06.05.2015

Top 5 Wednesday | Books You'd Want to See as TV Shows


Seriale, dar nu filme. Îmi place mult cum sună topicul de săptămâna asta și sper că veți vi și voi entuziasmați de alegerile mele. În general, ca gen și stil, o să fie cam ce-mi place și fie să urmăresc.

  1. Furioșii de David Moody. Cu stilul alert și intriga interesantă, plus multele scene grafice și în același timp impresionate, plus cu niște efecte speciale reușite, cred că ar ieși un serial foarte captivant și atractiv și o grămadă de lume ar fi interesată în a se uita la așa  ceva
  2. Unsprezece minute de Paulo Coehlo. Ceva teme mai serioase, dar care împreună ar putea face un interesant serial despre descoperirea sinelui și rezistența umană (cu atât mai importantă cu cât personajul principal e feminin). Plus, dacă s-ar lungi puțin, cred că ar ieși două sezoane.... 
  3. Legendele clanului Otori de Lian Hearn. Oh, din seria asta ar ieși un serial așa glorios! Dragoste, personaje splendide, poveste captivantă și toate motivele să urmărești aventuri ale unei istorii brutale amestecate cu magie ascunsă. Cred că atât de multă lume ar fi entuziasmată de o grămadă de scene din cartea asta!
  4. The Night Circus de Erin Morgenstern. Probabil că v-ați așteptat la asta. Un film este in-making, dar mi-ar plăcea să văd un serial lung, care să acopere istoria tuturor membrilor circului și care să arate subtil și îndelung tot drumul pe care-l parcurg ca să ajungă unde ajung. Cred că ar fi ceva atât de frumos și magic!
  5. Fetele Gallagher de Ally Carter. Fete spioane șmechere care știu să facă chestii extraordinare în timp ce sunt fete, poveste care nu se axează doar pe dragoste și în care prietenia dintre personaje e glorioasă? Acțiune amestecată cu discuții de fete și mod alert? Hella!
Cam ăsta e topul meu? Ăsta e un subiect interesant de discutat, deci ce-ar fi să vă enumerați și voi cărțile pe care v-ați plăcea să le vedeți ecranizate sub formă de serii tv?

2 comentarii:

  1. din cartile de mai sus nu am citit niciuna, shame on me :D. Vreau sa ma apuc de seria Fetele Gallagher si astept de mult timp sa incep sa lecturez Circul noptii. Frumos top.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este genial topicul de saptamana asta si imi pare rau ca am ratat ziua, altfel l-as fi facut si eu. De abia astept sa inceapa Shadowhunters, in 2016, dupa seria Instrumente Mortale de Cassandra Clare. Cred ca si seria Dispozitive Infernale ar avea un impact mai puternic chiar, cu decorurile si tot din anii 1800.

    RăspundețiȘtergere