05.07.2015

June Wrap-Up


Sunt acasă! După puțin peste 2 săptămâni cu doar un foarte slab semnal de telefon și internet, este bine să mă pot așeza în fața laptopului și să scriu. Dar m-am simțit foarte bine de-a lungul timpului petrecut la bunici, m-am întâlnit cu o grămadă de lume extrem de drăguță și am citit și m-am uitat la seriale în prostie. Probabil de asta luna iunie este și cea mai bună lună din punct de vedere al cititului din întreaga mea viață. Am reușit să citesc 15 cărți. Bine, nu sunt toate viitoare clasice, dar sunt totuși 15 și nu aș putea fi mai mândră de mine.

  1. Soulless de Gail Carriger. Mi-a plăcut foarte mult: limbaj stupid de complicat și învechit, elemente steampunk aduse într-o Londra a secolului XIX locuită atât de oameni, cât și de vampiri, vârcolaci și fantome, cu un personaj principal plin de atitudine și umor bun. Cum s-ar putea să nu-mi placă? Am așteptări mari de la următoarele volume. 4/5
  2. How We Weep and Laugh at the Same Things de Michel de Montaigne. O colecție minusculă de esee destul de interesante, deși nu este exact ce îmi place să citesc, deci am refuzat să îi dau o notă. Mi-au plăcut unele mai mult decât altele, iar în mare nu am rămas prea impresionată de nimic în mod special.
  3. Harry Potter și Prizonierul din Azkaban de J. K. Rowling. Până la momentul de față nu este chiar preferata mea, din cele pe care le-am citit, dar Lupin apare în cartea asta, iar Lupin este probabil personajul meu preferată după Hermione, deci asta spune ceva. Mi-a plăcut, normal că mi-a plăcut, este totuși Harry Potter și o școală de magie. 4/5
  4. Aici, în tărâmul dragonilor de James A. Owen. O carte incredibilă unde tărâmul imaginației și al poveștilor copilăriei se îmbină cu personaje simpatice, o poveste care reușește totuși să te țină cu sufletul la gură și un deznodământ menit să te lege emoțional de serie, în special dacă ești un iubitor de cărți. M-am simțit din nou mică și entuziasmată în fața unei noi aventuri. 5/5
  5. I'll Give You The Sun de Jendy Nelson. Este posibil să apară și o recenzie, mă mai gândesc. Dar cartea asta are un stil de scris superb, care pictează întâmplările în mintea cititorului, cu personaje foarte plăcute și care ies din tiparul obișnuit. Foarte interesantă din toate punctele de vedere, iar dacă căutați o carte YA care spulberă toate tiparele, clar o recomand. 4/5
  6. Harry Potter și Pocalul de Foc de J. K. Rowling. Acum, cu maratonul care este în desfășurare pe blogul Ancăi, cu atât mai multe motive să mă îngrop în magie și un trio iubibil. Oricum, cred că este volumul meu preferat până acum, totul a fost interesant și drăguț și pur și simplu nu mă puteam opri din citit. Abia aștept să mă apuc de următorul volum! 5/5
  7. Marele Gatsby de F. Scott Fitzgerald. Ok, eram sigură că nu o să-mi placă cartea asta, dar nu știu cum a reușit și m-a făcut totuși să o iubesc și să-i apreciez părțile bune. Nu mă consider în stare să vorbesc prea mult despre cartea asta, este, mai mult decât orice altceva, o carte atmosferică, care alături de personajul narator, te lasă să guști din viața nebună a anilor '20. 4/5
  8. Lola and the Boy Next Door de Stephenie Perkins. Oh, clar mi-a plăcut mult, mult mai mult decât Anna, personajul principal a fost mult mai simpatic și a fost pur și simplu drăguță. Ei bine, de la cartea asta am și intrat într-o stare de citit strict YA și cărți romantice, mda, I have no shame. 3/5
  9. Just One Day de Gayle Forman. Mie mi-a plăcut la nebunie cartea asta, dar asta nu înseamnă că este o carte bună. Doar că subiectul (aventuri, ieșirea din zona de confort și ascultarea instinctului) a fost foarte aproape de casă și mi-a plăcut la nebunie să văd ce acest „hai să văd cum o ieși” aduce în viața unor persoane. Este genul de carte care mă face să vreau să ies din casă. 5/5
  10. Wonder de R. J. Palacio. Din punctul meu de vedere, cartea asta este o Copila-Stea puțin mai agresivă și dureroasă pentru sufletul nostru, dar fiind destul de familiară cu povestea și modul în care urma să se termine, nu am fost pe cât de impresionată mi-aș fi dorit să fiu. Dar tot mi-a plăcut, am rezonat cu unele personaje, iar una peste alta, este o carte bună. 4/5
  11. Ugly Love de Colleen Hoover. Asta și următoarele trei cărți au teme mature, deci dacă nu sunteți okay cu scene sexuale și/sau limbaj vulgar, atunci v-aș recomanda să săriți frumos peste. Să fiu sinceră, nu m-a impresionat cu absolut nimic povestea, personajele nici atât, dar a avut un mod de scris interesant, care a știut să scoată din cititor ceea ce a vrut, când a vrut. 3/5
  12. Fighting Temptation de K.C.Lynn. Voi vorbi de o trilogie. Acest prim volum nu mi-a plăcut aproape deloc, a fost dureros să mă obișnuiesc cu stilul de scris, cu greșelile de scris care apăreau mai des decât mi-ar fi plăcut și cu personajele pe care abia le-am putut suferi. Totuși, personajele secundare au salvat o mare parte a cărții. 2/5
  13. Sweet Temptation de K. C. Lynn. Motivele pentru care am continuat? Plictiseală cronică și faptul că personajele principale în cartea asta erau două din cele secundare care mi-au plăcut mult în prima. Oricum, volumul ăsta mi-a plăcut mult, mult mai mult și deși sunt conștientă de punctele în minus, hey, nu citeam ca să critic oricum. 4/5
  14. Resisting Temptation de K. C. Lynn. Toată seria a fost un fel de fanfic care încearcă prea tare, dar volumul ăsta m-a făcut să mă încrunt pe parcursul tuturor paginilor. Prea multă discuție despre religie și prea exagerate trăsăturile tipei principale, am rămas cu un gust amar după toate astea. 1/5
  15. Amy and Roger's Epic Detour de Morgan Matson. Oh, cărticica asta a fost incredibil de drăgălașă, a avut un vibe asemănător cu Just One day, îți inspiră dor de ducă. Este perfectă pentru începutul verii, iar acum că există o traducere apărută și la noi, chiar recomand să o citiți. Nu are nimic extraordinar, dar știe să se facă extraordinar de plăcută. 3/5

Wow, m-am plictisit eu scriind despre atâtea cărți. Dacă totuși ați ajuns aici, mersi că ați citit! Voi ce mai faceți, ce mai citiți? Cum rezistați în fața verii?

6 comentarii:

  1. tare, ai citit foarte mult in luna iunie. nu pot decat sa te invidiez. :) spor in continuare la alte carti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi! luna iulie nu cred că o să fie pe măsura acesteia, am destule planuri (depinde dacă vor fi puse în aplicare sau nu) așa că nici așteptări uriașe nu am. Posibil că voi începe să citesc din cărțile pentru școală :)

      Ștergere
  2. I'll give you the sun în ediția aia e AȘAAA frumoasă!
    Mă bucur că te-ai simțit bine aici! Sper să ne mai vizitezi! :)
    Oh, uite! Cineva care are aceeași părere ca mine: al patrulea volum HP este cel mai bun!
    Lectură plăcută și luna aceasta! Să citești tot atât de mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord! Sunt total îndrăgostită, și are și marginea paginilor tot galbenă, iar asta probabil m-a făcut să mă îndrăgostesc complet. Cândva, va fi în mâinile mele pentru mai mult decât o poză fugară-n Cărturești :))
      Nu eram sigură dacă era okay să dau nume, DAR LUME ANCA/OZY ESTE PERSOANA MINUNATĂ CARE MI-A FĂCUT ÎNCEPUTUL DE VACANȚĂ UNUL FOARTE BUN. ESTE LA FEL DE COOL CA BLOGUL EI!
      Nu am citit încă și celelalte volume, dar până acum clar e preferatul meu. Abia aștept să aflu mai multe!
      Mersi! Așa să fie! ~

      Ștergere
  3. 15 cărți... wow O.O Eu nici nu visez că aș reuși să citesc vreodată atât de mult, felicitări! Mie "Marele Gatsby" ca și carte nu prea mi-a plăcut, deși poate că a o citi în engleză nu a fost cea mai bună idee. Dar mi-a plăcut mult filmul cu Leonardo Dicaprio!
    Mă bucur că îți place în continuare "Harry Potter" :)
    Lectură plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Având în vedere că o săptămână jumate nu prea aveam altceva de făcut în afară de asta, meh, era cam de așteptat.
      Eu încă nu am văzut filmul, dar pe toată durata lecturii, nu m-am putut din a nu mi-l imagina pe Leonardo Dicaprio ca Gatsby. Nu pot să zic că a fost extraordinară, a fost o carte okay, dar la sfârșit m-a lăsat destul de „wow, de ce iubesc cartea asta”, așa că nu m-am putut abține :))
      Sunt sigură că o să-mi placă, îmi plac temele astea mai mature muult mai mult.
      Mersi, lectură plăcută și ție!

      Ștergere