06.03.2015

La mulți ani, Resfeber!


Resfeber ca și blogul, nu Resfeber ca și cactusul. Dar pentru cei care nu știau, acest mic cactus împărtășește numele cu blogul meu și este și mascota oficială. Are parte de prea puțină publicitate, în ciuda gustului fashion minunat pe care-l are.

Oricum, happy felicitări mie că am reușit să scriu pe acest blog timp de un an! Yep, 6 martie, oficial un an de la prima mea postare pe acest blog. Sinceră să fiu, nu știu unde a trecut timpul și cum de a trecut atât de repede. Parcă mai ieri era vacanța de Paște și eu mă luptam cu trei cărți deodată și eram entuziasmată să văd blogul crescând, să-mi văd pasiunea pentru cărți revenind la viață. Yep, good times! Nu mă pricep deloc la chestia asta cu postările aniversare, dar îmi plac chestiile emoționante și aducerile aminte.

Adevărul e că acest ultim an chiar a fost unul bun înspre foarte bun pentru mine. Am reușit să-mi găsesc un echilibru interior, care încă e puțin cam fraged, dar lucrăm la asta. Am reușit să încep un lucru care necesită ceva timp și efort, și chiar să mă țin de el. Majoritatea timpului meu liber a fost mutat de la orice altceva la citit. Am devenit mult, mult mai rapidă și mai organizată atunci când citesc și am găsit și modul cel mai potrivit să rămân motivată să citesc chiar și când nu am starea necesară. Am citit cărți de care nici nu știam că există, m-am implicat într-o comunitate de oameni speciali și plină de lucruri extraordinare, am mai strâns legături care existau sau am creat noi punți între mine și oamenii internetului.

Sunteți 53 de oameni care ați decis că blogul meu are ceva care să-l facă să merite să stea în dash-ul vostru blogger. De-a lungul timpului, Resfeber a strâns aproximativ 19.000 de vizualizări și 550 de comentarii. Au fost publicate 142 de postări, asta fiind cea cu numărul 143. Dintre acestea, 48 sunt recenzii, iar 22 lepșe. Am început multe și diverse rubrici: top 5 wednesday, monthly favorites, book hauls și wrap-ups. Și poate cel mai important lucru: nu m-am plictisit niciodată de acest blog, nu am simțit niciodată că este o obligație sau că trebuie să mă forțez ca să scriu. Am făcut-o cu drag și blogul mi-a adus multă fericire în acest an.

Și bineînțeles, nici unul dintre aceste lucruri nu ar fi fost posibile fără susținerea fiecăruia dintre voi! Comentariile voastre mereu îmi aduc un zâmbet pe buze, fiecare nouă cerere de prietenie pe goodreads și persoană interesată de blogul meu îmi ridică moralul și poate că ar fi fost mult mai ușor să devin dezinteresată de acest blog dacă nu ar fi fost cercul social de bloggeri incredibili în care mă învârt.

Resfeber a fost motivația mea de a face un lucru pe care-l iubesc. La începutul acestui blog, 8 martie anul trecut, făceam o leapșă, iar pe vremea aia, numărul de cărți citite era 95 pe goodreads. Acum, un an mai târziu, este 159. În condițiile în care probabil ar fi fost abia 100, dacă aș fi rămas la fel ca înainte. Oricum, diferența se vede și se simte și nu aș fi putut fi mai mândră de modul în care atât eu, cât și blogul meu, am evoluat de-a lungul timpului.

Sper ca anul ce urmează să fie măcar pe jumătate la fel de productiv. Știu că odată ce va începe școala în toamnă, iar eu voi fi în clasa a doișpea, îmi va fi foarte greu pe plan emoțional să mai citesc (aka mă simt vinovată dacă citesc când știu că am alte lucruri de făcut), deci voi încerca să profit din plin de timpul care mi se oferă momentan. Mulțumesc din nou, și la cât mai mulți ani cu acest blog sper să am!

12 comentarii:

  1. Sara, mă bucur enorm pentru tine! Este atât de adevărat ce spui - probabil dacă nu ar fi existat comunitatea aceasta de bloggeri, nu am fi scris nici unul dintre noi atât de mult. Există un sentiment de susținere reciprocă ce plutește în blogosferă și sunt super încântată de el! :)
    Felicitările mele și sper ca anul viitor să poți enumera și mai mult realizări - deja sunt sigură că așa va fi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Aici ai dreptate, e imposibil să nu te simți descurajat și dezamăgit atunci când nimeni nu apreciază măcar efortul pe care-l depui în ceea ce faci, însă se pare că acest sentiment de susținere reciprocă, cum ai spus tu foarte frumos, keeps us going.
      Mersi!! :)

      Ștergere
  2. *awwww iar cactusul adorabil*
    La multi ani blogului si felicitari, Sara! Asta e unul din putinele bloguri pe care le urmaresc constant si caruia ii citesc toate postarile. Faci o treaba geniala, tine-o tot asa si sa te vedem la aniversarea de 10 ani a blogului :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și mă bucur enorm că-ți place! Sper ca acest lucru să rămână o constantă de-a lungul timpului și să dea zeii să prindem cu toții acea aniversare de 10 ani ~

      Ștergere
  3. La mulți ani!!! Am văzut postarea de ieri, dar nu am apucat să stau prea mult pe net, so asta vine cu întârziere. Sper să mai fii pe aici și peste încă un an, îmi place mult blogul tău, ca să nu mai zic că avem aceleași gusturi când vine vorba de cărți, asta e mereu un plus :)
    Felicitări pentru blog și ține-o tot așa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!! Faza cu gusturile asemănătoare... și eu apreciez lucrul ăsta și mereu mă bazez pe recomandările și impresiile tale atunci când vreau să citesc ceva nou!
      Așa voi face, să sperăm! :)

      Ștergere
  4. La mulți ani, Resfeber! La mulți ani, Sara! ^^ La cât mai multe postări faine, așa cum ai avut până acum, și să ne recitim la o astfel de postare și peste ani și ani, când blogul tău va înflori din ce în ce mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumim!! ~ Așa să fie, să sperăm!

      Ștergere
  5. La multi ani si felicitări! Într-adevăr trebuie sa profiți de timpul liber pe care il ai acum, pentru ca in a 12a o sa fie groaznic, spun din propria experiența. Groaznic!
    O săptămana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Mă gândeam eu, ugh. Spor ție, hai că mai ai puțin și scapi și după ai tot timpul pe care ți-l dorești!
      La fel îți doresc și ție ~

      Ștergere