11.08.2015

#citesteogramada | ziua 1


Salutare! Cum a mers prima zi de maraton pentru voi? Eu pot să zic că sunt foarte satisfăcută; am terminat două cărți astăzi (ambele erau începute deja, sperasem să le citesc înainte de read-a-thon, dar nu a fost să fie):

  • The Paper Magician de Charlie N. Holmberg; 140 de pagini
  • Parfumul de Patrick Suskind; 175 de pagini.


Număr de cărți citite azi: 2
Număr de pagini citite azi: 315

Număr de cărți citite în total: 2
Număr de pagini citite în total: 315

Ce citesc momentan: Nimic

 Aș fi citit mai mult, doar că am avut niște stări nu foarte plăcute, extra pregătiri și nechef, și m-am trezit astfel... ei bine, citind tot ce-mi propusesem, dar într-un timp mult mai îndelungat decât speram (regula de „pauzele lungi și dese, cheia marilor succese” clar nu se aplică unui maraton de lectură!) Am postat recenzii pline de pasiune pentru ambele cărți pe goodreads și vor apărea și pe blog de săptămâna viitoare încolo, după ce se risipesc postările zilnice pentru read-a-thon. Acum e timpul pentru pauză de tumblr și somn; nici nu știu ce voi citi mâine, vedem cu poftă de ce anume mă trezesc. Până una alta, postez cel puțin o dată pe zi atât de facebook, cât și pe twitter, și nu uitați că read-a-thon-ul are și propriul hashtag (#citesteogramada) prin care puteți vedea ce fac ceilalți participanți! Spor la citit în continuare!

4 comentarii:

  1. Felicitări, Sara! Sper să îți revi din starea asta și să citești cât de mult dorești tu. ^_^
    Apropo, semnul de carte e tare simptic, de unde îl ai?
    Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!!
      Ah, semnul l-am luat din Carrefour, cred că era pe raionul cu căni (de ce, nu am înțeles încă) și este dintr-o colecție numită NostalgicArt și aveau o grămadă, cu diferite modele (Audrey Hepburn, pisici și căței), dar toate cu șnur și o parte metalică, motivele principale pentru care l-am și luat.
      Mersi din nou!

      Ștergere
  2. Felicitări, pare că te descurci minunat! :) Succes în continuare!
    Eu am vrut să fac update-uri în fiecare zi, dar ar fi deprimant, având în vedere tot ce se întâmplă. Dar evenimentul tău îmi dă ceva motivație pentru a încerca măcar să citesc, deci eu îl consider un succes momentan. Voi vedea ce părere voi avea la final :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! ^^
      Păi, mă bucur că a picat într-un moment în care să te bucure și mă bucur și că este un succes momentan. Sper să rămână așa până la sfârșit, dar vom vedea ~

      Ștergere