01.06.2015

May Wrap-Up



Luna mai pentru mine e destul de distrugătoare. Se schimbă vremea și e mult prea cald pentru mine, ies insecte, avem teze și teste și o grămadă de teme. Urăsc luna mai, și de asta nu este nici cea mai productivă lună a mea (îmi e dor de luna ianuarie, ca să fiu sinceră, aia da lună bună pentru citit).

  1. Iubita mea, Sputnik de Haruki Murakami. Nu cred că mai are rost să zic ceva, Murakami nu dezamăgește niciodată, iar cartea asta mi-a plăcut mult, a picat și la un moment potrivit și când am citit-o, parcă toate stelele s-au aliniat. 5/5
  2. Percy Jackson and the Battle of the Labyrinth de Rick Riordan. Al patrulea volum care mi-a plăcut super mult, a avut o grămadă de detalii care mi-au plăcut, personajele mele cele mai iubite au avut apariții lungi și cred că este volumul meu preferat din toată seria, poate și pentru că prelucrează unul din miturile mele preferate. 5/5
  3. Percy Jackson and the Last Olympian de Rick Riordan. Ah, și iată că am terminat și seria! Am fost foarte mândră de mine, cartea asta m-a distrus emoțional, m-a făcut să realizez cât de mult eu am ținut de fapt la personajele cărții ăsteia (știi, nu prea realizezi până la sfârșit) și a avut și o surpriză tare faină. 5/5 și nu am scris o recenzie întreagă a seriei pentru că.... nu simt că e gata, când mai am cinci alte cărți pline cu aventurile iubiților mei eroi. 
  4. Anna and the French Kiss de Stephenie Perkins. Am vrut o carte simplă, care să se citească repede și să nu ceară mult de la mine, și ei bine... asta am primit. Deși cu o doză de prostie cam mare în personajul principal, da, voi recunoaște, scenele romantice mi-au topit puțin inima. 2/5
  5. Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război de Camil Petrescu. Îmi simțiți sufletul plângând pentru că am pierdut șase ore din viață (sau poate chiar mai bine) citind cartea asta? Nu zic că a fost cea mai groaznică carte pe care am citit-o, dar un m-a interesat absolut nimic din ce mi-a zis el acolo. Și să mai zic că dragostea, din punctul de vedere al scriitorilor români vechi bărbați, nu poate exista decât între tip, atât de deștept și filozof și minunat că nu merită nimic rău, și între tipă, tânără și prostuță și care nu știe nimic? Mi-e silă de literatura noastră, la cât de multe ori am văzut aceeași poveste de dragoste. 2/5 și fără recenzie, că nu ar fi decât eu urlând păreri feministe și cuvinte urâte.
Ah, și asta a fost. Aproape că ultima carte nu a fost terminată în luna mai, dar am reușit! Frustrată la sfârșit, dar am terminat de citit. În luna iunie, cel puțin săptămânile rămase de școală, o să fiu ocupată scriind pentru un proiect pe care eu și o prietenă îl avem pe tumblr (un fanfiction pe zi, this is madness), dar după voi pleca la țară și eu nu prea fac altceva acolo în afară de a citi, deci am așteptări mari de la luna asta. 


2 comentarii:

  1. In mod ironic, "Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi" imi pare a fi cea mai agreabila carte studiata la romana in liceu :)) e cumva mai suportabila decat celelalte, nu neaparat datorta subiectului, cat datorita felului de a scrie a lui Camil Petrescu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit anul trecut „Suflete tari” de Camil Petrescu, care mi-a plăcut mai mult decât romanul ăsta. Nu mi-au plăcut absolut deloc personajele, dar cum a zis și profa: fie iubești cartea asta, fie o urăști.

      Ștergere