      Ștergere