08.07.2015

June Favorites

Deși aveam impresia că o să vorbesc despre o grămadă de lucruri, de fapt nu e chiar așa. În mare pentru că nu prea am făcut mare lucru în afară de citit și vizionat seriale. Dar hey, tot am câteva lucruri.


Primul lucru despre care vreau să vorbesc este o aplicație. Se numește Wunderlist și este genială dacă vă place să țineți liste, dar considerați incomod căratul unui carnețel tot timpul. Acum, aproape toate lucrurile mele de făcut se găsesc în aplicația respectivă și sunt total dependentă de ea; am liste pentru ce vreau să văd, ce vreau să citesc, și chiar și my monthly favorites se găsesc acum tot acolo.

Acum aproximativ un an am vorbit despre Pacific Rim și despre cât de mult mi-a plăcut filmul, pe urmă și cartea. De curând am început să fiu mai activă pe Archive of Our Own, care este practic un site unde îți poți posta fanfiction-urile, sau chiar și poveștile originale, iar acolo am găsit un fanfiction Pacific Rim care este absolut genial. L-am citit de 9 ori, există și o variantă audio (pe care am ascultat-o de 4 ori), iar de fiecare dată când am nevoie de puțină speranță sau motivație literală, sau doar de un motiv să mă îndrăgostesc din nou de un film mult iubit, iau și recitesc acest fanfiction. Este vorba de Reconstruction Site, iar dacă v-a plăcut Pacific Rim sau vreți să muriți de ciudă că astfel de scriitori nu sunt publicați, atunci nu vi-l pot recomanda îndeajuns.
Știți cum a apărut noul film Avengers, nu? Ei bine, deși nu l-am văzut și nu sunt la curent cu universul Marvel, am descoperit că am totuși o pasiune pentru frații Maximoff, și astfel am ajuns să citesc fanfiction-uri și cu ei. Unul din preferatele mele este if wishes were horses, we would rule the world, care îmi rupe inima și îmi dă speranță prin simpla folosire a cuvintelor.

Ca muzică, am o singură melodie de menționat, și anume Love Me Right - Exo. Este în coreeană, dar jur că este probabil una dintre cele mai sexy melodii pe care le-am auzit și îmi dă o stare de bine extraordinară.

Și deși am mai vorbit de acest joc până acum, cât am fost plecată am jucat iar, în prostie, Skyrim, de care mă îndrăgostesc din ce în ce mai mult după fiecare perioadă de jucat intens. Poveștile din joc, ocaziile și deciziile pe care le poți lua sunt nenumărate și sunt mare admiratoare a potențialului acestui joc. Practic orice jucător poate deveni orice. *heart eyes*


Luna asta am văzut două seriale. Primul despre care vreau să vorbesc este Sense8, are doar un prim sezon de 12 episoade momentan (sper în prostie la încă unul), dar este absolut genial. Ca idee de bază, povestea urmărește 8 oameni din diferite părți ale lumii care devin legați unul de celălalt, astfel putând să acceseze cunoștințele și talentele celorlalți, dar și simțind și văzând ceea ce ceilalți simt și văd. Are un început lent și este destul de confuz la început, pentru că tu ești la fel de neștiutor ca acești oameni ce dintr-odată se trezesc mergând în orașe pe care nu le-au vizitat vreodată. Mie această idee mi s-a părut foarte interesantă, iar dacă și voi sunteți de aceeași părere și vreți să-i dați o șansă, vă rog măcar să vă uitați la 3-4 episoade, pentru că prinde destul de greu tocmai din cauză că nu primești explicațiile pe tavă de la bun început. Personajele sunt super diversificate, sunt și personaje de altă culoare, și de-asemenea și două relații gay, care nu sunt absolut deloc cenzurate. Nu aș fi putut să iubesc mai mult serialul ăsta nici dacă aș fi vrut. Iar pentru cei care mai încolo s-ar putea să iubească serialul ăsta la fel de mult ca și mine, am și scris niște fanfiction-uri pentru acest serial, pe care le găsiți aici.
Elementary este un Sherlock Holmes și Watson în varianta „zilele noastre”, în care Sherlock este consultant al poliției abia ieșit dintr-un centru de reabilitare, după ce a folosit droguri, iar Watson este femeie (jucată de Lucy Liu!! motivul principal pentru care m-a atras serialul ăsta!) și cea care este angajată să aibă grijă ca Sherlock să nu se apuce iar de prostii. Este, bineînțeles, un serial polițist (detectiv?) și deși nu sunt mare fană a acestui gen, chiar m-a acaparat, și-mi plac la nebunie replicile dintre Sherlock și Watson. Mai am puțin și termin primul sezon, dar plănuiesc să mă uit la tot serialul vara asta.


Și ultima chestie despre care voi vorbi luna asta la rubrica asta este TFB (Tinerețe fără bătrânețe), o bandă desenată românească care ia celebrul basm cu același nume și-l pune într-un univers SF. Mi se pare o idee foarte interesantă, arta este superbă și aștept super nerăbdătoare următorul număr. Revista apare o dată la două luni (deci următorul volum apare acum, pe 15 iulie) și sunt sigură că și următoarele numere îmi vor plăcea la fel de mult. Ador inițiativa asta de a avea benzi desenate autohtone, ador faptul că pot susține această piață și ador ce suntem în stare să creăm.

4 comentarii:

  1. Nu știam de aplicația aia, dar chiar mi se pare super interesantă și utilă. Cred că o voi descărca și eu, deoarece aș cam avea nevoie de o astfel de listă. Și vai, cât de bine arată banda desenată! ^_^ E chiar foarte faină! Cred că mi-o voi cumpăra și eu. :)) Of, alte seriale de adăugat pe listă. De ce majoritatea sunt atât de faine?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este utilă! Bine, nu o folosesc eu pe cât de des mi-ar plăcea (sunt super lame la a-mi aminti de astfel de lucruri), dar apreciez cât de practică este.
      Sper să-ți placă :)) Eu una o ador și mi se pare super interesantă.
      Stai că deja mai am un serial de vorbit pentru luna iulie :D

      Ștergere
  2. Aplicația aia sună ca ceva foarte util, m-am pus și eu să o descarc, să văd cum e. Serialul sună ca ceva interesant pentru mine, mai ales că serialul Sherlock de la BBC m-a fascinat și aștept următorul sezon cu nerăbdare. Mă gândesc să îi dau o șansă, mai ales că Watson e femeie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să-ți placă :D
      Eu nu am văzut serialul de la BBC, deci nu știu să-ți zic dacă sunt asemănătoare sau nu, dar în mare: rezolvă crime într-un mod incredibil, în timp ce arată bine și au o relație care evoluează superb. Eu sper să-i dai o șansă, poate că o să-ți placă la fel de mult cum mi-a plăcut și mie!

      Ștergere