31.07.2015

July Wrap-Up


Speram să mai apuc să termin încă o carte până ce scriam postul ăsta, dar sunt slabe șanse. Of, of. Luna asta am reușit să citesc 8 cărți, majoritatea YA din nou pentru că e vară și îmi știu limitele.

  1. Landline de Rainbow Rowell, o carte care a fost drăguță și cam atât. Nu i-am scris o recenzie, eram încă la țară când am citit-o, și deși povestea era interesată și avea potențial să devină ceva mult mai fain și mai interesant, entuziasmul meu s-a dus când am dat de personajul principal (care nu mi-a plăcut aproape deloc) și de stilul de scris (al cărei fană nu sunt). Dar în caz că aveți nevoie de reamintire că universul face lucrurile okay și că există o a doua, a o mia șansă, atunci o recomand. E drăguță, perfectă de citit într-o zi mai liberă și prea călduroasă. 3/5
  2. Angelfall de Susan EE. Oh, nu aveți idee cât de lăudată e cartea asta în străinătate (ceea ce mă face să mă întreb, oare oamenii ăia citesc și altceva în afară de YA? Nu zic că e un lucru rău să citești doar asta, dar cam limitează gândirea critică), așa că de curiozitate, am zis să o încerc. Ideea este foarte interesantă, o apocalipsă adusă de îngeri și o lume în care ți-e mai frică de mesagerii domnului decât de bandiți, însă au existat puține lucruri care să mă impresioneze (doar un personaj secundar, și o singură întâmplare de la finalul cărții). Este o carte... okay, dacă vă plac distopiile atunci clar o să vă placă și cartea asta, dar nu era exact ceea ce mă așteptam. La o asemenea idee bună, speram la mult mai multe artificii scriitoricești. 2/5
  3. Harry Potter și Ordinul Phoenix de J.K.Rowling. De la volumul patru încoace, seria devine mult mai bună. Volumul ăsta mi-a plăcut așa de mult, e mai multă acțiune, avem mai multe personaje, toate interesante, tot ce se întâmplă mă face să vreau să încep o revoltă, iar trioul nostru devine și mai puternic și strâns, iar toate lucrurile prin care trec mă fac să-i iubesc și mai mult (încă aștept să îmi placă în mod special Harry, totuși). 5/5
  4. The Thief de Megan Whalen Turner. Ok, nu știu ce faceți acum (ba știu, îmi citiți postarea, bună!), dar după ce terminați de făcut orice faceți (hehe), trebuie să căutați cartea asta și să o citiți. Face parte dintr-o serie numită The Queen's Thief și acest prim volum este cel mai slăbuț, și cel care pune bazele unei povești extraordinare. Deci nu vă simțiți dezamăgiți dacă acest prim volum nu oferă minunile pe care eu le promit de la seria asta (devenită una din preferatele mele), ci continuați imediat cu al doilea (și dacă nu vă face să vă îndrăgostiți, eu îmi tai o mână). 5/5
  5. Queen of Attolia de Megan Whalen Turner. Eu am citit primul și al doilea volum în aceeași seară/noapte. Cartea asta are atât de multe răsturnări de situație și întâmplări și gesturi greu de înțeles, dar este atât de bună. Recomand seria și dacă vă plac intrigile politice complicate, eu una renunțasem de mult să ghicesc sfârșitul volumelor, pentru că pur și simplu nu puteam. Și, eu sunt aici în special pentru cuplurile care-și urlă jigniri în față și ajung împreună oricum (i am weak). Dar oricum, știți că o serie mă distruge dacă renunț la mult iubitul meu somn ca să citesc. 5/5
  6. King of Attolia de Megan Whalen Turner, sau volumul meu preferat din toată seria pentru că al meu cuplu mult iubit are parte de atât de mult screen-time, e atâta confuzie, sunt atâtea comploturi și momente care-ți frâng inima sau care te fac să vrei să urli de încântare; cu greu am supraviețuit unui asemenea atac la inima mea. În acest moment, dacă nu citeam seria, atunci doar vorbeam de ea pe twitter sau căutam edituri pe tumblr, deci efectiv respiram și visam personajele. 5/5
  7. A Conspiracy of Kings de Megan Whalen Turner. Ăsta cred că este volumul cel mai complex din punct de vedere al acțiunii, și deși mi-a plăcut și ăsta mult, trebuie să recunosc că unele personaje au apărut mai puțin decât mi-ar fi plăcut mie. Nu a schimbat faptul că m-a ținut cu sufletul la gură, Sunt total obsedată de seria asta, și cred că este destul de evident din faptul că am citit patru cărți în trei zile. 5/5
  8. Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe de Benjamin Alire Saenz. Am luat parte la un proiect (despre care voi vorbi mai multe în postarea de favorites) și am avut ocazia de a citi cartea asta și de a-mi scrie gândurile pe paginile ei, alături de gândurile altor persoane, și una peste alta am rămas îndrăgostită atât de experiență, cât și de carte, care nu a putut veni la un moment mai potrivit. Recenzia am scris-o momentan doar în engleză, poate că o voi traduce cât de curând, sper. 4/5
Și cam asta este! Voi scrie și postarea de favorites, dar nu știu când voi mai apărea. Voi fi plecată pentru o perioadă, nu sunt nici la cel mai grozav punct al vieții mele (așa că tot ce fac e să mă uit la Elementary, care este gen serialul care mă face să mă simt mai bine), dar până una alta trageți o ocheadă pe la read-a-thon, voi scrie și o postare cu ce plănuiesc să citesc! Cum a fost luna iulie pentru voi? Ce citiți momentan?


5 comentarii:

  1. Eu nu am citit prea multe in ultimul timp, dar am de gand sa ma apuc serios luna asta :) Lectura placuta in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu încerc să citesc cât mai mult posibil până începe școala, după voi intra în clasa a doișpea și cam greu cu timpul și hobby-ul.
      Mulțumesc, la fel îți doresc și ție!

      Ștergere
  2. După cum ai spus şi tu, totul devine mult mai bun în Harry Potter după cartea a patra :) Să fie în joc şi numărul de pagini?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel mai probabil, deși ajută și maturitatea poveștii și a personajelor, acum că au mai „îmbătrânit”.

      Ștergere
  3. Am citit şi eu cartea lui Saenz şi e superbă. ♥
    Spor la citit! :)

    RăspundețiȘtergere