01.04.2015

| March Wrap-up |


Deși începusem anul în cel mai bun mod posibil, luna martie se pare că mi-am încetinit graba, preferând să mă complac într-un reading slup și să o dau pe seriale/anime-uri, în loc să mă chinui să citesc. Și e okay, la momentul actual sunt la jumătatea goal-ului meu pe 2015 (încă mi-e greu să înțeleg cum), deci e încă bine. Acum sunt motivată să fac din aprilie o lună mult, mult mai bună, Până atunci, cele trei cărți pe care le-am citit în luna martie sunt:
  1. Cinder de Merissa Meyer, prima din seria Lunar Chronicles, deja ultra populară prin cititorii de YA. La momentul în care am citit cartea asta, deja începusem uriașul al doilea volum din A song of ice and fire, și simțeam că deja am nevoie de o pauză, ceea ce, dacă tot vreau să mai citesc însă, înseamnă o carte YA. Și pentru că mă săturasem să văd coperțile seriei ăsteia pe dash-ul și feed-ul meu, mi-am zis că e timpul să văd ce e cu seria asta. Rea nu a fost; a fost exact ceea ce mă așteptam să fie: o carte relativ simplă, cu un setting relativ interesant și cu unele elemente care să atragă. Nu m-a surprins cu nimic, nu am rămas impresionată, am urât previzibilitatea din cartea asta, dar m-am distrat citind seria, iar când voi mai simți nevoia, probabil că voi și continua seria. 3/5
  2. The Sea of Monsters (Percy Jackson #2) de Rick Riordan. Mă bucur că trăiesc într-o lume în care pot citi seria asta, pentru că aduce atâta fericire în viața mea și atâta satisfacție inimii de copilă obsedată de mitologie. Îmi place din ce în ce mai mult de Percy și gașca lui, lucrurile devin din ce în ce mai interesante, iar eu sunt din ce în ce mai fermecată de tot ce are de oferit acest autor. Cărțile pentru copii de generală sunt cele mai bune!
  3. A Clash of Kings (A Song of Ice and Fire #2) de George R. R. Martin și motivul pentru care nu mă simt chiar așa de vinovată cu privire la numărul de cărți citite (are 900 de pagini, aproximativ 3 cărți normale!). Adevărul e că seria are un mod de a te face să o urăști atunci când o citești, dar în același timp te și ține interesat și curios. Devine chiar frustrant la un moment dat, pentru că vreau să aflu ce se întâmplă în continuare, dar renunț pentru că sunt intimidată de mărimea cărții și complexitatea poveștii. Dar unde a reușit să mă prindă, chiar mi-a plăcut cartea asta! O grămadă de lupte și de lucruri dezvăluite! Și e entuziasmant și captivant, iar în timp ce citeam cartea asta, undeva, în spatele gândurilor cu ce voi face astăzi, erau greutățile prin care treceau personajele mele preferate. Acum am rămas foarte curioasă, lucrurile încep în sfârșit să miște prin Westeros, și deși sună ciudat, mi-ar plăcea să fiu și eu prezentă acolo, în toate întâmplările ălea. Încerc să-mi spun că aș fi curajoasă, dar probabil că aș încerca să țin un discurs despre pace și aș fi omorâtă. Și da, recunosc că această carte nu este pentru oricine, dar oricine ar trebui ca măcar să încerce să o citească. E genul de serie care trebuie simțită pe propria piele, și nu, nu doar prin serial (eu una sunt dezamăgită de trei sferturi din actorii care joacă în serial,sighs)
Și asta a fost! Momentan citesc A Titan's Curse, al treilea volum din seria Percy Jackson, iar după o să mă ocup de câteva cărți pe care le-am primit cu împrumut. O să aflați voi care sunt de pe goodreads sau de la viitoare recenzii. Am un sentiment că o să-mi prind din urmă delăsarea în luna care urmează. Cum a fost martie pentru voi?

2 comentarii:

  1. Eu abia am ajuns să fiu on track la challenge-ul de pe goodreads, după ce am fost cu vreo două cărți în urmă, dar precis voi mai rămâne în urmă cât de curând :)) Dar fac progrese față de anul trecut, când mai tot timpul am fost cu câte o carte în urmă. Bine, nu că ar conta foarte tare la finalul zilei, dar e distractiv într-un fel.
    Înțeleg perfect ce spui despre seria Game of trones, deși nu aș zice că urăsc când o citesc, dar sunt multe lucruri nedrepte care se petrec pe acolo. La asta te refereai, nu? Cu cât mă gândesc mai mult la ce s-a întâmplat în primul volum, cu atât îl vreau mai mult pe al doilea, și sunt destul de sigură că voi face rost de el curând, abia aștept :)
    Lectură plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine mă ajută acest challenge să mă păstrez motivată, lucrez mult mai bine când sunt presată de ceva, chiar și de un număr pe un profil al unui site. Când cineva îmi dă un scop, eu îl ating, Mai greu să-mi găsesc singură un scop, of of.
      Și la asta, dar eu... nmhm, nu știu exact să explic ce simt când citesc cartea. Îmi vine să o rup, să o ard și să o distrug, pur și simplu ca și obiect, fără legătură cu acțiunea ei ??? Nu am nici cea mai mică idee cum funcționează asta, să fiu sinceră. Adică mă bucur de lectură, și dacă reușește să mă prindă, atunci clar sunt fascinată, dar tot e dorința aia de a mă opri, de a face orice să NU mai citesc. Uh, greu de explicat, nici nu știu.
      Mă bucur să te văd așa de entuziasmată! Sper să-ți placă și volumul al doilea, măcar la fel de mult ca primul!
      Și la fel îți doresc și ție ~

      Ștergere