31.08.2015

August Wrap-Up


Luna asta nu am citit decât șapte cărți, marea parte duse la bun sfârșit în timpul read-a-thonului pe care l-am organizat.

  1. The Paper Magician de Charlie N. Holmberg. O poveste care a avut un potențial enorm, dar care a eșuat să mă impresioneze sau să mă facă să-mi pese. 2/5
  2. Parfumul de Patrick Suskind. Am adorat cartea asta. Este extrem de interesantă, perfect executată, și deși subiectul poate părea chiar grotesc, nu poți să nu fi atras de frumusețea unei lumi simțite doar prin mirosuri. Va veni și o recenzie pe blog în care explic mai pe larg de ce exact mi-a plăcut o carte despre parfumuri și crime. 5/5
  3. Dragonul Maiestății Sale de Naomi Novik. Când credeam că nu pot să iubesc și mai mult dragonii, cartea asta îmi demonstrează contrariul. Creând o lume ce a conviețuit cu dragoni încă de la începuturile sale, Naomi Novik ne umple de aventuri captivante și ne oferă o poveste despre prietenie, curaj și datorie. 5/5
  4. Bătrânul și marea de Ernest Hemingway. Probabil că nu sunt încă îndeajuns de coaptă ca să citesc cartea asta, sau cine știe. Oricum, mi s-a părut groaznic de plictisitoare și doar mi-am irosit timp prețios din viață cu această carte. 1/5
  5. The Bread We Eat In Dreams de Catherynne M. Valente. Printre toate cărțile bune pe care le-am citit anul ăsta, aceasta este în top 3, dacă nu cumva deține locul #1. Este o colecție de povestiri scurte, dar nu am mai întâlnit niciodată lumi atât de interesante și provocatoare pentru imaginație, atât de naturale și plăcute, deși ocupă doar câteva zeci de pagini într-o carte. 5/5
  6. The Raven Boys de Maggie Stiefvater. Era și timpul să duc la bun sfârșit cartea asta. A fost o adevărată plăcere să o citesc, am iubit în mod special personajele și ador potențialul pe care-l are întreaga serie. Maggie Stiefvater cu siguranță este pe lista de autori pe care-i admir acum și are recunoștința mea eternă pentru că le-a dat viață băieților corbi. 5/5
  7. Losing It de Cora Carmack. Pentru că nu mai aveam pic de dorință să mai citesc, am zis că ceva ușor, romantic și sexy o să fie exact ce îmi trebuie. Am terminat-o într-o zi, nu e nimic ieșit din comun, a fost groaznic de jenantă și mi-a dat secondhand embarassment pe-alocuri, dar s-ar fi putut și mult mai rău. 3/5
Acum o să trag tare să-mi duc la bun sfârșit lecturile pentru școală. M-am ales cu o răceală și o infecție în gât, deci nu prea am chef de nimic în afară de zăcut în pat și uitat la seriale. Va veni și postarea cu preferate cândva (am o grămadă de lucruri despre care vreau să vorbesc).

8 comentarii:

  1. Felicitări pentru toate cărțile citite! Eu am intrat într-o fază în care nu prea îmi mai vine să mă ating de carte, o las pe mai încolo.

    Era și eu să răcesc (aveam mici simptome), dar am luat niște pastile cu propolis și din fericire mi-a trecut. Cred că e îngrozitor să fii răcită pe vremea asta.

    Abia aștept postarea cu preferatele, îmi plac mult de tot postările de genul acesta. Poate mă pun pe pozat și postez și eu ceva de genul acesta.

    În legătură cu animenul pe care l-am văzut la recomandarea ta (cel din leapșa cinefilă) ... să știi că mi-a plăcut! L-am văzut în 2 seri, nu tot de-odată, dar mi s-a părut simpatic. Când am văzut că e vorba de lupi mi-am spus „meh,nu e pentru mine”, dar m-am uitat și chiar mă bucur că nu am renunțat. La un moment dat chiar m-a emoționat cumplit.

    Îți doresc spor la văzut seriale și însănătoșire grabnică! *hugs*

    Gabriela
    crafting-g.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      Da, este destul de groaznic să fii răcit fix pe ultimele săptămâni de vacanță, dar deja mă simt mult mai bine.

      Ar fi drăguț! Mi-ar plăcea să-ți văd preferatele.

      Vai, e unul din filmele mele preferate, și chiar și acum mă face să plâng.

      Mersi!! ;3

      Ștergere
  2. Felicitari!! Eu am reusit sa citesc doar 4 carti, sunt un pic mai lenesa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. de unde ai The Bread We Eat In Dreams ? se gaseste in pdf?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit-o în epub. Dacă îmi trimiți un mail (adresa e la pagina „despre & contact” îți dau toate detaliile :)

      Ștergere
  4. Eu am citit "Pentru cine bat clopotele" si "Adio, arme" de Hemingway si mi s-au parut dragute, dar nu tocmai impresionante. La fel am zis si eu, ca poate nu-s destul de coapta pentru a-l citi pe Hemingway, insa cititori mai experimentati mi-au raspuns ca poate Hemingway nu are atat de multe de oferit cum se aude. Tind sa cred ca aveau dreptate:).
    Felicitari pentru toate cartile citite!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum mă simt mai bine în legătură cu dezamăgirea asta literară, off.
      Mersi!!

      Ștergere