08.03.2015

Sara's mailbox #9

Chiar îmi spusesem, de la ultima postare de acest fel, că nu o să mai cumpăr cărți decât dacă le găsesc la reducere și chiar le vreau. Asta pentru că oricum am deja mai multe decât știu să număr (exagerez, dar you know). Însă bineînțeles că de tot nu m-am putut abține, și ceva-ceva tot am reușit să strâng.


Ambele cărți sunt cadouri: A clash of kings este suvenirul pe care mi l-au adus înapoi doi prieteni după ce au fost în Anglia în vacanța dintre semestre și pot să spun doar că o ador și sunt recunoscătoare pentru că-i am alături și se gândesc la mine și știu ce-mi doresc și ce mi se potrivește. Această carte o citesc momentan, abia am ajuns la primul sfert al cărții, merge destul de greu, dar sper să se îmbunătățească situația. Ultimul avanpost mi l-a dat verișoara mea mai mare, după ce ea a citit un sfert sau jumătate și nu i-a plăcut și a vrut să scape de ea. M-a scutit de cheltuit bani și abia aștept să mă apuc de cartea asta! Dacă merge totul bine, poate reușesc să o citesc luna asta.


Următoarele sunt ambele luate de la Okian. Wonder am luat-o joia dinainte de vacanța dintre semestre; nu aveam chef să mă duc acasă, așa că am colindat prin librării, deși banii i-am păstrat pentru Okian pentru că voiam să-mi iau neapărat ceva în engleză. Bătălie a fost între mai multe cărți, dar asta a câștigat în cele din urmă. Știu că marea parte a celor ce au citit-o, o și recomand și sper să o citesc cât de curând. The truth about forever am comandat-o când erau reduceri pe site, m-a cam păcălit descrierea de-acolo, pentru că aparent e un YA și în agenda mea nu era programat să-mi cumpăr o astfel de carte, dar acum o să o citim și vedem noi cum este ea de fapt.


Până aici a mers totul bine. Eram mulțumită că nu mi-am luat prea multe lucruri, că reușisem să citesc mai multe decât îmi propusesem inițial... Iar după am mers la anticariat cu tata, după mult timp, când toate cărțile pe rafturi erau noi... Și nu m-am putut abține.
Prima este o carte despre Mitologia greacă. Când am văzut asta, nici nu mi-a mai păsat de altceva (cum ar fi faptul că e easy english, când eu sunt la un nivel mult mai avansat). Oricum, cartea are și niște ilustrații faine și nu regret deloc că mi-am luat-o. Niciodată nu ai îndeajuns de multe cărți despre mitologie.
Următoarea carte este Balaurul, pe care tata mi-a luat-o expres, pentru că și-a adus el aminte că profesorul lui de română din tinerețe le tot zicea să citească această autoare și aparent și aveau texte de ea la bac. Acum nu știu dacă chiar așa e, dar cert e că m-am pricopsit cu această carte și la fiecare sfârșit de săptămână, tata mă întreabă dacă i-am citit cartea. Încă nu, încă nu...


Celelalte cărți, pe lângă cea cu mitologie greacă, pe care mi le-am ales, sunt: Mireasa hoțomană, pe care mi-am luat-o din simpla dorință că vreau să citesc ceva scris de Margaret Atwood; Eleganța ariciului, care îmi tot făcea cu ochiul de fiecare dată când mergeam prin librării și a cărei copertă o ador; Apă pentru elefanți, pentru că are un circ, o copertă frumoasă și în minte am doar posterul superb de la film. 


Și o poză de grup pentru că vai, arată superb împreună într-un teanc. Este și un târg de carte în viitorul foarte apropiat, deci s-a zis din nou cu ideea că nu voi mai cheltui bani pe cărți. Eh, whatever.

7 comentarii:

  1. Cate carti! Ar trebui sa-mi mai cumpar si eu, dar momentan, prioritare, sunt ustensilele de desen si tot felul de prostii legate de asta.
    Imi place ce ti-ai luat si inca o daca ma faci geloasa ca poti citi carti in engleza fara probleme. Eu ei bine.. Neah.
    Spor la citit! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi da, dar fiecare cu profilul lui și cu ce se pricepe. Eu am 7 ore de engleză pe săptămână, pentru că ăsta mi-e profilul, tu în schimb de pricepi la desen (aptitudine pe care sunt eu geloasă), deci fiecare cu ce poate.
      Mulțumesc, la fel îți doresc și ție! <3

      Ștergere
  2. Apă pentru elefanți și Eleganța ariciului au coperte așa frumoase! Sper să-ți placă Ultimul avanpost - va apărea următorul volum în curând! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, sunt total de acord! Și eu sper să-mi placă, iar dacă o să se întâmple așa, cu siguranță voi citi și următorul volum.

      Ștergere
  3. Sper sa iti placa Ultimul avanpost, chiar sunt curioasa cun o sa ti se para. Si la vol 2 din Game of thrones sunt curioasa cum va fi in continuare. Eu sunt pe aproape de pagina 200 di primul, acum inteleg de ce seria e asa populara, dar imi va trebui ceva vesel la un moment dat :))
    Leocura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu sunt curioasă să văd dacă o să fie pe gustul meu sau nu, acum sunt și mai curioasă. Eu înțeleg de ce unora le-ar place, deși pe mine personal mă obosește seria cu cât citesc mai mult din ea și nu sunt chiar așa de entuziasmată precum am sperat că voi fi.
      Și da, înțeleg sentimentul, și eu am pauze de alte lecturi atunci când mă înham la așa ceva.
      Mersi, la fel îți doresc și ție!

      Ștergere
  4. Deci eu sunt foarte mare fan Ultimul avanpost, cred că o să-ți placă, cel puțin așa sper.

    RăspundețiȘtergere