06.08.2015

#citesteogramada | TBR


Cu doar câteva zile rămase până când o să fim mici monstruleți de citit, m-am hotărât că ar fi și cazul să anunț cam ce plănuiesc să citesc. Țin totuși să spun că este foarte posibil să-mi schimb dorințele în mijlocul maratonului, deci deși dă o idee generală în legătură cu ce vreau să citesc, nu înseamnă că voi și respecta lista.

  • Haikyuu!! de Haruichi Furudate. Nu am mai citit din manga asta de un an de zile, deci am cam 50 de capitole de prins din urmă. Vreau să fac asta, în mare pentru că vreau să scriu niște fanfiction pentru personajele adorabile din manga asta, și am nevoie de și mai mult insight. Nu am de gând să număr volumele de manga/capitolele în update-uri, și nici să le adaug pe goodreads, dar cum chiar eu am fost cea care a adăugat în lista de teme ajutătoare un astfel de gen, am zis totuși să menționez că voi încerca să ajung la zi cu manga asta. Dacă sunteți curioși, am vorbit mai pe larg despre manga asta aici.
  • The Bread We Eat in Dreams de Catherynne M. Valente este o colecție de povestiri scrise superb, pe care am început-o acum ceva timp, dar nu am mai avut timpul sau starea să o și duc la bun sfârșit. Sunt îndrăgostită de absolut tot ce-mi poate oferi și abia aștept să mai citesc, ceva îmi spune că Valente ar putea deveni una din autorii mei preferați.
  • Dragonul Majestății Sale de Naomi Novik este probabil cartea pentru care sunt cea mai entuziasmată: dragoni, păreri foarte bune și o lume intrigantă? Nu mi-aș fi putut dori mai mult. Stă prin bibliotecă de un an, deci era și timpul să mă apuc de ea. Ține de provocarea „citește o carte ce aparține unei serii”.
  • Bătrânul și marea de Ernest Hemingway, pentru că nu am mai citit nimic de acest autor și trebuie să o citesc pentru la școală. Am mai avut o tentativă de a citi cartea asta prin a zecea, dar pentru că o împrumutasem de la cineva și trecuse deja ceva timp, am înapoiat-o fără să o termin. După am văzut și filmul, nu-s tare impresionată, dar sper că lectura o să fie puțin mai plictisitoare.
  • Spitalul municipal de Barbara Harrison mi-a dat-o mama să o citesc, pentru că ei i-a plăcut, și cel mai probabil este o carte de dragoste. Nu știu nimic altceva despre ea, dar nu e foarte lungă și îi pot da o șansă.
Cam așa arată cărțile principale. Cred că sunt în stare să citesc mai mult de-atât, dar voi juca sigur momentan, și vom vedea ce și cum în timpul read-a-thonului. Însă, dacă cumva lucrurile merg bine sau vreau să citesc altceva, alte cărți pe care le am în vedere:
  • Asasin la feminin de Monica Ramirez, îmi tot spun că o să o termin și nu am făcut-o încă (și nu e ca și cum nu mi-ar plăcea, pentru că chiar o ador).
  • Kafka pe malul mării de Haruki Murakami, dacă cumva mă prinde cheful de acest autor.
Dacă vreți să aflați mai multe informații despre read-a-thon, click aici. Abia aștept să înceapă!

9 comentarii:

  1. Mult succes, Sara! Sper să reușești să citești tot ce ți-ai propus!
    Eu nu particip din păcate la maraton pentru că doresc să fac și niște proiecte DIY și să particip la niște provocări, dar sper să citesc și eu luna asta mai multicel. Dacă aș renunța să mă uit la seriale seara și aș înlocui asta cu cititul... eh, ar fi altă treabă! :))
    Hihi, baftă încă o dată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru susținere!!
      Ei bine, eu aștept cu nerăbdare orice proiect DIY pe care te hotărăști să ni-l mai prezinți, tot plănuiesc să încerc și eu galaxia într-o sticluță. Succes și ție cu lectura! Și crede-mă, știu sentimentul, și eu în ultima vreme am devenit foarte pasionată de orice altceva
      înseamnă necitit.
      Mersi! ~

      Ștergere
    2. Cu mult drag! E o plăcere să îți citesc blogul, apropo. ;))
      Dacă te decizi să încerci proiectul să ne arăți poze, sunt foarte curioasă din fire!

      Ștergere
  2. Mult succes cu el! O doamne, o doamne, de-abia aștept să văd cum ți se va părea primul volum din Temeraire! ^_^ Sper să-i faci o recenzie. :o3 Dar si "Asasin la feminin", dacă apuci să o citești în săptămâna asta. Acum că am început si eu seria, mă alătur Leontinei cu recomandările. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!! Și eu abia aștept, să fiu sinceră am așteptări mari și chiar sper să-mi placă, mai ales la câtă dragoste ai tu pentru seria asta. Recenzie plănuiesc să le fac tuturor, să văd și cum o să mă descurc cu asta :)
      Am citit deja din „Asasin la feminin” aproape 200 de pagini și îmi place, sper să îmi placă și în continuare și sper să și termin volumul ăsta pentru că a trecut mult prea mult.

      Ștergere
  3. saraaaaaa! mi-a fost tare dor de articolele tale! kafka pe malul mării e o carte promițătoare, și eu am început s-o citesc!
    baftă cu maratonul citește o grămadă, e o inițiativă bună.x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oanaaa!!! și mie mi-a fost dor de blogul tău, mă bucur că ai revenit (într-un fel?). mie îmi place să cred că haruki murakami nu mă poate dezamăgi, deci știu că-mi va plăcea orice o să citesc de la el, sper acum că la fel de mult îți va plăcea și ție.
      mulțumesc! ^^

      Ștergere
  4. Baftă! Ești îndrăzneață, nu glumă. Dacă aș fi acceptat ideea maratonului, nu cred că mi-aș fi făcut o listă mai lungă de trei cărți :)).
    Oricum, aștept cu nerăbdare părerile tale pentru ”Dragonul Majestății Sale”. Încă nu știu sigur dacă se merită sau nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, mulțumesc! Deja încalc această listă, dar ei bine, nu am fost niciodată prea bună la a mă ține de ce-mi propun să fac. Eu una cred că voi reuși să citesc chiar mai mult de patru cărți, dar acum să văd cum o să meargă unele lucruri și ce și cât timp o să am.
      Sigur o să-i scriu o recenzie! :)

      Ștergere