09.07.2015

Top 5 Wednesday | Things on my bookshelves that aren't books

Recunosc că am uitat de această rubrică a blogului, am fost cam aiurită de când m-am întors, încă mă obișnuiesc să am internet, haha. Dar da, am văzut postarea Leontinei și mi-a plăcut tema de săptămâna asta așa că am decis să scriu și eu despre asta. Nu sunt sigură că o să fie doar 5, dar nici nu o să fie toate lucrurile pe care le am prin bibliotecă, pentru că probabil am un număr egal de cărți și prostioare pe lângă cărți.



  • Nemuneko sau acea pisică adorabilă. Îmi păzește, alături de o mică figurină cu Mikasa din Attack on Titan/Shingeki no Kyojin, colecția de manga. Am cumpărat-o de la Nijikon 2014, în același timp și fiecare prieten din grupul cu care am mers cumpărându-și câte una. Are o valoare emoțională uriașă și mă face extrem de fericită, mai ales acum că grupul se cam dezbină. 
  • Dragonul fără nume pe care am decis să-l pun în fața seriei lui George Martin, pentru că m-am gândit că se potrivește. Este fioros, dar în același timp roz, l-am luat de la un magazin din orașul meu și singurul motiv pentru care l-am vrut este pentru că este un dragon. Deasupra cărților este un card holder unde am pus niște semne de carte destul de măricele, pe care le folosesc însă destul de rar. Caut nume pentru dragon totuși, deci dacă aveți sugestii, aș fi mai mult decât fericită!
  •  Okay, o să încep cu văcuța aia, care este practic o chestie cu clips care ar trebui să țină liste sau bilețele, nici nu știu. Oricum, de ea am agățat o păpușă-mărțișor (colecționez astfel de păpușele) și un cartonaș cu un ou de paște. Iar globul acela pământesc este din sticlă, este mult prea elegant pentru camera mea de copil de 10 ani, dar îl ador. Îl cumpărasem inițial drept cadou pentru mama, dar ea nu a fost încântată, așa că l-am recuperat eu.
  • Am cea mai superbă felicitare! O ador la nebunie, este o ilustrație făcută de un român, am primit-o de ziua mea când am împlinit 17 ani și îmi place modelul super mult. Pe lângă ea mai puteți vedea câteva figurine Disney foarte mici (am vreo 5-6 cupluri, de fapt), un brad de Crăciun făcut de mama, pe care am refuzat să-l dau înapoi după ce a trecut Crăciunul (puteți vedea beteala, în mare) și o lampă pătată (am 3 lămpi în cameră, și asta e singura pe care o folosesc, oups), care de obicei stă fix deasupra colțului meu preferat din pat, iar dacă vreodată vreau să citesc pe timp de noapte, atunci lampa asta mă salvează.
  •  Gheișa asta este mândria mea, și încă un motiv pentru care cred în destin. Am cumpărat-o de la un magazin second-hand, am dat doar 10 lei pe ea și nu pot să spun cât de mult o ador. Sunt fericită că fix eu am apucat să o cumpăr, iar acum stă în fața seriei Legendele clanului Otori. Lângă ea este un pachet de șervețele, tot cu gheișe, pe care l-am cumpărat din Cărturești pentru că avea 50% reducere și nu m-am putut abține. Deasupra cărților este un clopoțel Rafaelo umplut cu biluțe din ambalaje de ciocolată care stă acolo tot de la Crăciun.
  • În primul rând, în poza asta puteți vedea o piatră pictată de un unchi al meu, am primit-o cadou după o vizită a lui și îmi place mult. Nu cred că locul ăsta e fixat pentru piatră, practic colțul ăsta e colțul de prostii, până când o să mai am cărți de umplut. Lângă este o cutie de ceai cu o gheișă (wow, o temă care se repetă des, aparent) pe care o folosesc drept cutie cu semne de carte (și creioane drăguțe rătăcite). Aici se găsesc semnele care-mi plac cel mai mult și pe care le folosesc cel mai des. În fața cutiei este capacul ei, pe care stă micuțul borcănaș de Nutella. Iar tot prin apropiere este și inelul meu cu Shingeki no Kyojin, care este totuși puțin mare, deci nu-l pot purta și-l păstrez pe câte-un raft.
Wow, în cele din urmă am sfârșit prin a face poze la colțurile mele preferate din bibliotecă, și prin a vorbi despre fiecare chestie din fiecare colț. Destul de multe lucruri, aș spune, dar mi-a plăcut să scriu despre ele. 

7 comentarii:

  1. Ce lucruri drăguțe ai în bibliotecă! :D Se vede că îți place Japonia, cel puțin eu așa am dedus. Cel mai mult îmi plac lucrurile care au legătură cu țara aceea din toate pe care le-ai arătat. Pisicuța e așa adorabilă!
    Și dacă tot sunt aici, am o întrebare: de unde anume se pot cumpăra manga la prețuri acceptabile? Am văzut în Cărturești, dar sunt mult prea scumpe. Orice informație de genul mi s-ar părea foarte utilă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Din păcate, acum pasiunea a mai scăzut puțin, dar încă este o mare parte din ceea ce sunt eu și ceea ce vreau să fac. Mă bucur mult că-ți plac lucrurile mele, totuși!
      Eu mi le-am cumpărat pe ale mele de pe la diferitele convenții la care am fost și de pe http://www.mangashop.ro/ Nu este mare diferență între prețurile de pe site și cele din librării, doar că găsești o gamă muuult mai variată pe internet, decât în mod fizic (singurele serii pe care le-am văzut eu prin librării au fost Attack on Titan, Naruto, Bleach și D. Gray-Man - toate extrem de populare). Cu foarte puțin mai ieftin le găsești totuși pe http://www.bookdepository.com/ asta dacă ai card și poți comanda chestii online (via pre-paying). Adevărul este că sunt destul de scumpe, personal am descoperit de curând că faci o afacere mult mai profitabilă dacă cumperi direct în japoneză manga (și o citești în engleză, dar o păstrezi pentru mândria de pasionat).

      Ștergere
  2. Ce chestii drăguţe ai în bibliotecă, eu nu suport să am cev aîn faţa cărţilor, decât dacă sunt figurine sau brelocuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! Și eu am destul de multe figurine (surprinzător însă, nu am vorbit de ele aici), dar pot să înțeleg de ce te-ar deranja.

      Ștergere
  3. Ce chestiute adorabileeeee! Imi plac super mult pisicuta si globul de sticla, am un prieten fascinat de asemenea globuri si as vrea sa-i gasesc unul asemanator.
    Tocmai am gasit si eu un borcanel din acela de Nutella si simt nevoia sa il imbratisez, atat e de dragalas <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii!! Din păcate, nu prea pot să-ți spun de unde ai putea găsi unul asemănător, eu l-am luat acum destul de mulți ani de la un magazin local, care s-a mai și închis între timp. Dar cred că vei găsi la magazine de cadouri, probabil ~
      Știu cum te simți, și eu îl ador în totalitate <3

      Ștergere
  4. Ce drăguț arată! Yay, pur și simplu chiar poți spune că biblioteca e o părticică din tine. Cred că e destul să arunci o privire în biblioteca unei perosoane și deja ajungi să o cunoști puțin.

    RăspundețiȘtergere