07.07.2015

Leapșă: The Disney Songs Book Tag


Am primit această leapșă de la o grămadă de persoane: Mirunish, Leontina și Andreea. Mulțumesc tuturor că v-ați gândit la mine (sper că nu am sărit nici o persoană care mi-a pasat această leapșă), întrebările sunt toate foarte drăgălașe, deci aș face bine să nu mă mai lungesc.

1. Part of Your World (Mica Sirenă). În lumea cărei cărți ți-ar plăcea să trăiești?
Ah, cred că mi-ar plăcea să fiu și eu o fată Gallagher. Academie de spioane în care trăiești alături de alte fete, vorbești despre machiaje și în același timp ești și în stare să pui la pământ un atacator. Da, sună foarte bine și cred că prieteniile fetelor de acolo sunt incredibile și adorabile, și cine sunt eu să zic „nu” la așa ceva.

2. Let It Go (Frozen). Există vreo carte care ți-a plăcut într-atât încât să nu vrei să o termini? 
Nu pot să zic că am simțit asta vreodată până acum, sunt destul de conștientă că nu fac decât să amân inevitabilul, dar am început de curând o colecție de povestiri scurte, The Bread We Eat in Dreams scrisă de Catherine M. Valente, și sunt absolut îndrăgostită de stilul de scris al autoarei, mă face să visez și îmi cântă imaginația de fericire, iar acum tot amân să citesc din ea, pentru că vreau să o păstrez pentru momentele speciale când o să simt nevoia de perfecțiune în cuvinte.

3. Beauty and the Beast (Frumoasa și Bestia). Ce carte nu vei uita niciodată?
The Night Circus de Erin Morgenstern. Nu știu, se aștepta cineva la un alt răspuns din partea mea? Este cartea mea preferată, m-a marcat în moduri în care foarte puține cărți au făcut-o și clar nu o să uit vreodată cum m-a făcut să mă simt și cât de mult și puternic am putut să o iubesc de la prima pagină pe care am citit-o.

4. So This is Love (Cenușăreasa). Ai sfârșit prin a iubi o carte, deși la început ai ezitat în privința ei? 
Umbra Vântului de Carlos Ruiz Zafon. Nu știu de ce, în ciuda tuturor laudelor primite, eu consideram că nu o să-mi placă cartea asta. Cred că este, totuși, una din cele mai satisfăcătoare cărți pe care le-am citit, am adorat-o și iubit-o din atât de multe puncte de vedere și clar se încadrează de minune la această întrebare.

5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ți fie cel mai bun prieten?
Eh, întrebarea asta mi se pare destul de dificilă, hm. Probabil Wanda din Gazda de Stephenie Meyer, având în vedere că este un extraterestru cu o grămadă de povești din lumile pe care le-a locuit, este extrem de blândă și înțelegătoare și Doamne, dacă nu are nevoie copila asta de un prieten. Nu m-aș supăra să fiu eu aia.

6. Reflection (Mulan). Ce carte ți-a schimbat modul de a gândi?
Alchimistul de Paulo Coehlo. Eu cam fac parte din categoria care citește cărțile acestui autor din când în când, dar îmi și plac. Alchimistul a și picat într-un moment când mă îndoiam de mine și aveam nevoie de încurajare, iar o poveste care-mi spune că totul va fi bine, că dacă-mi doresc ceva cu adevărat, întreg Universul conspiră la îndeplinirea dorinței mele, m-a ajutat să mai las îndoielile în urmă. Nu este o carte perfectă, dar este o carte care m-a făcut să realizez că sunt mai mult și pot face mai mult decât cred.

7. Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag? 
Înainte să răspund la întrebare, vreau doar să spun că Pocahontas era filmul meu Disney preferat când eram mică (împart puțină iubire și recunoștință). Iar leapșa o dau mai departe lui Ozy! Oricine mai vrea să o facă, considerați că ați primit-o de la mine ~

Also, știre: blogul are acum și pagină de facebook!

2 comentarii:

  1. Ce faină e leapșa asta! Mă face să vreau să mă uit la toate filmele disney iar! :3 (Am văzut Brave acum două zile și nu mă pot sătura de ele)
    Mersi mult de leapșă - eram aproape sigură că vei scrie Circul Nopții undeva; era inevitabil. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și pe mine m-a apucat dorința de a relua fiecare film în parte, în timp ce în minte aveam și melodiile :)) Mă bucur să aud că ți-a plăcut Brave!! Dintre filmele Disney mai recente, este probabil printre preferate, iar Merida este probabil tot ce vreau să fiu în viață.
      Plăcerea e a mea, abia aștept să-ți citesc răspunsurile! Scopul meu în viață (ca lumea să știe sigur că o să menționez Circul Nopții în fiecare leapșă pe care o fac) a fost atins!!

      Ștergere