02.05.2015

| April Favorites |

Oh, pregătiți-vă, pentru că aparent Sarei îi place să vorbească mult despre chestii, iar postarea asta va fi, cel mai probabil, mai lungă decât mă așteptam. 

Unul din lucrurile super faine pe care le-am descoperit luna asta a fost bullet journaling. Practic ai nevoie de o agendă, iar acest bullet journaling este un mod foarte practic de a-ți nota și aranja prioritățile și lucrurile pe care trebuie să le faci. Aici este un videoclip care explică mult mai bine ce și cum. Oricum, clar e că pe mine mă ajută super mult să țin minte ce am de făcut, la fel și toate lucrurile de care aflu. Iar în caz că nu sunteți siguri cum să vă notați lucrurile în jurnal, aici este un alt videoclip folositor. Folosesc metoda asta de aproximativ trei săptămâni și nu am decât lucruri bune de spus despre ea. 

Am auzit foarte multă lume vorbind de balsamul de buze Baby Lips, iar după multe și îndelungate rugăminți, ai mei au fost de acord să mi-l ia. Acesta este cherry, dă o noanță roșiatică/vișinie buzelor, și trebuie să spun că produsul ăsta își merită din plin toți banii. Hidratează uimitor de bine buzele, eu nu am mai avut așa buze fine niciodată. Și deși prețul este cam ridicat, se merită din plin!

Cărțile lunii acesteia au fost... multe bune, dar cele care încă-mi sunt proaspăt în memorie și probabil vor și rămâne în inima mea ceva vreme sunt: Mechanica de Betsy Cornwell și Gazda de Stephenie Meyer. Amândouă foarte bune, cu idei faine și cu secvențe cu un impact puternic. Fiecare a adus câte ceva nou și bun și poate de-asta le-am și apreciat așa de mult.

Și că tot de citit e vorba, urmează să recomand o scriitoare de fanfiction-uri. În general, scrie pentru Hyouka, dar are și pentru Haikyuu, Tonari no Kaibutsu-kun și AnoHana. Este vorba de petaldancing. Este una dintre scriitoarele mele preferate, ficurile ei sunt geniale și luna asta am recitit multe dintre ele. Recomand chiar și dacă nu sunteți foarte familiarizați cu fandomurile ei, pentru că stilul ei de scris este incredibil.

Pe aceeași temă, eu împreună cu o prietenă de-a mea am hotărât să organizăm o lună dedicată unuia din cuplurile noastre preferate, shishiyuka (format din Shishio și Yuyuka din manga Hirunaka no Ryuusei). Practic, eu am inventat accidental acest cuplu și după viața mea a fost devorată de el. Și acum, după un an și după ce mi-am târât și prietena în groapa de sentimente ce este acest cuplu, am hotărât ca în fiecare zi a lunii iunie să postăm un fic în care ei să fie într-un alternate universe. Ceea ce înseamnă mai bine de 60 de ficuri cu ei. Sunt așa de entuziasmată!! Aici este blogul oficial.


Luna asta am văzut destul de multe chestii și câteva au ajuns și preferate. Am început un nou anime, și anume Hunter x Hunter, pe care prietenii mei și tumblr-ul îl recomanda în prostie. Noroc cu o după-masă și o pizza împreună cu my senpais, când am început să mă uit la el. Și trebuie să spun: este genial. Te prinde imediat, personajele sunt adorabile și odată ce intri în lumea aia, greu e să te mai oprești din a te uita încontinuu. Eu momentan am văzut 19 episoade, are peste 140, dacă nu mă înșel, dar ceva îmi spune că eu chiar și cu atâtea, când voi ajunge la final tot o să mai vreau.
Într-una din serile mele de insomnie, am decis să deschid televizorul și am prins pe TVR1 un film german, Henri 4. A fost difuzat în două părți, iar după ce văzusem prima parte, mă îndrăgostisem iremediabil de film, de actori și de germană (am făcut 6 ani de germană, după care am fost obligată să fac franceză la liceu). Partea a doua a diminuat mult din iubirea inițială, dar tot cred că e un film foarte bun, mai ales dacă te-ai săturat de toate filmele americane.
Și în ultima vreme eu și mama avem sesiuni de uitat la desene animate și deși am văzut o grămadă și toate mi-au plăcut foarte mult, cred că Tangled este totuși pe primul loc. Amuzant, cu melodii faine, serios când trebuie și cu o grafică tare faină, mi-a încălzit inimioara. Mai ales că Rapunzel este basmul meu preferat din copilărie, a fost o adevărată plăcere să mă uit la acest film. Mențiuni speciale merg către Brave și How to Train Your Dragon.

Când am fost la cumpărături, am luat un nou sortiment de ceai de la Lipton, și cred că dintre toate pe care le-am încercat, ăsta este preferatul meu. Are echilibrul perfect, un gust bun fie că e cald sau rece și nu știu, mie îmi place mult. Vi-l recomand dacă vă plac ceaiurile și vreți să încercați ceva nou!

O veste bună din această lună a fost faptul că una din mangaurile mele preferate, Orange, o să aibă live-adaption. Adică un film o să fie făcut. Încă aștept și un anime, dar până atunci sunt super fericită și cu atât, mai ales că este o manga foarte emoțională, iar dacă actorii o să fie aleși cum trebuie, o să-mi rupă inima la fel de tare ca și cititul capitolelor. Vă recomand și manga, este superbă și are 0 clișee!

În noiembrie am încercat pentru prima jocul Skyrim, iar după ce mi-am făcut un update la laptop, am din nou jocul (în mare și pentru că în aceeași după-masă cu Hunter x Hunter, ne-am și jucat Skyrim, țipând la păienjeni uriași și panicându-ne la dragoni). Jocul este absolut genial, poți să faci aproape orice în joc, grafica este super faină și aduce multe lucruri bune în termeni de fantasy. Skyrim are propria istorie, fiecare popor este bine descris, iar până și cărțile din joc pot fi citite și aduc fie informații referitoare la zodiacul din Skyirim sau ce poți face, fie povești populare ale popoarelor din joc. E fascinant.

Ca muzică sunt sigură că am descoperit multe melodii luna asta, doar că între timp am uitat ce și cum. Cea mai recentă este Lean On de la Major Lazer, și da, este comercială, dar îmi place. Ah, și încă una care a fost destul de ascultată luna asta a fost The Bomb de la Pigeon John. Oh, și Black Sheep de la Gin Wigmore. Și mi-au plăcut majoritatea melodiilor din playlisturile cărora le-am dat like pe 8tracks.

Am un nou cactus!! Numele lui e Gilbert și este cel mai drăgălaș lucru de pe planetă. Inițial mă gândeam să fie fată și aș fi numit-o Medusa, dar pe urmă mi-am adus aminte că exact același nume îl are și laptopul meu, așa că am mers pe următorul nume care mi-a venit în minte. Ghiveciul este de-asemenea adorabil, iar eu sunt foarte entuziasmată de noile achiziții.


La stânga aici este o poză dintr-un local deschis relativ recent în Brașov, pe Republicii, și anume L'etage. Și indiferent cât de puțin iubesc eu franceza, localul ăsta este incredibil, mai ales că tematicile principale sunt cărțile și muzica. Plus, nici ciocolata lor caldă nu este de delăsat.


Ok, a ieșit o postare mai lungă decât aș fi vrut și sunt și multe poze pe-aici. Sper că măcar unele lucruri v-au atras atenția și mulțumesc dacă ați citit până aici! Un mai frumos să aveți!


5 comentarii:

  1. Balsamul ala de buze e geniaaaaal, nu e sticky deloc si mai are si aroma placuta. Nu stiu de unde l-ai luat tu, dar se gaseste la Penny la 10 lei parca, e destul de rezonabil avand in vedere cat de bun e.
    Da-mi si mie o bucatica de Gilbert, Johnny a murit si semana asa mult cu el si ododo the feels :'( acum am alta plantuta, dar si aia va muri probabil :))
    In alta ordine de idei, nu stiu cum apuca lumea sa se uite la atat de multe chestii intr-o luna, eu nu am rabdarea necesara sa ma apuc de niciuna, of. Tell me your secret, Sara-chan :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu l-am luat din Carrefour, dar m-am îndrăgostit de el. Superb, pentru mine face miracole.
      Eu îmi iau doar cactuși (ca plante ale mele, mama are o întreagă seră), pentru că nu trebuie să stai mereu cu gândul la ei și mai arată și drăguț! Succes la a avea grijă de plăntuță totuși. Știu că doare când îți omori plantele ;;
      My secrets, haha! Păi eu nu-s olimpică la nimic, nu prea am multe de pregătit pentru școală și în afară de citit și scris, nu sunt preocupată de alte hobby-uri. Plus, de obicei când mă uit la chestii, le încep cu cineva lângă mine, ca să mă simt motivată să și duc lucrurile la bun sfârșit. De obicei însă și eu am nevoie de nervi de oțel ca să mă așez undeva și să rabd prin a mă holba la un ecran (poate mersul la cinema te ajută? eu știu că ador să merg la cinema mult mai mult decât să mă uit la filme acasă singură)

      Ștergere
  2. Stiu ca nu are treaba cu postarea, dar pari genul de fata careia ii place scoala si as vrea sa stiu daca ai cateva sfaturi, secrete, adica tips and tricks pe care ai putea sa le impartasesti cu mine, pentru ca se apropie bacul si nu reusesc sa ma adun, motivez si sa raman focusata nicicum. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris la începutul anului un articol pe care încă îl consider relevant: http://oaia-fantastica.blogspot.ro/2014/09/bun-venit-din-nou-la-scoala-desi-nu-inca.html

      Succes cu bacul!

      Ștergere
    2. Multumeeesc! :*

      Ștergere