17.06.2015

Books I Read In One Sitting | Top 5 Wednesday


Rafturile mele de la Crăciun arată tare drăguț, nu? Dar, ghiciți cine s-a întors!! Această rubrică a blogului, după ce mult timp a fost pe pauză, în mare din cauză că urăsc primăvara și luna mai și nu m-am simțit extraordinar, încât să postez pe cât de des mi-ar plăcea. Dar vine vacanța cu trenul din Franța, am pus cărțile (de școală) pe foc și începe joaca (această rubrică, reînviată?). Cărți pe care le-am citit într-o singură zi? Relativ multe, de fapt.

  1. Cireșarii de Constantin Chiriță. În afară de ultimul volum, care mi-a luat ceva mai mult decât am vrut, primele patru au fost toate citite într-o singură zi. Eram la bunici, mă trezeam de dimineață, mă schimbam, luam cartea și până seara la opt, nu aveam pauze decât pentru mâncat și toaletă. Aventurile unor puști de (aproape) vârsta mea mă făceau să nu-mi doresc decât ca paginile să nu se termine.
  2. We were liars de E. Lockhart. Este o carte relativ scurtă, o începusem într-o duminică după-masă, și până m-am dus la culcare, era deja terminată. Mi-a plăcut stilul de scris și am fost super curioasă să aflu mai multe despre poveste.
  3. Unsprezece minute de Paulo Coehlo. Eu sunt printre oamenii cărora le place acest autor, cartea asta nu a fost o excepție. Uitasem cât de fluid și cât de ușor de citit e stilul lui Coehlo, dar a fost o surpriză plăcută să mă trezesc cu cartea terminată la câteva ore după ce o începusem.
  4. Mic dejun la Tiffany de Truman Capote. La cât de scurtă este cartea asta, nu cred că surprind pe nimeni cu alegerea asta, dar mi-a plăcut foarte mult și m-am trezit îndrăgostită de personajul feminin principal și dorindu-mi să fiu ca ea, și nu m-am oprit din a mă ruga pentru sfârșitul pe care-l doream eu până la sfârșit.
  5. În noapte de Haruki Murakami. Am citit de fapt cartea asta într-o noapte, pentru că da, titlul m-a inspirat să-mi umplu un drum lung cu trenul cu fraze. O altă carte scurtă, dar plină de mister și povești sincere, am adorat-o și devorat-o. 
Acum că mă uit prin lista de cărți citite, observ cu ușurință zece care se potrivesc subiectului de săptămâna asta, dar am ales să vorbesc doar despre câteva, care nu au (prea) fost menționate în top 5. 

7 comentarii:

  1. Dacă ar fi să aleg o carte citită dintr-o suflare, ca să zic așa, aș alege Harry Potter și Talismanele Morții, că are vreo 600 de pagini și mă simt tare mândră că am citit-o într-o singură zi :)) Iar din cele menționate de tine, I feel you în legătură cu Mic dejun la Tiffany, că restul cărților încă nu le-am citit ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooh, felicitări! Încă nu cred că am atins un număr așa de mare de pagini citite într-o zi (sau, nu știu, habar nu am, uit repede), dar clar este o faptă cu care să te mândrești.
      High five pentru Mic dejun la Tiffany!

      Ștergere
    2. P.S. O mică și dulcică leapșă de la mine, aici: http://miruneli.blogspot.ro/2015/06/disney-songs-book-tag.html :3

      Ștergere
  2. În sfârșit cineva care îmi poate înțelege obsesia pentru Cireșarii. Din clasa a V-a și până într-a VIII-a, am citit în fiecare vară cele 5 volume din Cireșarii. Eram atât de obsedată încât ziua citeam și noaptea visam că-s alături de ei în aventuri. A fost o nebunie. Și apoi am descoperit cărțile cu vampiri și n-a mai fost cale de întoarcere. Spor la citit și vacanță frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, Cireșarii au fost primii care mi-au făcut inima să plângă că nu am și eu parte de astfel de aventuri!
      Mulțumesc, la fel îți doresc și ție! :*

      Ștergere
  3. Şi eu am îndrăgit Cireşarii, dar ştiu că mi-au luat cam câte 3 zile per volum. Şi eu abia aştept să citesc Mic dejun la Tiffany :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, sunt de părere că ar trebui să înființăm un fanclub! Că prea mi se par neapreciați Cireșarii, când uite cât de iubiți sunt!
      Oh, sper să îți placă când o să o citești! ~

      Ștergere